- Δημοσιεύσεις: 1762
- Μου αρέσει που έλαβε 2911
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΘΑΝΟΣ έγραψε: Ευχαριστω Billy!Σημερα τα συνεφα εναλασσονταν με τον Ηλιο,με αποτελεσμα μια να ντυνομαστε μια να γδυνομαστε!Ευτυχως στο σημειο που ημασταν εκοβε παρα πολυ ο αερας!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΘΑΝΟΣ έγραψε: Ξεχασα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗ(Τσελικα),ο οποιος φροντισε να μας δωσει αρκετα δολωματα και ετσι αγορασαμε μονο λιγα μονοδολια με αποτελεσμα να μην ξοδευτουμε ιδιαιτερα!Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στην ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ για την χθεσινη φιλοξενια στο στιτι τους!
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χωρις τη βοηθεια του Γιωργαρου,δεν θα γινοταν τιποτα Δημητρη μου!Να ξερεις πως επιφυλασσομαι και δεν ξεχναω!Την αλλη φορα δε μου γλιτωνεις,θα σε παρω σηκωτο!Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:
ΘΑΝΟΣ έγραψε: Ξεχασα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗ(Τσελικα),ο οποιος φροντισε να μας δωσει αρκετα δολωματα και ετσι αγορασαμε μονο λιγα μονοδολια με αποτελεσμα να μην ξοδευτουμε ιδιαιτερα!Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στην ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ για την χθεσινη φιλοξενια στο στιτι τους!
![]()
![]()
![]()
Θανο το κεφαλι και η ουρα ειναι δικα μου
Μπραβο βρε θανο το χαρηκα που βγαλατε ψαρακια![]()
![]()
![]()
Ο Γιωργος μονο φωτο βγαζει αυτος δεν εκανε τιποτα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΘΑΝΟΣ έγραψε:
Χωρις τη βοηθεια του Γιωργαρου,δεν θα γινοταν τιποτα Δημητρη μου!Να ξερεις πως επιφυλασσομαι και δεν ξεχναω!Την αλλη φορα δε μου γλιτωνεις,θα σε παρω σηκωτο!Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:
ΘΑΝΟΣ έγραψε: Ξεχασα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗ(Τσελικα),ο οποιος φροντισε να μας δωσει αρκετα δολωματα και ετσι αγορασαμε μονο λιγα μονοδολια με αποτελεσμα να μην ξοδευτουμε ιδιαιτερα!Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στην ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ για την χθεσινη φιλοξενια στο στιτι τους!
![]()
![]()
![]()
Θανο το κεφαλι και η ουρα ειναι δικα μου
Μπραβο βρε θανο το χαρηκα που βγαλατε ψαρακια![]()
![]()
![]()
Ο Γιωργος μονο φωτο βγαζει αυτος δεν εκανε τιποτα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD