Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

27/09/2012 18:19 #1121 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Spiros έγραψε: Όταν ο άνθρωπος είναι καλός και σωστός με την κυρά γαλανή αυτή τον ανταμοίβει με το παραπάνω , καμιά φορά μπορεί να αργήσει αλλά δεν ξεχνάει ποτέ . Χίλια μπράβο στο τρελό παρεάκι .

Σε αυτο συμφωνω Σπυρο απολυτα!Να εισαι καλα φιλε!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2012 12:08 #1122 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Ευτυχη αδερφε μου!!!Και στα ταιρια του ευχομαι..... :good: :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2012 12:24 #1123 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν ειναι ανηκουστο αυτο εχουν βγει συναγριδες κ το έχουμε δει σε αυτο το σάιτ κ με αμερικανο αλλα κ με μονοδολια.
Οπως εμεις παμε για φαγητό κ πριν το κυριως πιατο παραγγελνουμε τα ορντεβ ετσι κ τα πεινασμένα ψαρια εχουν τα μεζεδακια τους

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2012 17:54 #1124 από syrianos1
Απαντήθηκε από syrianos1 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σε τι βάθος πιάστηκαν τα ψάρια θάνο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2012 18:23 #1125 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

syrianos1 έγραψε: σε τι βάθος πιάστηκαν τα ψάρια θάνο?

Αν πας λιγο πιο πισω θα δεις την απαντηση!Γυρω στα 12 μετρα!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2012 09:37 #1126 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
θανο παλι στο γνωστο σημειο ε?κατω απο το δρομο :tease: :rofl: congratulations :yahoo:
εσυ ευτυχη να καθεσαι και λιγο στο σπιτι γιατι εχεις πιασει ολα τα ψαρια κι ο μπατζανακης μου τρωει φολες :violent1:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2012 22:08 #1127 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
[quote="Μπάμπης (chief7)" post=250623
εσυ ευτυχη να καθεσαι και λιγο στο σπιτι γιατι εχεις πιασει ολα τα ψαρια κι ο μπατζανακης μου τρωει φολες :violent1:[/quote]

Γειά σου ρε Μπαμπίνο , που ναι ο μπατζανακης σου Χανιά ? Πες του να σμιξουμε αμα θελει καμια φορα να παμε παρεακι για ψαρεμα !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), DIMITRIS jk.boxer

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2012 07:10 #1128 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευτυχη συγχαρητηρια καλοφαγωτα...βαλε καμια λεπτομερεια αρματωσια - ωρα -τεχνητο-καιρικες συνθηκες αν μπορεις
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2012 07:17 #1129 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια Ευτυχη μου για τουs Λουτσουs ή πωs τουs λενε στο νησι? :good: :ok: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2012 09:43 #1130 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο ρε ευτυχη,αλλα μην αδυνατισεις αλλο γιατι σε λιγο θα κρυβεσαι πισω απο τους λουτσους :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.297 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection