Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

29/12/2011 21:18 - 29/12/2011 21:19 #651 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γεια σου ρε Κουζουπαρε με τις ψαριες σου!!!!


Χιλια μπραβο φιλαρακι πολυ χαρηκα για την επιτυχια σου, εσυ να τα βλεπεις βρε που μας ειχες φαει δεν εχει ψαρια και δεν εχει ψαρια!!!


Τασουλη δε θελω να σε στεναχωρησω βρε, αλλα μια φορα πηγε μοναχο του το παληκαρι και να τα αποτελεσματα...


:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 21:21 #652 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ψαρια υπαρχουν Βασιλη μου, απλα τωρα πλεον θελει πολυ υπομονη,επιμονη και πολυ ψαξιμο!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 21:22 #653 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ναι εχεις δικιο, δεν ητανε κατω απο το σπιτι σου, ητανε 10 λεπτα πιο κει με το αυτοκινητο...


:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 21:50 - 29/12/2011 21:51 #654 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Ψαρια υπαρχουν Βασιλη μου, απλα τωρα πλεον θελει πολυ υπομονη,επιμονη και πολυ ψαξιμο!!!

Ναι καλα!Απο επιμονη αλλο τιποτα!Να σου θυμισω πως σε 5 σερι ψαρεματα,δεν εχω δει ουτε τσιμπια;Απο ψαξιμο;5 διαφορετικα μερη εχω επισκεφτει τις τελευταιες εβδομαδες,σε ολα τα σημεια του οριζονταΑπο υπομονη;Να ειναι καλα τα χαπια μου,που τα περνω και ηρεμω!Ασε που τα αυτια μου εχουν μεγαλωσει σαν του γαιδαρου!Σε λιγω θα αρχισω να γκαριζω! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:Ομως ξερω που θα παω με το Γιωργο αυριο!Ξερω και τι δολωμα θα χρησιμοποιησω!Επισης ξερω και που θα παω για καφεδακι μετα το ψαρεμα! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 21:53 #655 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Ψαρια υπαρχουν Βασιλη μου, απλα τωρα πλεον θελει πολυ υπομονη,επιμονη και πολυ ψαξιμο!!!



Τι μου θυμιζει, τι μου θυμιζει...!!??


:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 21:54 #656 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

Αλεξανδρος32 έγραψε: Καλησπέρα σε όλους....Εχω καιρό να γράψω αν και παρακολουθώ το forum...

Μετά απο καιρό αποφάσισα τέτοιες μέρες, που έχω και άδεια, να πάω για ψάρεμα στη Χαλκιδική. Ήξερα οτί και μια παρέα μου θα κατέβαινε αλλά σε αλλο μέρος. Από τις 9.00 μέχρι τις 15.00 ούτε τσιμπιά!! Με μονοδόλια και ακροβάτες. Ένας παραδίπλα με αμερικάνο και μάνα....Κι αυτός τίποτα σε ένα μέρος που αποδεδειγμένα δίνει ψάρια καλα. Παρατήρησα όμως το εξής. Η θάλασσα ήταν ΠΟΛΥ τραβηγμένη μέσα....Είδα φυκαδες και βράχια να προεξέχουν που δεν φαίνονται ούτε με την βραδυνή αμποτη...

Αλλαξα τοποθεσία σε διπλανό όρμο και βγήκε μονο ένας σαργός μινιατούρα που επέστρεψε πίσω στη μαμα του. Οι υπόλοιποι που μιλήσαμε τα ίδια....
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια εξήγηση? Ο καιρός ήταν εξαιρετικός όλη μέρα. Εκτός αν η σελήνη ήταν απο την "κάτω" πλευρά και τραβούσε τόσο πολύ τη θάλασσα...αλλα μέχρι και το μεσημέρι? Ακόμα και στη σκάλα που εχει εκει και ρώτησα καθώς εφευγα, τιποτα απο το πρωι...λές και τα ψάρια ήταν αφαντα.....

Αυτοs ειναι ο κανοναs πλεον σε ολα τα μερη φιλε Αλεξανδρε!!!Η εξαιρεση ειναι το να εχουμε καλα αποτελεσματα!!!Δυστυχωs!!!

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Ψαρια υπαρχουν Βασιλη μου, απλα τωρα πλεον θελει πολυ υπομονη,επιμονη και πολυ ψαξιμο!!!

Ναι καλα!Απο επιμονη αλλο τιποτα!Να σου θυμισω πως σε 5 σερι ψαρεματα,δεν εχω δει ουτε τσιμπια;Απο ψαξιμο;5 διαφορετικα μερη εχω επισκεφτει τις τελευταιες εβδομαδες,σε ολα τα σημεια του οριζονταΑπο υπομονη;Να ειναι καλα τα χαπια μου,που τα περνω και ηρεμω!Ασε που τα αυτια μου εχουν μεγαλωσει σαν του γαιδαρου!Σε λιγω θα αρχισω να γκαριζω! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:Ομως ξερω που θα παω με το Γιωργο αυριο!Ξερω και τι δολωμα θα χρησιμοποιησω!Επισης ξερω και που θα παω για καφεδακι μετα το ψαρεμα! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Ειδεs Αλεξανδρε...παντου τα ιδια...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 22:01 - 29/12/2011 22:06 #657 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

Αλεξανδρος32 έγραψε: Καλησπέρα σε όλους....Εχω καιρό να γράψω αν και παρακολουθώ το forum...

Μετά απο καιρό αποφάσισα τέτοιες μέρες, που έχω και άδεια, να πάω για ψάρεμα στη Χαλκιδική. Ήξερα οτί και μια παρέα μου θα κατέβαινε αλλά σε αλλο μέρος. Από τις 9.00 μέχρι τις 15.00 ούτε τσιμπιά!! Με μονοδόλια και ακροβάτες. Ένας παραδίπλα με αμερικάνο και μάνα....Κι αυτός τίποτα σε ένα μέρος που αποδεδειγμένα δίνει ψάρια καλα. Παρατήρησα όμως το εξής. Η θάλασσα ήταν ΠΟΛΥ τραβηγμένη μέσα....Είδα φυκαδες και βράχια να προεξέχουν που δεν φαίνονται ούτε με την βραδυνή αμποτη...

Αλλαξα τοποθεσία σε διπλανό όρμο και βγήκε μονο ένας σαργός μινιατούρα που επέστρεψε πίσω στη μαμα του. Οι υπόλοιποι που μιλήσαμε τα ίδια....
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια εξήγηση? Ο καιρός ήταν εξαιρετικός όλη μέρα. Εκτός αν η σελήνη ήταν απο την "κάτω" πλευρά και τραβούσε τόσο πολύ τη θάλασσα...αλλα μέχρι και το μεσημέρι? Ακόμα και στη σκάλα που εχει εκει και ρώτησα καθώς εφευγα, τιποτα απο το πρωι...λές και τα ψάρια ήταν αφαντα.....

Αυτοs ειναι ο κανοναs πλεον σε ολα τα μερη φιλε Αλεξανδρε!!!Η εξαιρεση ειναι το να εχουμε καλα αποτελεσματα!!!Δυστυχωs!!!

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Ψαρια υπαρχουν Βασιλη μου, απλα τωρα πλεον θελει πολυ υπομονη,επιμονη και πολυ ψαξιμο!!!

Ναι καλα!Απο επιμονη αλλο τιποτα!Να σου θυμισω πως σε 5 σερι ψαρεματα,δεν εχω δει ουτε τσιμπια;Απο ψαξιμο;5 διαφορετικα μερη εχω επισκεφτει τις τελευταιες εβδομαδες,σε ολα τα σημεια του οριζονταΑπο υπομονη;Να ειναι καλα τα χαπια μου,που τα περνω και ηρεμω!Ασε που τα αυτια μου εχουν μεγαλωσει σαν του γαιδαρου!Σε λιγω θα αρχισω να γκαριζω! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:Ομως ξερω που θα παω με το Γιωργο αυριο!Ξερω και τι δολωμα θα χρησιμοποιησω!Επισης ξερω και που θα παω για καφεδακι μετα το ψαρεμα! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Ειδεs Αλεξανδρε...παντου τα ιδια...

Τον φραπε,γλυκο με γαλα τον πινω! :lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2011 04:36 #658 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δημήτρη μου συγχαρητήρια !!! Πανέμορφα τα ψαράκια σου !!! Ψαρουκλες δηλαδή !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2011 09:12 #659 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημερα φιλοι ψαραδες,
μετα απο καιρο που χω να μαι ενεργος στο σαιτ λογω φορτου εργασιας επανερχομε με αφορμη κιολας την υπεροχη ψαρια του φιλου μας δημητρη,
φιλαρακο τι να πω ΜΠΡΑΒΟ τα ψαρια λαχταριστα κ σουπερ αυτο εχω να πω κ τα συγχαρητηρια μου
καλα που εβαλες - εβγαλες αυτα τα ψαρια γιατι στο τελος θα ξεχναγα πως ειναι η μορφη τους τοσο καιρο που εχουμε να παμε για ψαρεμα.
Υπομονη κ παλι θα βρεθουμε να αρμενιζουμε στις θαλασσες , στα πελαγα κ στους παγκους κ τοτε ολα παλι θα ειναι αλλιως.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αρης ( ARKAlOS ), Βασιλης Τζανινης, παντελης κλωναρης, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2011 22:44 #660 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΚΩΣΤΑΣ έγραψε: Χθεσινοβραδυνο ψαρεμα στην Χαλκιδικη,απο τις 18.00 εως τις 02.00.Μαζι με φιλο 6 καλαμια.δολωματα φαραω,μανες,μονοδολια,ακροβατη.Απιστευτο κρυο.αποτελεσματα..ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.Εχω αρχισει και εκνευριζομαι!!!!!!!!

Δοκιμασε πρωινεs ωρεs αν και εφοσον μπορειs Κωστα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.293 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection