Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

04/01/2008 19:03 #511 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:dance3: :dance3: :dance3: :dance3:

Κι αρχή καλός μας χρόνος!!!!! :dance3: :dance3:

Στο λιμάνι της Καλύμνου με δόλωμα........μαντέψετε :lol2: :lol2:
Καλάμι shimano hyperloop 3,30 με action 30-60, μηχανισμός shimano nexave 4000, πετονιά daiwa tournament 31, παράμαλλο duel 28 και αγκίστρι morigen 3 (δεν θυμάμαι ακριβώς τον κωδικό).

Πήρε περίπου 50μ φρένα και μετά άλλαξε ταχύτητα απευθείας σε 5η!!!
Όλο το σύστημα στα όρια και στην πομπίνα έμειναν 3-4 σπείρες  πετονιά, όταν αποφάσισα να τα παίξω όλα για όλα και να σφίξω τα φρένα.
Ιδού το αποτέλεσμα μετά από 20 λεπτά μάχης και κιλά αδρεναλίνης!!!!!!

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2008 20:18 #512 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μας κούφανες πάλι  !!!!!!

Τι είναι αυτό ρε Γιώργο !!!!!!  ??  ??

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2008 20:41 #513 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Μας κούφανες πάλι  !!!!!!

Τι είναι αυτό ρε Γιώργο !!!!!!  ??  ??


Στα μέρη μας το λέμε αγνάφισκα, αλλά η ονομασία του είναι καραγκίδα ή Pseudocaranx dentex.
Απίστευτα δυνατό και μαχητικό ψάρι, αλλά και πολύ γευστικό.Το φάγαμε την επόμενη της Πρωτοχρονιάς στα κάρβουνα και γλείψαμε και τα κόκαλα. :pleasantry:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2008 16:35 #514 από koykos(Σπυρος)
Απαντήθηκε από koykos(Σπυρος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δεν ξερω πως το λετε στη Ροδο αλα εμεις εδω στην Αθηνα το λεμε Λιτσα :lol2: :lol2: :lol2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2008 17:04 #515 από Γιάννης Μουγκρος (moygri)
Απαντήθηκε από Γιάννης Μουγκρος (moygri) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Δεν ξερω πως το λετε στη Ροδο αλα εμεις εδω στην Αθηνα το λεμε Λιτσα :lol2: :lol2: :lol2:

γουργούλη το λένε στην αθηνα στην λέρο το λέμε "αλαφουσκο"

μακριά από πλώρη καραβιού και από γαϊδάρου κώλο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2008 17:19 #516 από koykos(Σπυρος)
Απαντήθηκε από koykos(Σπυρος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Δεν ξερω πως το λετε στη Ροδο αλα εμεις εδω στην Αθηνα το λεμε Λιτσα :lol2: :lol2: :lol2:

γουργούλη το λένε στην αθηνα στην λέρο το λέμε "αλαφουσκο"

Επιμενω ΛΙΤΣΑ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2008 17:37 #517 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φιλε Σπυρο,αλλο ψαρι η καραγκιδα-pseudocaranx dentex oπως πολυ σωστα ειπε ο Γιωργος(Σαββενας)-και αλλο η λιτσα.Προσεξε τα χρωματα και την πλευρικη γραμμη.Και το ψαρι της φωτογραφιας σου,υποψιαζομαι οτι ειναι και αυτο καραγκιδα.Δεν με βοηθα η φωτο ομως για να πω με σιγουρια.Το ψαρι του Γιωργου ομως ειναι 100% καραγκιδα. :good:
Φιλικα Γιωργος :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2008 18:13 #518 από koykos(Σπυρος)
Απαντήθηκε από koykos(Σπυρος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:lol2: :lol2: :lol2:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2008 18:36 #519 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

:lol2: :lol2: :lol2:

Φιλε Σπυρο.....
Υπαρχουν στη μεσογειο 3 ειδη καραγκιδων
1.Η Pseudocaranx Dentex
2.H Caranx Chrysos
3.H Caranx Hippos
Oι λιτσες παλι εχουν 2 ειδη(οπως πολυ σωστα ειχε γραψει πιο παλια ο γιατρος(Nucdoc)
1.H Litchia Amia(μεγαλη λιτσα με βαρος εως 50 κιλα)
2.Η Τrachinatus Ovatus(μεχρι 2,5 κιλα αν θυμαμαι καλα)
Αλλο η Λιτσα,αλλο η καραγκιδα.
Το συγκεκριμενο βιβλιο,δεν το εμπιστευομαι,το εχω και εγω και εχει ανακριβειες στο θεμα(γνωμη μου).
Φιλικα Γιωργος :lol2: :lol2: :lol2: :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/01/2008 08:56 #520 από koykos(Σπυρος)
Απαντήθηκε από koykos(Σπυρος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετα απο Π.Μ που μου εστηλε ο Κωστας μου απεδειξε οτι το βιβλιο που εχω ειναι για τα μπαζα  :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.765 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection