Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

05/10/2007 12:57 #431 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φιλε Χαρη,
τα ψαρια πιαστηκαν σε casting με διπλαρια με μακρια παραμαλα
και δολωμα μαυρο και αμερικανο.Απο ωρες  :unknw: :unknw: :unknw:
το σουρουπο τα επιασα ( 6.30 με 9.30) αλλα εδω και ενα μηνα που ψαχνω
τα ψαρια (στο μερος που παω ) πρωτη φορα επιασα.

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2007 13:16 #432 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Φιλε Χαρη,
τα ψαρια πιαστηκαν σε casting με διπλαρια με μακρια παραμαλα
και δολωμα μαυρο και αμερικανο.Απο ωρες  :unknw: :unknw: :unknw:
το σουρουπο τα επιασα ( 6.30 με 9.30) αλλα εδω και ενα μηνα που ψαχνω
τα ψαρια (στο μερος που παω ) πρωτη φορα επιασα.


Ευχαριστώ Αλέξη! :)
Μιλάμε για Μεθώνη και Κορινό (δηλαδή κι εσύ κι ο Κώστας αναφέρεστε στα ίδια μέρη;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2007 15:03 #433 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθες το απόγευμα είπα να πάω για καμμιά ώρα ψάρεμα πριν παω σπίτι....

Ο κυνηγός (μήκος 52cm) πήρε την ζωντανή ζαργάνα αλλά και 1 από τα 2 αγκίστρια

Καλάμι: Shimano Forcemaster Tele Surf P 450 CX - FMSFTEP45CX 4,50m
Μηχανισμός: Shimano Biomaster 8000 XTA
Μάνα: JTM Velvet - 300m - 0,406mm (17,5kg)
Παράμαλλο: Powerline Fluoro SI - 150m - 0,40mm (12,2kg) μήκος ~3 μέτρα
Αγκίστρια: Rozetti Octopus Livebait  3/0

Τα βαριά εργαλεία γιατί ήλπιζα για κάποια άλλα ψάρια που έχουν εμφανιστεί στην περιοχή, μανάλια και μαγιάτικα...  :yes3:

Στην 2η φωτογραφία θέλω να δείξω μια "πατέντα" που χρησιμοποιώ όταν έχω το 2ο αγκίστρι συρόμενο. Πριν περάσω το 2ο αγκίστρι περνάω ένα λαστιχένιο stopper το οποίο μετακινείται με μικρή δυσκολία αν το τραβήξουμε. Έτσι το 2ο αγκίστρι το μετακινούμε ανάλογα με το μήκος του ζωντανού (λ.χ. ζαργάνα) και δεν κάνει "κοιλιά" η πετονιά ανάμεσα στα δυο αγκίστρια.

Το buldo είναι συρόμενο και σταματάει σε ελαστική χάντρα πριν το στριφτάρι που ενώνει μάνα με το περίπου 3 μέτρα παράμαλλο.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2007 15:11 #434 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φιλε χαρη αναφερομαι για λιγο πιο ψηλα, για Χαλαστρα.
Λεω να παω και σημερα,εαν εχω αποτελασματα θα τα αναφερω...
Κωστα ωραιο ψαρι :ok: :ok: :ok:

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2007 15:36 #435 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ο κυνηγός (μήκος 52cm) πήρε την ζωντανή ζαργάνα αλλά και 1 από τα 2 αγκίστρια


Κώστα τη ζωντανή ζαργάνα πώς τη βγάζεις;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2007 16:08 #436 από Αντώνης Δαχλίδης (ant)
Απαντήθηκε από Αντώνης Δαχλίδης (ant) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Κώστα, και άλλη ερώτηση.

Τα αγκίστρια είναι διαφορετικού μεγέθους ή εμένα μου φαίνεται έτσι, κοιτώντας την φωτογραφία;

Φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2007 16:26 #437 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Κοινή απάντηση  :yes3:

Χάρη: την ζαργάνα την βγάζω με καλάμι spinning, buldo και παράμαλλο 0,16-0,18mm με αγιστράκι Νο.12. Για δόλωμα βάζω ότι έχω πρόχειρο. Αν έχω μπιγκατίνι έχει καλώς αλλιώς φιλετάκι από ψαροδόλι, ακροβάτη, μάνα κτλ. Ακόμα και δολώνοντας το λίπος από σουβλάκι (όταν πάω στο Ρίο χωρίς δόλωμα) αλλά έχω βγάλει ακόμα και με το ασημόχαρτο από τα τσιγάρα μου (ήμουν σε απόγνωση μάλλον)    :yes:

Αντώνη: τα αγκίστρια είναι το ίδιο μέγεθος (3/0) αλλά η φωτο είναι τραβηγμένη από γωνία κι όχι κάθετα

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2007 19:03 #438 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Κοινή απάντηση  :yes3:

Χάρη: την ζαργάνα την βγάζω με καλάμι spinning, buldo και παράμαλλο 0,16-0,18mm με αγιστράκι Νο.12. Για δόλωμα βάζω ότι έχω πρόχειρο. Αν έχω μπιγκατίνι έχει καλώς αλλιώς φιλετάκι από ψαροδόλι, ακροβάτη, μάνα κτλ. Ακόμα και δολώνοντας το λίπος από σουβλάκι (όταν πάω στο Ρίο χωρίς δόλωμα) αλλά έχω βγάλει ακόμα και με το ασημόχαρτο από τα τσιγάρα μου (ήμουν σε απόγνωση μάλλον)    :yes:


Ευχαριστώ Κώστα. Εγώ συνήθως τις κυνηγάω με απόχη από μόλους (χωρίς "τρελά" αποτελέσματα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2007 13:49 #439 από Μιχάλης (mikek)
Απαντήθηκε από Μιχάλης (mikek) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
βραδυνο 2ωρο ψαρεματακι με δολωμα 5 σαρδελες.μετα τελειωσαν και χρησιμοποιησα κοτοπουλο με παταγωδη αποτυχια, κι ετσι σηκωθηκα κι εφυγα την ωρα που τα ψαρια τρωγανε του σκοτωμου...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2007 11:51 #440 από Αποστόλης (svouras)
Απαντήθηκε από Αποστόλης (svouras) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
από το σούρουπο μέχρι τις 11¨30
Δόλωμα Αμερικάνος (δεν τρώγανε σε τίποτα άλλο)
Τόπος  Βόρειος Ευοεικός      Τέλος.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.677 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection