Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

03/04/2009 20:59 #1281 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλησπερα σας παραγαδακι 500 αγγιστρια μονο αυτα τα λιθρινακια :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2009 06:22 #1282 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
προς tasaros το ποιο πανο ψαρι δεν ειναι παλαμιδα ειναι ρεικι η ρικη και εινα καλητερο απο την παλαμιδα
φιλικα θεοδωρος  :heart: :heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2009 07:21 #1283 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
[off-topic]

καλησπερα σας παραγαδακι 500 αγγιστρια μονο αυτα τα λιθρινακια :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:



Θόδωρε, 500 αγκίστρια, πέρα από "ανήθικο" αν θες, είναι σίγουρα παράνομο! Αν είσαι μόνος στη βάρκα δικαιούσαι μέχρι150. Αν ο καθένας ρίχνει από 500, πάλι καλά που υπάρχει πλαγκτόν. Μήπως δε φταίει μόνο η τράτα;
ΥΓ. Επειδή ξέρω προκαταβολικά την απάντηση, κι επειδή ούτε το τόπικ θέλω να γίνει μπάχαλο, αλλά ούτε και να ξαναπούμε κάτι που το λέμε κάθε τρις και λίγο, θα σε παρακαλούσα απλά να προβληματιστείς κι όχι να απαντήσεις.
Ευχαριστώ[/off-topic]

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2009 09:32 #1284 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
[off-topic]theodoros1908 νομιζω πως κανεις λαθος Παλαμίδα, Ρίκι, Ντορίκι, Τορνέττα, Τουλίπι ειναι το ιδιο ψαρι

φιλικα
Νικος[/off-topic]
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2009 13:23 #1285 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

[off-topic]

καλησπερα σας παραγαδακι 500 αγγιστρια μονο αυτα τα λιθρινακια :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:



Θόδωρε, 500 αγκίστρια, πέρα από "ανήθικο" αν θες, είναι σίγουρα παράνομο! Αν είσαι μόνος στη βάρκα δικαιούσαι μέχρι150. Αν ο καθένας ρίχνει από 500, πάλι καλά που υπάρχει πλαγκτόν. Μήπως δε φταίει μόνο η τράτα;
ΥΓ. Επειδή ξέρω προκαταβολικά την απάντηση, κι επειδή ούτε το τόπικ θέλω να γίνει μπάχαλο, αλλά ούτε και να ξαναπούμε κάτι που το λέμε κάθε τρις και λίγο, θα σε παρακαλούσα απλά να προβληματιστείς κι όχι να απαντήσεις.
Ευχαριστώ[/off-topic]

  εχεις δικιο καπεταν γιαννη :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2009 14:26 #1286 από Νεκτάριος Ντουλάκης (Neyrolab)
Απαντήθηκε από Νεκτάριος Ντουλάκης (Neyrolab) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετά απο 6 μήνες αποχής, ξεκίνησε επιτέλους 1/4 πάλι η περίοδος όπου επιτρέπεται το ψάρεμα της θαλάσσιας πέστροφας.
Η παραλίες είχαν γεμίση απο κάποιο αμμοσκούλικο που σηνηθίζεται να υπάρχη εδώ, οπότε και τα ψάρια ήταν χωρτάτα και ανώρεχτα.

Ξεκίνησα το ψάρεμα σε κάποιο μέρος το οποίο σηνηθίζω να πηγαίνω μόνο κάθε 1 απριλίου και δεν πήρα ούτε μία τσιμπιά.
Τα τηλεφωνίματα που είχα απο φίλους που ψάρευαν στην ευρήτερη περιοχή μού έλεγαν όλοι το ίδιο... δεν έχουν όρεξη.
Αποφάσισα λοιπόν να αλλάξω μέρος και να πάω για εγκλέζικο.
Αγώρασα φρέσκια φρίσσα και πήγα σε ενα απομονωμένο μέρος, όπου καθώμουν ψηλά σε κάποιον μικρό μόλο και λιαζώμουν (Ο καιρός ήταν λιακάδα φοβερή.. ασυνήθιστο για την εποχή) μέχρι να έρθη το γνωστό ελπιδοφόρο χτύπημα - τράνταγμα στην άλλη άκρη του καλαμιού.

Να σημιώσω εδώ οτι με το που έφτασα στο τόπο, ανκάλυψα δυστιχός πολλή αργά οτι ξέχασα να πάρω μαζί μου τους φελούς....
Το ψάρεμα που έκανα, έγινε με 2 καλάμια του σπίννινγ και αντί για φελούς έβαλα απο ένα μπούλτο σχεδόν γεμάτο με νερό για να εξουδετρώσω την άνωση του αέρα μέσα τους.

Κόντευε να με πάρη ο ύπνος, όσπου με την άκρη του ματιού μου βλέπω μια σκιά.. με ήρεμες κινήσης πιάνω την πετονιά και την τραβάω μαλακά λιγάκη για να δώσω μια κάποια ώθηση στο δόλωμα.
Το ψάρι που μέχρι εκήνην την ώρα μάλον δεν πρόσεξε το δόλωμά μου και προσπερνούσε σαν να μην συμβαίνη τίποτε, κατάλαβε η μάλων ένιωσε την κίνηση και κατευθείαν έστριψε προς το μέρος του.
Στην αρχή έκανε μια στροφή γύρο του και μετά άρχισε να τσιμπάη δοκιμαστικά μια, δυό, τρείς φορές και έστριψε να φύγη!
Αμέσως έκανα άλλη μια κίνηση στην πετονιά, το μπούλντο κουνήθικε και μαζί του τράβιξε λίγο και το δόλωμα. (μηλάμε πάντα για τράβηγμα περίπου 5-10 πόντους στην πετονιά. Με το να βρίσκωμαι ψηλά η πετονιά έκανε κοιλιά και με το τράβηγμα που της έκανα, απλά τράβαγα την κοιλιά... όχι το μπούλντο)
Με το να δή το ψάρι οτι το δόλωμα κουνήθικε, ξαναζωντάνεψε το ενδιαφέρον του και άρχισε να τσιμπάη πάλι ανώρεχτα 5-6 φορές, μέχρι που ήρθε η στιγμή να δώση το τελευταίο χτύπιμα και να πάρη όλο το δόλωμα μέσα στο στόμα. Περίμενα λίγο για να είμαι σίγουρος και μετά απο λίγο βλέπω το ψάρι να τινάζη το κεφάλι του δεξιά και αριστερά διότι κατάλαβε η μάλον ένιωσε το κάρφωμα απο το αγκίστρι στην γλώσα του...
Το όλο θέμα τελείωσε σε λίγα δευτερόλεπτα, το ψάρι βγίκε έξω και με ένα χτύπιμα με τον *παπά* (βλ. παλαιώτρο πόστ) σταμάτισε να σπαρταράη.
Το ψάρι μετά απο της φοτωγραφίες και το καθάρισμα μπίκε στον πάγο και στο ψυγειάκη μου. Ενημέρωσα με ΜΜΣ κάποιον φίλο για την επιτυχία μου και ετοιμάστικα να πάρω τον δρόμο της επιστροφής.
Με το που έφτασα στο σπίτι και άρχισα να ξεφορτώνω τα πράγματα μου, με παίρνη τηλέφωνο κάποιος απο το μαγαζί με τα είδη αλιείας και με ρωτάη για το ψάρι. Τον τρόπο που το έπιασα, διατομές, δόλωμα κτλ. με ρώτησε επίσης αν μπορούσα να του στήλω της φοτωγραφίες γιατί όπως με βεβαίωσε, δεν υπήρξε άλλος εκήνην την μέρα με κάποια επιτυχία και χρειαζώταν μερικές φοτώ για να της περάση στο άρθρο του στην τοπική εφημερίδα.

Ο τελικός απολογισμός της ημέρας είταν ένα ψάρι 2.100γρ. και απο εκεί που δεν έβλεπα να ξεκινάη καλλά η περίοδος... τελικά βρέθικα στο σπίτι με περίσια ικανοποίηση. Αφενώς για το ψάρι, αλλά και αφετέρου για τον καιρό που μας έκανε.
Την συγκεκριμένη μέρα 1/4 δεν συνηθίζω να κρατάω ψάρι, διότι θα είναι αποκαμωμένο απο το χειμώνα και αδύνατο. Ουσιαστικά δεν θα έχη καθόλου γεύση. Το ψάρι αυτό όμως με τα κιλά του και με την κοιλιά του φουσκωμένη σαν να βρισκόταν σε ενδιαφέρουσα κατάσταση, δεν μου άφησε αμφιβολίες..
Παρεπιπτώντος να αναφέρω οτι η κοιλιά του είταν ΓΕΜΑΤΗ απο αμοσκούλικα και 2 μεγάλες γαρίδες.

Απο εδώ και στο μέλον (για το καλοκαίρι) πιστεύω οτι θα μπορώ και εγώ να ποστάρω με της επητυχίες μου..
Φιλικά Άρης

Keep Catching keep releasing
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2009 21:44 #1287 από BLEKOS
Απαντήθηκε από BLEKOS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
    Χτες ριξαμε δυο παραγαδια, το ενα με 159 αγκιστρια και δολωμα τσουτσουνι σε βαθη 3-8 μετρα σε μερος που ειναι γεματο ξερες (πλησιον π.φρουριου),παλιοτερα εκει ειχαμε παρει μελάνουρια,σαργους,τσιπουρες.....το χτεσινο παραγαδι επιασε μονο τα 4 ψαρια που βρισκονται κατω αριστερα στη φωτογραφια :rofl: :rofl: :rofl: 2 σαργουδακια,μια γοπα κ ενα μελανουρι που ειχε γινει τρισαθλιο κ ελεεινο...φαινεται πιαστηκε απο νωρις #sick0021#

  Το δευτερο παραγαδι μας ειχε 111 (συμβολικο...τρεις φιλοι παμε για ψαρεμα παρεα...τρεις ασσοι...οποτε 111 :dance3: :dance3: :dance3:) αγκιστρια δολωμενα με μιση μαριδα το καθενα και ριγμενο σε βαθος 20-30 μετρα,πλησιον π.φρουριου....η ψαρια του ολα τα μαυροφιδα :mamba: (μουγγρια) (ελευθερωθηκαν και 3 μικρα) και ο χανος!!!

  Σαν καλομαθημενοι που ειμαστε,εφοσον δεν ειδαμε ασπρα ψαρια...ειπαμε να βγαλουμε μια εξτρα τηγανια και πηγαμε για 2 ωριτσες για καμια γοπα με γαριδα (αλατι+ζαχαρη). :give_heart: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΑΝ!!!!(οι γοπες....μαγααααλη λατρεια :heart: :air_kiss: :air_kiss: :give_heart:)

Συνολικο βαρος 10.300 gr
παραγαδι τσουτσουνι=800gr
παραγαδι μαριδα=7500gr
καθετη=2000gr

ΥΓ- το white spirit....μπας και ξαβαψει η μαυριλα που πιασαμε στα παραγαδια :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3:

ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΑΛΑΤΙ ΤΟΥ...

www.myspace.com/blekos1
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2009 10:37 #1288 από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS)
Απαντήθηκε από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Νυκτερινο ψαρεμα για κεφαλους το Σαββατο που περασε απο τις 10 μεχρι τις 5 30. Δυο ατομα, εγω με ματσ καλαμι και ο αδερφος μου με 7μετρο μπολονεζ. Αρκετη μαλαγρα και κατσαμε να ψαρεψουμε μετα απο καμια ωρα...η πρωτη τσιμπια δεν αργησε να ερθει...3 ωρες μετα. Διασκεδασα παντως με το μπολο που εσκυβε το μισο μεσα στο νερο καθε φορα που τα θηρια εκαναν "καταδυση" η τραβουσαν μεσα προς το αγνωστο!!! Δολωμα πικατινι και ζυμες, στησιμο 18 - 16 και τα δυο καλαμια. Ο μεγαλυτερος 2800 γρ.

Fishing is a mind and body therapy.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2009 11:04 #1289 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημερα...Την Παρασκευη που μας περασε πηρα με spinning απο την ακτη το παρακατω γοφαρι 7,5 kg,το οποιο παραδοθηκε μετα απο 9 λεπτα μαχης...Με 0,25 mm μανα και 30gr τεχνητο...Τοποθετω τεσσερις φωτο...!!!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2009 19:35 #1290 από Νεκτάριος Ντουλάκης (Neyrolab)
Απαντήθηκε από Νεκτάριος Ντουλάκης (Neyrolab) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ωραίος ο ΓΟΦΑΡΟΣΣΣ

Keep Catching keep releasing

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.542 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection