Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

08/12/2007 21:51 #491 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
KAI φυσικά υπάρχουν στην αττική ίσως και περισσότερα υπάρχει μεγάλος εμπλουτισμός από τα πολλά ιχθυοτροφία (μετά από 1,2 χρόνια τα ψάρια δε διαφέρουν από τα άγρια) εδώ δεν υπάρχουν ιχθυοτροφία ....απλά πρέπει να βρείς τον τροπο τους.Ψάξτα σε δύσκολα μέρη  μικρά λιμανάκια κοντά στα σχοινιά τρόποι πολλοί ζωντανό γαρίδα κεφαλόπουλο αθερίνα γοβιός ,,,πολυάγκιστρα ,,, spinning.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2007 09:28 #492 από Στρατής
Απαντήθηκε από Στρατής στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Τα έχω ψάξει σε αρκετά μέρη, και με spinning και πολυάγγιστρα, και με ζωντανό σπάρο, αλλά τα αποτελέσματα ήταν πενιχρά. Στα λιμανάκια που λές τα περισσότερα δεν έχουν καθόλου καθαρά νερά και όπου είναι καθαρά τα ψάρια είναι λιγοστά. Για κοντά στα ιχθυοτροφεία δεν το συζητάω, δεν πλησιάζω. Ας ελπίσουμε τώρα που χειμώνιασε, αρχισαν οι βροχές και κατεβάζουν νερό τα ποτάμια, ίσως είμαστε πιο τυχεροι στις εκβολές των ποταμών αλλά και σε άλλους τόπους.

Ας διατηρήσουμε το χώρο που ψαρεύουμε καθαρό.
Περιβάλλον καθαρό σημαίνει  Πολιτισμός και Υγεία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2007 13:40 #493 από VLADO_YU
Απαντήθηκε από VLADO_YU στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΛΑΒΡΑΚΙΑ!! ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΒΡΑΚΟΚΥΝΗΓΟΥΣ.

ΒΛΑΤΚΟ!

VLADO
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2007 19:56 #494 από Καρδιανός Σπυρος (125gr)
Απαντήθηκε από Καρδιανός Σπυρος (125gr) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
για σε ολους,θελο να μιραστο τιν χαρα μου μαζι σας,στις 6/12/07 ειχα τιν φαινη ιδεα να πεταχτω μεχρι τιν σαλαμιναγια κανενα ψαρεματακι,9 ορα το προι ειμουν σε κατι βραχοτοπια στα κανακια,ανιγω κ ριχνω 2 δυσπαστα καλαμια με μοναγκιστρα 1οργια 30ν,κ ειμουνα στιν αναμονι μεχρι να με τιμισι κατι,διστιχος αρχισε να φισαι πλαγιος  ανεμος με αποτελεσμα να πακεταρο τα καλαμια κ να τιν κοπανισω,δεν απελπιστικα ομος,ειπα να δοκιμασω μια παραλια κοντα στιν γιαλα,επισα ολι τιν παραλια με 4 καλαμια,2 που ψαρευβανε με μοναγκιστρα 1 οργιας μετα τα 120μ με μονοδολι κ μανα κ' αλα 2 πιο μαλακα που ψαρευανε στα 80μ με διπλαρι κ ολοκλιρο ακροβατι,τα εχω ριχνω ολα ταυτοχρονα κ αναμενω ,δ προλαβενω να κατσω κ βλεπω το καλαμι με το διπλαρι αποκι που το χα ριξα ευθια,τερμα αριστερα :violent1: :violent1:,το πιανο κ καρφονω,κ ξεκιναω κ τραβαω,μετα απο 10λεπτα αντικρισα το πιο ομορφο ψαρι τις ζοις μου μια τσιπουρα 1800 :flag_greece:(το ψαρι πιαστικε με διπλαρι μιας οργιαςμε μανα 60ν το κατο παραμαλο 1΄'20cm  35ν κ το πανο  40cm 28ν,με δολομα ολοκλιρο ακροβατι)


                                                                                                                                                                      [shadow=red,left]125γρ[/shadow]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2007 15:07 #495 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

χθες 10'30 με 11'15 τρια τραβήγματα 2 ψάρια

Αφού στην Αττική δεν υπάρχουν;;; και δεν μπορούμε να τα δούμε πιασμένα στα καλάμια μας, ας τα απολαύσουμε τουλάχιστον σε ΦΩΤΟ  :clapping: :clapping:
Πές μας Γιώργο (Labrax) με πιά τεχνική τα έπιασες;; σε τι βάθος, τι δόλωμα ( αν είναι γαρίδα ζωντανή πως την βρίσκουμε;;), οι ώρες που γράφεις είναι πρωϊ ή βράδυ;;
Μπράβο Γιώργο , να είσαι πάντα καλά.

KAI φυσικά υπάρχουν στην αττική ίσως και περισσότερα υπάρχει μεγάλος εμπλουτισμός από τα πολλά ιχθυοτροφία (μετά από 1,2 χρόνια τα ψάρια δε διαφέρουν από τα άγρια) εδώ δεν υπάρχουν ιχθυοτροφία ....απλά πρέπει να βρείς τον τροπο τους.Ψάξτα σε δύσκολα μέρη  μικρά λιμανάκια κοντά στα σχοινιά τρόποι πολλοί ζωντανό γαρίδα κεφαλόπουλο αθερίνα γοβιός ,,,πολυάγκιστρα ,,, spinning.

Τα έχω ψάξει σε αρκετά μέρη, και με spinning και πολυάγγιστρα, και με ζωντανό σπάρο, αλλά τα αποτελέσματα ήταν πενιχρά. Στα λιμανάκια που λές τα περισσότερα δεν έχουν καθόλου καθαρά νερά και όπου είναι καθαρά τα ψάρια είναι λιγοστά. Για κοντά στα ιχθυοτροφεία δεν το συζητάω, δεν πλησιάζω. Ας ελπίσουμε τώρα που χειμώνιασε, αρχισαν οι βροχές και κατεβάζουν νερό τα ποτάμια, ίσως είμαστε πιο τυχεροι στις εκβολές των ποταμών αλλά και σε άλλους τόπους.

Αγαπητέ  τα λαυράκια φέτος δεν ήταν η χρονιά τους . Μετά ομως από τις τελευταίες βροχές έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους δοκίμασε τα τώρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2007 21:39 #496 από Αντώνης (akiriazides)
Απαντήθηκε από Αντώνης (akiriazides) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
αφιερωμενες στο σπυρο(koykos) και τον παναγιωτη (surf)

Ζήσε όσο καλύτερα μπορείς το ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να σκέφτεσαι το τόσο σκοτεινό και αβέβαιο ΑΥΡΙΟ!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/12/2007 16:08 #497 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

αφιερωμενες στο σπυρο(koykos) και τον παναγιωτη (surf)

Βρε που της χτύπησες της μουρμούρες. :ok: :ok:
Ώρα και τόπο, και έφυγα. :crazy: :crazy:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/12/2007 16:20 #498 από Αντώνης (akiriazides)
Απαντήθηκε από Αντώνης (akiriazides) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
εχτες το μεσημερι (2-3) στον ποταμο ακριβως μπροστα απο το πρωτο φυλακιο του ναυαγοσωστη σε μονοδολι παστο

Ζήσε όσο καλύτερα μπορείς το ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να σκέφτεσαι το τόσο σκοτεινό και αβέβαιο ΑΥΡΙΟ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2007 20:28 #499 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τρίτη βράδυ μέχρι σήμερα το πρωί ( 2300-1000 ) Μουδανιά
Σύρματα και φρυσες μου χάρισαν τα παρακάτω ψάρια .
1η Φώτο : το πρώτο ψάρι της βραδιάς και το σημείο που πήρα αρκετό κουράγιο γιατί είχε ψοφοκρυο .
2η Φώτο : ποζάροντας με τα ψάρια
3η Φώτο : συνολικά τα ψάρια


:wav:

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2007 21:09 #500 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αλέξη μπράβο!

Αλήθεια, πώς πάνε τα Mουδανιά από κόσμο (ψαράδες) τώρα με το κρύο;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.758 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection