Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

05/12/2007 17:10 #481 από fotakakhs
Απαντήθηκε από fotakakhs στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
φοβερος ο γιωργος :ok: εγω ενα μπορεσα να παρω 1,5 κιλο μετα απο ωρα πεδεμαρας και 2 σαργουδακια

dio
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2007 17:19 #482 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δευτέρα βράδυ στην Ποτίδαια από τις 00:30 μέχρι τις  03:30 ( μετά έβγαλε πολύ κύμα , τα μάζεψα και κοιμήθηκα στο αμάξι μέχρι τις 06:00 μήπως και καταφέρω και ψαρέψω αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να ψαρέψω ούτε το πρωί ) τα παρακάτω ψάρια .Ο σαργός  είναι 950 gr και το γοφαρι  3.100 gr το οποίο όσο και αν σας φανεί παράξενο ήταν πιασμένο από την ουρά ( τρελό τράβηγμα ) . Και τα δυο ψάρια μαζί με ένα ακόμα γοφαρι το οποίο έκανε σάλτα έξω από το νερό την ώρα που το έφερνα προς το μέρος μου και τελικά το έχασα πιαστήκανε σε φρυσα και συρμάτινο πολυάγκιστρο .

:dance3: :dance3: :dance3:
:dance3: :dance3: :dance3:

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2007 20:08 #483 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ευχαριστώ , ¨Οταν λέω για φελό ενοώ για εγγλέζικο ή  πιο σωστά βαρύ match ... Τους φελούς τους φτιάχνω και τους ζυγίζω μόνος μου μέχρι 70 gr για αποστάσεις ως και 50 μέτρα όταν χρειάζεται..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2007 20:11 #484 από makrisdimitris
Απαντήθηκε από makrisdimitris στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Συγχαρητήρια HAWK για τα ψάρια σου!!!
Τώρα μου προκαλεί τεράστια εντύπωση πως πιάστηκε το γοφάρι από την ουρά... Πραγματικά πολύ παράξενο....
Αααα και μία ερώτηση...
Σε ποια μεριά της ποτίδαιας ψάρεψες? Αυτή προς το δεύτερο πόδι ή προς τον θερμαϊκό?
Και πάλι συγχαρητήρια!!!!

Αν πηγαίναμε για ψάρεμα μόνο για να βγάλουμε ψάρια, θα τα είχαμε ήδη παρατήσει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/12/2007 21:22 #485 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπράβο σε όλα τα παιδιά !!!

Ευχαριστώ , ¨Οταν λέω για φελό ενοώ για εγγλέζικο ή   πιο σωστά βαρύ match ... Τους φελούς τους φτιάχνω και τους ζυγίζω μόνος μου μέχρι 70 gr για αποστάσεις ως και 50 μέτρα όταν χρειάζεται..


Γιώργο , δώσε μας λίγες λεπτομέρειες !!

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2007 15:02 #486 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Όπως ανέφερα και για τα προηγούμενα ψάρια , τα έπιασα από την πλευρά του Θερμαϊκού .


Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/12/2007 15:48 #487 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Παράκληση προς όλους...

Τα ποστ με συγχαρητήρια σε άλλο μέλος που έκανε καλή ψαριά είναι προτιμότερο να στέλνονται με ΠΜ

Έτσι και τα μπράβο μας στέλνουμε αλλά ούτε χρειάζεται να επεμβαίνουν οι διαχειριστές την επόμενη μέρα για ξεκαθάρισμα.

Επίσης, ας μη μπερδεύουμε σε ένα ποστ ερωτήσεις και σχόλια με φιλοφρονήσεις, χιούμορ κτλ (στείλτε τα με ΠΜ αυτά).

Σκοπός είναι να έχει εδώ μια ροή αρχείου φωτογραφιών.  :yes3:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2007 10:14 #488 από GEORGE
Απαντήθηκε από GEORGE στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Τώρα μου προκαλεί τεράστια εντύπωση πως πιάστηκε το γοφάρι από την ουρά... Πραγματικά πολύ παράξενο....


Νομίζω οτι λίγο πολύ αρκετοί από εμάς έχουμε πιάσει ψάρια τα οποία
είναι αγκιστρωμένα στην ουρά τους.
Προσωπικά έχω πιάσει σμέρνα και τσιπούρα.
Επίσης έχουν αναφερθεί λίτσες και γοφάρια σε παρόμοιες καταστάσεις.
Συμπερασματικά, νομίζω πως επαληθεύεται για μια φορά ακόμα οτι
πολλά ψάρια προτιμούν πρώτα να χτυπήσουν το δόλωμα
(συνήθως ψαροδόλι) με την ουρά τους (μάλλον για να το ζαλίσουν)
και στη συνέχεια να το αποτελειώσουν μέσα στο στόμα τους.

Ίσως λοιπόν τα παραπάνω να είναι μια λογική εξήγηση για τα ψάρια που πιάνουμε από την ουρά, ράχη κλπ.

Μικρός ψαρας...ψαριά μεγάλη._

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2007 23:15 #489 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χθες 10'30 με 11'15 τρια τραβήγματα 2 ψάρια
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2007 13:44 #490 από Στρατής
Απαντήθηκε από Στρατής στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

χθες 10'30 με 11'15 τρια τραβήγματα 2 ψάρια

Αφού στην Αττική δεν υπάρχουν;;; και δεν μπορούμε να τα δούμε πιασμένα στα καλάμια μας, ας τα απολαύσουμε τουλάχιστον σε ΦΩΤΟ  :clapping: :clapping:
Πές μας Γιώργο (Labrax) με πιά τεχνική τα έπιασες;; σε τι βάθος, τι δόλωμα ( αν είναι γαρίδα ζωντανή πως την βρίσκουμε;;), οι ώρες που γράφεις είναι πρωϊ ή βράδυ;;
Μπράβο Γιώργο , να είσαι πάντα καλά.

Ας διατηρήσουμε το χώρο που ψαρεύουμε καθαρό.
Περιβάλλον καθαρό σημαίνει  Πολιτισμός και Υγεία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.424 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection