Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

27/03/2009 11:54 #1271 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χτες βραδινό ψάρεμα

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2009 15:12 #1272 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:bye: στους συναδελφους  :bye: φαινετε οτι ο καιρος στρωνει  :XXsunsmile: :XXsunsmile:.....τα :fish1: :fish: :fish1: :fish: μας τιμουν.....την :good: υγεια  :good:μας να εχουμε...και ολα καλα... :ok: :ok: :ok:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2009 17:09 #1273 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Όπως το λες καπτεν τώρα που θα στρώσει ο καιρος θα μπουν τα καλά λοιπόν
Όλα στην εντέλεια σαλαγγιες γερές στριφτάρια καινούργια παραμαλα νήματα τα πάντα
Όλα καινούργια μην πιάσουμε το τρόπαιο και κλαίμε γιατί δεν αλλάξαμε ένα
Στριφτάρι η ένα παράμαλλο  :aggressive:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2009 13:23 #1274 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Προχθες πηρα ενα μικρο λουτσο του κιλου και εχθες το βραδακι το παρακατω γοφαρακι 2.100kg με spinning παντα...Απ'ολοτελα καλη κι η Παναγιωτενα που λενε...!!!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2009 10:50 #1275 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σπάθες και πάλι σπάθες....
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2009 14:57 #1276 από BLEKOS
Απαντήθηκε από BLEKOS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
  Σε 300 αγκιστρια(2 παραγαδακια 150αρια) δολωμενα με τσουτσουνι κατεψυγμενο και με ελαφρυ νοτια (ενω η Ε.Μ.Υ εδινε προβλεψεις για 6-7 μποφωρ!!!).Επεσαν κοντα στο Βιδο (νησακι  στην Κερκυρα).Συνολικο βαρος 3.350.Βαθη 4-10 μ. και 5-20μ.

  Ειναι γεγονος οτι καποιοι επαγγελματιες θεωρουν πολλα μερη τσιφλικια τους,σηκωνοντας τα ειχαμε ασχημο διαπληκτισμο με εναν που ισχυριζοταν οτι δεν πρεπει να ριχνουμε στο μερος του!!!.....ΕΛΕΟΣ!!!....ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!...Ηθελε να φερει και το λιμεναρχειο,κ οταν του ειπαμε "φερ'το" αρχισε βλαστημιες και απειλες....μεχρι φορα πηρε να μας εμβολισει!!!.... #sick0021#...ισχυριστηκε ακομη,οτι με τα αγκιστρια μας καθε Σαββατο του σκιζουμε τα διχτυα.

  Υ.Γ-Σε τι αποσταση απο τις ακτες επιτρεπονται τα διχτυα απο επαγγελματιες;

ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΑΛΑΤΙ ΤΟΥ...

www.myspace.com/blekos1
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2009 00:15 #1277 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
εσύ καλέ μου φίλε bleco? σε πόση απόσταση απο την ακτή είχες ρίξει τα παραγάδια σου?μήπως και οι 2 ήσασταν πολύ κοντά στην ακτή,άρα παράνομοι?
όσο για τα σημεία που θεωρούν τσιφλίκια τους μερικοί..έχεις απόλυτο δίκιο..θυμάστε τι είχε γίνει πριν απο λίγους μήνες με τον φαροντουφεκά που σκότωσαν..

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2009 01:28 #1278 από BLEKOS
Απαντήθηκε από BLEKOS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
  Βασικα ελεγα να σου στειλω προσωπικα για να μη σπαταλω το χωρο αυτης της στηλης,αλλα καλυτερα να μιλαμε ανοικτα.

  Εχω περιπου μια ωρα που ψαχνω τη νομοθεσια για την αποσταση που πρεπει να τηρειται απο τις ακτες,περιοχες λουομενων κλπ(για ψαρεμα με παραγαδια).Κ εγω νομιζω οτι ημασταν κ οι δυο παρανομοι :blush:,μα δε μπορω να βρω ποια ειναι η αποσταση....οποιος μπορει να με παραπεμψει καπου να το τσεκαρω,θα κανει μεγαλο καλο.

  Εμεις πρεπει να ειχαμε καμια 60-70αρια; μετρα αποσταση απο την ακτη,κ βρεθηκαμε ΚΟΝΤΑ (οχι πανω) στα διχτυα του τυχαια,τηρωντας μια πορεια συμφωνη με την ακτη.

ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΑΛΑΤΙ ΤΟΥ...

www.myspace.com/blekos1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2009 17:51 #1279 από Γιαννης68
Απαντήθηκε από Γιαννης68 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπερα  :bye:
Μετα απο 4 μερονυχτα με την πρωτη βραδια να μην μπωρω να ρειξω ουτε καρουλι και να περιμενω να ξεκοψει η κατεγιδα στο αυτοκινητο μεσα τελικα αρχισε το ψαρεμα την Παρασκευη το μεσημερι και τελειωσε σημερα το μεσημερι με 2 μερες παραταση που ηταν ο αρχικος σκοπος  :yes:
Τα απολεσματα ηταν 2 τσιπουριτσες σημερα τα ξυμερωματα.  :yahoo:
Δολωματα δωκιμαστεικαν αρκετα οπως φαραω,μονοδολι, ακροβατης, αμερικανος, σουπιες και καλαμαρια τα οποια πιαστεικανε για να δολωθουν ζωντανα,αλλα ο καιρος δεν μας βοηθεισε.
Αυτη την φωρα οι τσιπουριτσες της φωτογραφιας φαγανε σε νωπο καλαμαρι το οποιο ειχε βγει σε κοντινη αποσταση που βγεικαν και οι τσιπουρες με διαφωρα κοντα στις 4 μερες.
Η παρεα μεγαλωσε το Σαββατο εως την Κυριακη το ξημερωμα χωρις αποτελεσματα.
Η παρεαουλα ηταν ο  θοδωρης εκτος σαιτ και απο το σαιτ Μaistrosanemos Δημητρης.
Γενικα περασαμε ωραια αν και τα ψαρια δεν μας κανανε το χατυρι παρα μονο σημερα το πρωι που μειναμε με τον Θοδωρη.
Δημητρη την επωμενη φωρα ελπιζω να παμε καλυτερα  :yes:
Και οι 2 ειναι πιασμενες σε μοναγγιστρα με διαφωρα 1ος λεπτου και δολωμα νωπο καλαμαρι.Η καθε μια ειναι λιγο ποιο πανω απο 3.000 κιλα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2009 20:27 #1280 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:bye:.....καλησπερα φιλοι και συναδελφοι ψαραδες. :bye:..... :yes3:ψιλοβροχο σημερα αλλα το διασκεδασα :yes3:.....σημερα πρωτη φορα επιασα παλαμιδα :good: :good:......και μεχρι να δω :dance: :dance: τι ψαρι ειναι δεν μπορουσα να το φανταστω. :good:.....τραβαει γερα. :yess: :yess:.... :yes3:μου δωσε χαρα η γαλανη δεν εχω παραπονο :yes3:......και απο χιλιομετρα καλα. :10: :10: :10:....τωρα λιγο votkitsa. :drinks:....λιγο........chat. :2: :2:......και μετα  :boredom: :boredom: :boredom: :lazy: :lazy: :lazy:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.367 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection