Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

04/01/2012 11:36 - 04/01/2012 11:37 #681 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γεια σου Γιάννη και καλή χρονιά!Να σου πω την αλήθεια φίλε εαν φέτος στις περιοχές μου έκανα αποκλειστικά jigging τα αποτελέσματα θα ήταν μηδαμινά!Και αυτό γιατί η χρονιά μέχρι στιγμής είναι από τις χειρότερες απ' ότι βλέπω και ακούω από παλαιότερους ψαράδες.Τα ψάρια είναι ελάχιστα.Πολύωρα ψαρέματα και στο βυθόμετρο εντοπίζεις 1-2 καλά ψάρια μέσω όρο.Με το φύλακα έχω πάρει κάποια ψαράκια πάντως καθώς και τα καλαμάρια είναι σε αυθονία φέτος μετά και την απαγόρευση της τράτας στην περιοχή.

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2012 11:55 #682 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιαννης έγραψε: Μπράβο Γρηγόρη ωραίο ψάρι φίλε, καλή χρονιά σου εύχομαι.
Κάτι μου λεεί ότι οι περισσότεροι jiggadoroi το γυρίσαμε ξανα στον φύλακα, κάτι πρέπει να σημαίνει αυτό....


μην λετε τετοια κ σας ακουει ο βασιλης κ θα τον πιασει απογοητευση
κ παλι μπραβο γρηγορη υπεροχο ψαρι

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2012 12:23 #683 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Γεια σου Γιάννη και καλή χρονιά!Να σου πω την αλήθεια φίλε εαν φέτος στις περιοχές μου έκανα αποκλειστικά jigging τα αποτελέσματα θα ήταν μηδαμινά!Και αυτό γιατί η χρονιά μέχρι στιγμής είναι από τις χειρότερες απ' ότι βλέπω και ακούω από παλαιότερους ψαράδες.Τα ψάρια είναι ελάχιστα.Πολύωρα ψαρέματα και στο βυθόμετρο εντοπίζεις 1-2 καλά ψάρια μέσω όρο.Με το φύλακα έχω πάρει κάποια ψαράκια πάντως καθώς και τα καλαμάρια είναι σε αυθονία φέτος μετά και την απαγόρευση της τράτας στην περιοχή.


Ακριβώς τα ίδια και στα μέρη μου, μέχρι τον Ιούνιο πήγαινε καλά το jigging από Σεπτέμβριο και μετά τα πράγματα είναι απογοητευτικά.
Συνήθως πήγαινε ένα ψάρι κάθε 2-3 πολύωρες εξορμήσεις. Τα πράγματα πήγαν καλύτερα όταν έκανα συνδυασμό jigging με φύλακα δλδ τράβαγα φύλακα με ταχύτητα 0,6 - 0,7 και όταν έβλεπα ψάρι στο βυθόμετρο έσβηνα μηχανή ή έβαζα νεκρά ανάλογα το βάθος (έβαζα το καλάμι του φύλακα στην καλαμοθήκη μαζεύοντας 2 οργές για να μην βρει πάτο το μολύβι) και έριχνα μια jiggia . Έτσι πήρα μερικά ψαράκια και με jigging (που γουστάρω περισσότερο σαν ψάρεμα).
Και σε εμάς τα καλαμάρια ήταν σε αφθονία μέχρι το τέλος Νοεμβρίου αλλά τώρα υπάρχουν ελάχιστα και αυτά πολύ βαθιά (πάνω από 90 μέτρα) και αν τα βρεις……
Το Νοέμβριο ίσως έρθω στα μέρη σου με την βάρκα για κανα ψάρεμα με ένα φίλο….. ίσως χρειαστώ την βοήθεια σου να πάρω κανα δύο καλαμάρια…

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2012 12:34 #684 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τον τρόπο που αναφέρεις,συνδιασμό jigging και φύλακα,το κάνω κι εγώ κάποιες φορές καθώς πάντοτε έχω παρέα στη βάρκα.Το κάνω κυρίως όταν βλέπω κοπαδιάρικα ψάρια.Υπήρχε μία περίοδος πριν από ένα μήνα περίπου που ο τόπος έσφιζε από ζωή.Τόσα πολλά ψάρια δεν είχα ξαναδεί από τότε που ξεκίνησα να ψαρεύω από σκάφος.Δε χτυπούσε πουθενά τίποτα.Ούτε στους πλάνους,ούτε στο φύλακα,ούτε συρτή βυθού που συζητούσα με άλλους ψαράδες κτλ.Και αυτό γινόταν για αρκετές μέρες.
Τώρα,όπως προείπα τα ψάρια είναι λιγοστά και θέλει πολυ υπομονή και πολλές ώρες για να πάρεις κάποιο ψάρι.

Υ.Γ. Όποτε είναι και θελήσεις βοήθεια μου λες!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2012 14:20 #685 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γεια σου Γρηγορη με τα ωραια σου...!!!


:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2012 18:04 #686 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια Γρηγορη μου!Παλι καλα που μπορειs και κραταs ψηλα τη σημαια!!! :good: :ok: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2012 18:35 #687 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σ' ευχαριστώ πολύ Δημήτρη μου για τα καλά σου λόγια!Είπαμε,η χρονιά είναι πολύ δύσκολη τουλάχιστον στις περιοχές που ψαρεύω,και χρειάζεται τεράστια υπομονή και επιμονή για να υπάρξουν κάποια αποτελέσματα.Όμως αυτό αποτελεί πολλές φορές επιπλέον κίνιτρο κι έτσι όταν μία εξόρμηση θεωρείται επιτυχημένη η χαρά είναι διπλή!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2012 18:38 #688 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δυστυχωs σε ολεs τιs περιοχεs Γρηγορη μου και οχι μονο στα μερη σου!!!Καθε περσι και καλυτερα αδελφε!!!Καθε του χρονου και χειροτερα?Ελπιζω οχι...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2012 12:31 #689 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα καλά σας λόγια!Να είστε όλοι καλά!

Υ.Γ Νάσο,επειδή ξέρω πως σου αρέσουν οι συναγρίδες το σημερινό μωρό που θα ποστάρω είναι αφιερωμένο σε σένα φίλε!!!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2012 12:39 #690 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
νασαι καλα φιλε

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.312 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection