Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

11/03/2009 06:40 #1231 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καπετάνιε δεν είναι δίκαιο αυτό που λες  τι έγραψα ?????????τίποτα δεν έκανα χαχαχαχαχα
Αυτό έγραψα και έβαλα τη Φώτο με τα λαβράκια αυτό σε ενοχλεί
Μέχρι εδώ σε παρακαλώ τέλος αφού δεν καταλαβαίνεις .!!!!!!!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2009 07:03 #1232 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Και κάτι ακόμα εάν σήμερα βγάλω 5 λαβράκια να ξέρεις ένα πράγμα την ιδία
Φωτώ θα βάλω διότι μου είναι δύσκολο να βγάζω και να βάζω φωτώ !!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2009 08:10 #1233 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σήμερα δεν έγινε  τίποτα το πρωί είχε αέρα δεν μπορούσα να δουλέψω τα εργαλεία
ουτε  για σουπιες δεν μπορεσα δεν στεκοσουν στο σκαφος
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2009 11:58 #1234 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ευτυχώς που ακούμε και το τρίξιμο των φρένων έστω κι από σπάθες.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2009 12:05 #1235 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Σήμερα δεν έγινε  τίποτα το πρωί είχε αέρα δεν μπορούσα να δουλέψω τα εργαλεία
ουτε  για σουπιες δεν μπορεσα δεν στεκοσουν στο σκαφος
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


Θόδωρε, αφου βλέπω ότι πηγαίνεις κάθε μέρα για συρτή, καλύτερα να φωτογραφίζεις ότι πιάνεις και 1 φορά την εβδομάδα να στέλνεις όλες μαζί τις φωτός, να γλυτώνεις χρόνο και στο uploading !

:dance3: :search: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2009 12:14 #1236 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Και κάτι ακόμα εάν σήμερα βγάλω 5 λαβράκια να ξέρεις ένα πράγμα την ιδία
Φωτώ θα βάλω διότι μου είναι δύσκολο να βγάζω και να βάζω φωτώ !!!!!!!

Αν ειναι να βαζεις καθε φορα την ιδια φωτο γιατι σου ειναι δυσκολο να κανεις upload μην βαζεις καθολου καπετανιε το τοπικ αυτο γιαυτο ειναι για να ανεβαζεις οτι πιανεις νομιζω οτι αυτο που ειπες ηταν λαθος και δεν ειναι και δικαιο προς τους υπολοιπους σκεψου το καλυτερα
Παντα Φιλικα Δημητρης :give_rose:

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2009 15:25 #1237 από Χάρης (ψαρακας)
Απαντήθηκε από Χάρης (ψαρακας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μια πρωινη κυρια 380gr

Οσο γνωριζω τους ανθρωπους ...τοσο αγαπαω τα ζωα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 08:02 #1238 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
3 σουπιές σήμερα της είχαν  ξύλωση τα καΐκια  :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 13:08 #1239 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:victory:καλημερα καπετανεοι :icon_salut: :icon_salut:..... :good:καλα πηγε αποψε το νυχτερι :good:..... :rofl:αλλα με πολλυ δουλεια  :rofl:....εγγλεζικο,σπινιγκ,κ.λ.π.......και μπολικο :coffee2: καφεδακι :coffee2: :coffee2:.....
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 13:17 #1240 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Πέντε λαβράκια σήμερα λίγα πολλά αυτά ήταν σήμερα  :yahoo:



Κύριε Θεόδωρε, αν είναι να μας κοροιδεύεται με φοτος καλύτερα να μην βάζετε καθόλου και απλά να ανακοινώνετε τι πιάσατε! Δεν νομίζω πως κάποιος που παρακολουθεί την συγκεκριμένη ενότητα να μην θυμάται...ούτε το όνομα της φωτο δεν αλλάξατε.!

Τελείως φιλικα
Νίκος


Νικολα συμφωνω κι εγω..Το εχω παρατηρισει...

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.525 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection