Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

07/05/2009 00:53 #1391 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
6-05-09 Περιοχη Σταυρος
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2009 01:03 #1392 από pestaras
Απαντήθηκε από pestaras στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

6-05-09 Περιοχη Σταυρος

:beach: αυτος εισαι μια χαρα αλλα και εμεις βοηθησαμε..... :dirol: :dirol: :dirol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2009 01:32 #1393 από sotirisales
Απαντήθηκε από sotirisales στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

6-05-09 Περιοχη Σταυρος

:beach: αυτος εισαι μια χαρα αλλα και εμεις βοηθησαμε..... :dirol: :dirol: :dirol:


μονο τον Μελ βοηθησαν για αυτο το λογω δεν εβγαλα τιποτα, ψαρευαμε με 20 μετρα διαφορα, ειχα μικροτερα παραμαλα και αγκιστρια αλλα μονο απο την αριστερη πλευρα χτυπουσαν, τι να πει κανεις!!!!!! Μπραβο στο παλικαρι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2009 07:06 #1394 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Το αποτέλεσμα σήμερα καφε και αυτο
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2009 08:23 #1395 από Σπύρος Στογιαννος (spiros)
Απαντήθηκε από Σπύρος Στογιαννος (spiros) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Το αποτέλεσμα σήμερα καφε και αυτο

Κύριε Θεόδωρε καλή σας ημέρα. Από ότι έχω καταλάβει ψαρεύετε στην Χαλκίδα και θέλω να εκφράσω ένα παράπονο μου όχι για εσάς προσωπικά αλλά για όλους εκείνους τους βαρκάρηδες που ψαρεύουν συρτή κάτω από τη γέφυρα της Χαλκίδας και οι οποίοι αδιαφορώντας πλήρως για όλους εμάς τους ψαράδες casting, περνάνε πάρα πολύ κοντά στα βράχια με αποτέλεσμα πολλές φορές να κινδυνεύουμε να χάσουμε τον εξοπλισμό μας.Θεωρώ άθλια τελείως τη συμπεριφορά αυτή γιατί αφού μπορείτε να κάνετε συρτή μέσα από το δίαυλο οι συνάδελφοι σας βγαίνουνε απ'έξω.Αυτά βέβαια γίνεται με την ανοχή του Λιμεναρχείου  καθώς επίσης και τα παράνομα δίχτυα σε εκείνη την περιοχή και τα βραδυνά πυροφάνια σύριζα στα βράχια.Νομίζω καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Επίσης μια απορία, τον Μάιο δεν απαγορεύεται το ερασιτεχνικό ψάρεμα με βάρκα?
Ευχαριστώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2009 12:04 #1396 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Το αποτέλεσμα σήμερα καφε και αυτο

Κύριε Θεόδωρε καλή σας ημέρα. Από ότι έχω καταλάβει ψαρεύετε στην Χαλκίδα και θέλω να εκφράσω ένα παράπονο μου όχι για εσάς προσωπικά αλλά για όλους εκείνους τους βαρκάρηδες που ψαρεύουν συρτή κάτω από τη γέφυρα της Χαλκίδας και οι οποίοι αδιαφορώντας πλήρως για όλους εμάς τους ψαράδες casting, περνάνε πάρα πολύ κοντά στα βράχια με αποτέλεσμα πολλές φορές να κινδυνεύουμε να χάσουμε τον εξοπλισμό μας.Θεωρώ άθλια τελείως τη συμπεριφορά αυτή γιατί αφού μπορείτε να κάνετε συρτή μέσα από το δίαυλο οι συνάδελφοι σας βγαίνουνε απ'έξω.Αυτά βέβαια γίνεται με την ανοχή του Λιμεναρχείου  καθώς επίσης και τα παράνομα δίχτυα σε εκείνη την περιοχή και τα βραδυνά πυροφάνια σύριζα στα βράχια.Νομίζω καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Επίσης μια απορία, τον Μάιο δεν απαγορεύεται το ερασιτεχνικό ψάρεμα με βάρκα?
Ευχαριστώ.


φίλε Σπύρο..και εγώ κάνω casting στην ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας και η κατάσταση είναι δραματική..ακόμα και σε περιπτώσεις που ειδοποιήσαμε το Λιμεναρχείο η απάντηση ήταν οτι έχει χαλάσει το σκάφος τους...η απόλυτη ασυδοσία.. :sorry:

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2009 21:58 #1397 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
                                                            ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΤΗΣ 10 ΜΕΧΡΙ 2:30
                                                                                1 ΑΥΛΙΑ 500gr
                                                                      ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΡΑΒΙΔΑΚΙ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2009 22:31 #1398 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Μπραβο παιδια!!! :clapping: :clapping: :clapping:
Σε ποια περιοχη ψαρευτικαν τα αλιευματα σας?


Πετρο συγνωμη για το αργο της απαντησης!
το ψαρεμα εγινε στη Σαμο και το ιδιο σκηνικο επαναληφθηκε και το επομενο βραδυ δλδ χθες!

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/05/2009 09:53 #1399 από Γιώργος (Lavrakadoros)
Απαντήθηκε από Γιώργος (Lavrakadoros) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Αδικα γραφουμε τα ποστ 30-40 σπαθες ημαρτον


Νομίζω οτι μερικές από αυτές είναι και μωρά? Δις ήμαρτον

Του κυνηγού και του ψαρά το πιάτο,
10 φορές είναι αδειανό και 1 φορά γεμάτο

Του Γιώργου του ψαρά το πιάτο
1 είναι αδειανό και 10 φορές γεμάτο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/05/2009 20:47 #1400 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Μπραβο παιδια!!! :clapping: :clapping: :clapping:
Σε ποια περιοχη ψαρευτικαν τα αλιευματα σας?


Πετρο συγνωμη για το αργο της απαντησης!
το ψαρεμα εγινε στη Σαμο και το ιδιο σκηνικο επαναληφθηκε και το επομενο βραδυ δλδ χθες!



Μπραβο για την υπερψαρια :rtfm:

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.457 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection