Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

06/05/2009 10:49 #1381 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αν υπηρχε ο λιμενικος ελενγχος θα βλεπατε πια ειναι τα δικαιωματα του ψαρα,στην υγεια των λαγοκεφαλων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 11:17 #1382 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα Φίλοι  :bye:

Αγαπητέ Μάνο θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω

ΟΧΙ δεν είναι δικαώμά του αν αυτό που κάνει βλάπτει και εμένα, και το θεωρώ αν μη τι άλλο υποχρέωσή μου να αντιδράσω

Φιλικά
Βασίλης

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 11:24 #1383 από Γιώργος (Lavrakadoros)
Απαντήθηκε από Γιώργος (Lavrakadoros) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΜΕ
ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΖΥΓΑΡΙΕΣ  ΚΑΙ ΣΤΟ ΨΑΡΕΜΑ  :crazy: :crazy:



φιλοι ψαραδες το τι κανει ο καθενας
ειναι δικαιωμα του!!!


φιλικα ΜΑΝΟΣ (ΝΙΚΑΙΑ)
ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΖΥΓΑΡΙΕΣ. 
..ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΨΑΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΤΟ 300ΑΡΙ ΛΑΒΡΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ 800ΑΡΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.

O λόγος που ρωτάω είναι γιατί στην φωτογραφία δεν φαίνονται καλά τα ψάρια και έχω την εντύπωση ότι κάποια από αυτά είναι πολύ μικρά για το είδος τους. Στο περίπου ρωτάω να μάθω πόσο είναι τα ψάρια!


Του κυνηγού και του ψαρά το πιάτο,
10 φορές είναι αδειανό και 1 φορά γεμάτο

Του Γιώργου του ψαρά το πιάτο
1 είναι αδειανό και 10 φορές γεμάτο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 13:06 #1384 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
παιδιά...άλλο να σου τύχει να βγάλεις 6-7-8 κιλά και άλλο η γενοκτονίες που ποστάρονται εδώ μέσα..και αν μιλάς για μένα προσωπικά έχει τύχει να πιάσω 4 ψάρια που συνολικά ήταν 7 κιλά γιατί τα 2 τελευταία ήταν από 2,5 το καθένα...φυσικά και τα κράτησα...αλλά να πιάσεις καμιά 30ριά απο 400 γρ. δεν είναι ψάρεμμα ..είναι γενοκτονία...
και το χειρότερο είναι το post με καμιά κατοστή ψάρια που προφανώς είναι απο δύχτια ή παραγάδι μέσα στον Μάιο..
Αν μερικοί δεν νοιάζεστε για το ηθικό κομάτι της υπόθεσης (χέσε τους νόμους),τουλάχιστον μην αντιδράτε και απο πάνω...κρατήστε τα λάφυρα των 30-40 ψαριών,κάντε ότι γουστάρετε...αλλά μην ειρωνεύεστε..
την ζυγαριά την έχετε ,για να καμαρώνετε τα λάφυρα..δεν χρειάζεται να αγοράσετε άλλη...
Και για να κλείσω εδώ το θέμα απο την πλευρά μου..ούτε ηθικολόγος είμαι ,ούτε λιμενικός...απλά ενοχλούμε με αυτά που βλέπω και εκφράζω την γνώμη μου (Δημοκρατία ...remember?)
 

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 13:12 #1385 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αγαπητοι φιλοι ψαραδες γεια σας καταρχην κ ευχομε να ειστε ολοι καλα θα ελεγα κ αγαπημενοι αλλα με αυτα που διαβαζω κ βλεπω δεν μπορω να τολμησω να το γραψω για αυτο μενω στο να ειστε ολοι καλα.
Αν μου επιτρεπετε θα ηθελα να πω οτι ειναι κριμα κ αδικο για τον καθενα να προσφευγουμε σε τετοιου ειδους αντιπαραθεσεις , στειρες κ ακαρπες, θα ελεγα για τον απλουστατο λογω οτι δεν οδηγουν πουθενα μα πουθενα το μονο που μπορει να προκειψη ειναι αυτου του ειδους οι αντιπαραθεσεις που δεν εχουν κανενα νοημα κ δεν προκειτε να αποκομοισει κανενας τιποτα ακαρπες δηλαδη.
Νομιζω οτι ο καθενας μας ξερει πολυ καλα τι ειναι σωστο κ τι ειναι λαθος.
Αν λοιπον ο καθενας μας κοιταξει να ειναι σωστος απεναντι στον εαυτο του τοτε να ειστε σιγουροι οτι θα ειστε κ απεναντι στους αλλους.
Νομιζω οτι αυτο το σαιτ ειναι για να εμπλουτιζουμε ο καθενας μας τις γνωσεις του απεναντι σε αυτο που λεμε ολοι οτι ταχα μου αγαπαμε κ ειναι η θαλασσα κ οι θησαυροι της.
Αν λοιπον οντως την αγαπαμε τοτε ολοι μας θα πρεπει να στεκομαστε υπευθυνοι απεναντι της να νοιαζομαστε για αυτην να μας νοιαζει το πως θα προφυλασουμε αυτα που εχει να μας προσφερει κ για αυτο ολοι καταφευγουμε σε αυτην, να κανουμε το κεφι μας, χωρις ομως να ενοχλουμε τους αλλους γιατι εκτος απο δικαιωματα ολοι μας εχουμε κ υποχρεωσεις.
αλλωστε αν κατσουμε να σκεφτουμε οτι η θαλασσα δεν μας ανηκει απλα την εχουμε δανειστε απο τα παιδια μας κ τα εγγονια μας, τοτε νομιζω οτι ολοι θα ειμαστε καλυτερα κ μονιασμενοι κ δεν θα περιμενους ο ενας τον αλλο στην γωνια για να την πεσουμε στον αλλο κ να το παιξουμε ταχα μου ενταξη κ σωστοι.
συγγνωμη αν κουρασα εγραψα καλοπραιερετα δεν θελω ειλικρινα να θιξω κανενα.

πολλα φιλια σε ολους νασος αθανασακος
,

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 13:25 #1386 από Τελάλης
Απαντήθηκε από Τελάλης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

...για να καμαρώνετε τα λάφυρα...



έτσι ακριβώς είναι!

για λάφυρα μιλάμε κ όχι για ψυχ - αγωγία!

για κοινωνία που προσπαθεί να χορτάσει αναδρομικά την πείνα της πολιορκίας του Μεσολογγίου κ του '41, σε όλες τις καθημερινές της εκδηλώσεις (αυθαίρετα, παρκάρισμα, σκουπίδια, γήπεδα κ ων ουκ έστιν αριθμός)...

κ που εντέλει πρόκειται, βεβαίως-βεβαίως, για πείνα-πενία συναισθημάτων κ αξιών!

όσο για τα "δικαιώματα" του καθενός κ για το "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω" τα ακούω βερεσέ.

καταντήσαμε νόμος κ τάξη να είναι η μαγκιά, "ο ασυνείδητος πρώτος τον λίθο..."

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 13:32 #1387 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σας υπενθυμιζω οτι αυτο το τοπικ ειναι μονο για φωτογραφιες ψαρευτικων αποτελεσματων!!!

Αν θελετε να κανετε καποιο σχολιο,παρατηρηση κλπ, μπορειτε στο τοπικ :

"Περι αλιευτικων αποτελεσματον ο λογος"  forum.psarema.gr/index.php/topic,11205.msg91836.html#msg91836

Ολα τα υπολοιπα ποστ πιθανον μεχρι το βραδι να εχουν "καθαριστει"!!!

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 15:05 #1388 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ενα ωραιο ψαρεμα χθες βραδυ παρεα με τους Σταυρο (flyfisherman) ,Τασο και Γιωργο!

Τα αριστουργηματα του Σταυρου (saltwater flies) κανανε θραυση τοσο στους λουτσους οσο και στις σπαθες!
τον μεγαλυτερο λουτσο 3,5κg τον πηρε ο Σταυρος με το λασο!
ακομα και 2 σπαθες σε 1 τεχνητο ειδαμε!(Τασος)

οσο για τον αριθμο βαλτε και 30 ακομα σπαθες μετα τη φωτο διοτι καθησαμε λιγο παραπανω μετα!

Προσωπικη μου αποψη για οσους σπευσουν να ηθικολογησουν οτι η θαλασσα δεν αδειαζει απο τους ερασιτεχνες καλαμαδες αλλα απο κατι αλλο!ο νοων νοειτο!!!
αν δεν βρεθουν σε παρομοια φρενιτιδα των ψαριων μπορουν να σταματησουν!

πολυ φιλικα Νικος

Αν εχεις τυχη διαβαινε............
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 15:33 #1389 από Πέτρος Νικολόπουλος (ΠΕΤΡΟΣ)
Απαντήθηκε από Πέτρος Νικολόπουλος (ΠΕΤΡΟΣ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπραβο παιδια!!! :clapping: :clapping: :clapping:
Σε ποια περιοχη ψαρευτικαν τα αλιευματα σας?

Τρελά Νερά!Τρελά Ψαρέματα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 21:53 #1390 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αδικα γραφουμε τα ποστ 30-40 σπαθες ημαρτον

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.583 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection