Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

12/01/2012 02:38 #701 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Να ξερεις Ευτυχη πως η σημερινη ημερα ηταν ιδανικη,απο την αποψη των βαρομετρικων φαινομενων!Αν δεν κανω λαθος χθες ειχε πανσεληνο!Κατ'εμε,μια μερα πριν και μια μερα μετα την πανσεληνο,ειναι οι καλυτερες ημερες του μηνα...


Θάνο μου θα τα σημειώνω να κοιτάω πότε πραγματοποιώ καλές ψαριές (για τα δικα μου δεδομένα) , να βγάλω και τα συμπεράσματα μου .. Τό χα υπ όψιν μου αυτό , αλλά θυμίσου τη Δευτέρα μία μέρα πρίν , δηλαδή , δέ πήραμε ούτε τσιμπιά σε 3 τόπους ! Δέ ξέρω..Σίγουρα τα επηρεάζουν πολλοί παράγοντες και σίγουρα και οι φάσεις του φεγγαριού είναι μέσα σε αυτούς !
Πάντως αυτός ο άτιμος ο Βοριάς .. Ειδικά στους ψαρότοπους μου , βόρεια Κρήτη δηλαδή δέ με αφήνει παραπονεμένο ..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 02:57 #702 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο ευτυχη αυτο ειναι ψαρεμα και τρελα μαζι καλος ενοουμενη !!!!!!!!
ειλικρινα ζηλευω φιλους που συναντανε τετοιες καταστασεις και τετοια μερη !!!!!!!

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 03:05 #703 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

kostas genikis έγραψε: μπραβο ευτυχη αυτο ειναι ψαρεμα και τρελα μαζι καλος ενοουμενη !!!!!!!!
ειλικρινα ζηλευω φιλους που συναντανε τετοιες καταστασεις και τετοια μερη !!!!!!!


Γειά σου Κωστή μου , καλοδεχούμενος όποτε θές και μπορείς είσαι στα Χανιά ! Μιά χαρά είστε και σείς πάνω, μιά χαρά , παντού έχουμε ομορφιές !
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια , (Πώς είμαι όρθιος ακόμη μή το συζητάς χααχχααχ, με βλέπω να ταβλιάζομαι σε λίγο)!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 03:09 #704 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ειλικρινα γεροι να ειμαστε μακαρι να μπορεσουμε να κανουμε μια τετοια κατασταση
να το κανονισουμε να βρεθουμε με καποια παιδια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 03:15 #705 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

kostas genikis έγραψε: ειλικρινα γεροι να ειμαστε μακαρι να μπορεσουμε να κανουμε μια τετοια κατασταση
να το κανονισουμε να βρεθουμε με καποια παιδια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Σωστά στο χέρι μας είναι ! Μακάρι να γίνει , πάντως προσωπικά θα το χαρώ πάρα πολύ !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 09:09 #706 από Γιώργος Βασιλακης
Απαντήθηκε από Γιώργος Βασιλακης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευτυχη και εις ανωτερα, ειμαι σιγουρος οτι θα δεις και αλλα πολλα και καλα αποτελεσματα !!
Αλλα να χεις το νου σου γιατι ετσι ψαρευα και εγω και κατέληξα με ακροαστικα :D θελει συνεση το πραγμα !

Στο δρόμο για την αναζήτηση της αλήθειας συνάντησα το ψέμα , αυτό ήταν , γίναμε 2 αχώριστοι φίλοι :D
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kostas genikis, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 10:02 #707 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: Μπραβο Ευτυχη!!!! :good: :good: πολυ το χαρηκα φιλε,αμα μπορουσα θα εβαζα 1000 like μονο και μονο για την επιμονη σου,ετσι ειναι το ψαρεμα φιλε ;)


Σε ευχαριστώ αδερφάκι μου , κοιμήθηκα χθες το βράδυ στις 5,30 το πρωι λογω δουλειας και ομως 8 η ωρα ημουνα ορθιος .. Και περίμενα μεχρι τις 4 για να χτυπήσει μετά ακολούθησε μια μικρή φρενίτιδα για καμιά ώρα και δυστυχώς απο τις πολλές τσιμπιές και τραβήγματα κατάφερα να βγάλω μόνο δύο ψάρια έξω , λόγω βραχωμάτων .. Δόξα τω Θεό όμως και πολύ το χάρηκα .. Φίλε έφαγα χαλάζι που πήγε καπνός χααχχαχαχα και απίστευτη βροχή και κρύο .. ΧΑΛΑΛΙΙΙ ...!!!

Mπραβο Ευτυχη!!Σε βλεπω και σε χαιρομαι φιλε!Φουλ μαχιμος!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ, Spartan (Γρηγόρης), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 14:44 #708 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιώργος Βασιλακης έγραψε: Ευτυχη και εις ανωτερα, ειμαι σιγουρος οτι θα δεις και αλλα πολλα και καλα αποτελεσματα !!
Αλλα να χεις το νου σου γιατι ετσι ψαρευα και εγω και κατέληξα με ακροαστικα :D θελει συνεση το πραγμα !


Νά σαι καλά Γιώργη μου , θα προσέχω μήν ανησυχείς και σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 14:59 #709 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε:

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: Μπραβο Ευτυχη!!!! :good: :good: πολυ το χαρηκα φιλε,αμα μπορουσα θα εβαζα 1000 like μονο και μονο για την επιμονη σου,ετσι ειναι το ψαρεμα φιλε ;)


Σε ευχαριστώ αδερφάκι μου , κοιμήθηκα χθες το βράδυ στις 5,30 το πρωι λογω δουλειας και ομως 8 η ωρα ημουνα ορθιος .. Και περίμενα μεχρι τις 4 για να χτυπήσει μετά ακολούθησε μια μικρή φρενίτιδα για καμιά ώρα και δυστυχώς απο τις πολλές τσιμπιές και τραβήγματα κατάφερα να βγάλω μόνο δύο ψάρια έξω , λόγω βραχωμάτων .. Δόξα τω Θεό όμως και πολύ το χάρηκα .. Φίλε έφαγα χαλάζι που πήγε καπνός χααχχαχαχα και απίστευτη βροχή και κρύο .. ΧΑΛΑΛΙΙΙ ...!!!

Mπραβο Ευτυχη!!Σε βλεπω και σε χαιρομαι φιλε!Φουλ μαχιμος!


Ποθές δέ σταματούμε χαχαχα, στην επόμενη φουρτύνα ραντεβού στη μέση στο Ρεθυμνο δηλαδή , πάει ? Νά σαι καλά Άρη μου , σε ευχαριστώ !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 16:19 #710 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε:

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: Μπραβο Ευτυχη!!!! :good: :good: πολυ το χαρηκα φιλε,αμα μπορουσα θα εβαζα 1000 like μονο και μονο για την επιμονη σου,ετσι ειναι το ψαρεμα φιλε ;)


Σε ευχαριστώ αδερφάκι μου , κοιμήθηκα χθες το βράδυ στις 5,30 το πρωι λογω δουλειας και ομως 8 η ωρα ημουνα ορθιος .. Και περίμενα μεχρι τις 4 για να χτυπήσει μετά ακολούθησε μια μικρή φρενίτιδα για καμιά ώρα και δυστυχώς απο τις πολλές τσιμπιές και τραβήγματα κατάφερα να βγάλω μόνο δύο ψάρια έξω , λόγω βραχωμάτων .. Δόξα τω Θεό όμως και πολύ το χάρηκα .. Φίλε έφαγα χαλάζι που πήγε καπνός χααχχαχαχα και απίστευτη βροχή και κρύο .. ΧΑΛΑΛΙΙΙ ...!!!

Mπραβο Ευτυχη!!Σε βλεπω και σε χαιρομαι φιλε!Φουλ μαχιμος!


Ποθές δέ σταματούμε χαχαχα, στην επόμενη φουρτύνα ραντεβού στη μέση στο Ρεθυμνο δηλαδή , πάει ? Νά σαι καλά Άρη μου , σε ευχαριστώ !

Oποτε δωσεις το συνθημα εγω ειμαι ετοιμος ,μπραβο και παλι!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.357 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection