Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

11/09/2012 13:00 #1081 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: γεια σου καταρχην καλε μου φιλε θανο, τι μου κανεις πανω απο ολα ? ελπιζω να εισαι καλα η τουλαχιστον καλυτερα σε οτι αφορα την υγεια σου,
μα την ωρα που γινοτανε η αντιδικια γυρισα κ του ειπε, " ενταξη ρε μαρκο πιασε μια απο αυτες που ειναι τωρα μπροστα σου κ να παμε για ψαρεμα , αφου δεν εχουμε κ δολωματα παρει μαζι μας "
εκει ηταν που ταρακουνηθηκε κ εκει παγωσε το ολο θεμα,
αυτο ειναι που τις περισσοτερες φορες με τσαντιζει με τους ανθρωπους που ενω δεν γνωριζουν πραγματικα ενα θεμα επιμενουν κ φτανουν στο σημειο να γινοντε ρεζιλι αφενως κ αφετερου να αρχισεις κ εσυ να αναθεωρεις την γνωμη σου για αυτους γιατι μπορει εκεινη την στιγμη το θεμα να ηταν η σκουλοπετρα αλλα αυτη η σταση θα υπαρχει κ σε αλλα πιο σοβαρα θεματα

Ολα καλα Νασο μου!Εσυ;Σε ρωτησα και στο καφενειο!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 13:18 #1082 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν προλαβα Ευτυχη μου γιατι ηρθε σπιτι η πεθερα μου,για κακη μου τυχη!!!αχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα


Φυσικα καλυτερο ειναι ο τουρναs δεν το συζηταμε.Απλα ο λουτσοs ειναι ο αγαπημενοs τηs Μενεγακη!!!χαχαχααχχαχχαχαχα

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 14:25 #1083 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σουπερ ντουπερ σφυρνα ευτηχη μου θυμιζει αυτη που επιασα κανα μηνα πριν οχι με σπινιγκ αλλα με ζωντανη ζαργανα κ το τραβηγμα της ηταν απιστευτο , φανταζομε στο σπινιγκ που τις ψαρευει κ ο σταθης τι θα γινετε

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 14:40 #1084 από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο ευτυχη πολυ ορεος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2012 17:46 #1085 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
To περιεργο με το λουτσο παιδια, ειναι η μαχητικοτητα.. Ψαρι του 1,50 κιλου, γονατισε το καλαμι στην συρτη..
Στα Μεθανα περσι, εβγαλα στο spinning, ψαρι των 5κιλων.. Καμια σχεση.. Λες και ηταν αλλο ειδος..
Φετος, τα πραγματα αλλαξαν. Απο ψαρια, τιποτα.. Ουτε λουτσοι, ουτε λαβρακια. Κοκκαλια αρκετα, χωρις τσιμπιες ομως.
Πιαναμε και μπαφες, αφαντες τωρα.. Τελος Μαη, χαθηκαν τα ψαρια.. Ισως, αν μπαταρει ο καιρος, να καλυτερεψει η κατασταση.
Παντως, ειδα ψαριες φιλων εδω, και καπου προβληματιστηκα.. Στο kasting, απο ατομα, που ξερουν οι περισοτεροι εδω. :whistle3:
Με ακροβατη παρακαλω.. Μιλαω, για μεγαλους σαργους, και σηκιους..
Μια αποψινη βολτα για spinning, ισως μου αλαξει την διαθεση... :new_snipers

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2012 15:57 #1086 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
συγχαρητηρια ρε συ σταθη τι να πω μας εχετε βαλει τα γυαλια εσυ κ η οικογενεια σου σε ολους μας κ παλι μπραβο παλικαρι μου.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2012 12:04 #1087 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νάσο, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2012 06:04 #1088 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σταθης κι ευτυχης μας εχουν βαλει οχι τα γυαλια,αλλα τα κυαλια :umnik2:
δυστυχως βρε παιδια εδω τα νερα δε κανουν πλεον ψαρια :cray:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2012 12:21 #1089 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εεεμμμμ, Μπάμπη μου, δεν γίνεται να τα έχεις όλα στη ζωή. Και το σκυλί χορτάτο (οσφπ) και την πίτα γεμάτη?

Σοβαρά τώρα. Δεν το πιστεύω αυτό που λες. Δηλαδή, τι? Νεκρά θάλασσα?
Εδω στον Πειραιά βγάζουν ψάρια, κι εκεί στον Παγασητικό χούφτα? Για κατέβα στον «κύριο Γιάννη» να πάρεις κανά παράμαλλο και φώναξε και μένα...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2012 12:27 #1090 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Στιs γυρω περιοχεs τηs Πατραs παντωs, ο Σταθηs Μυλωναs βγαζει λουτσουs αερα!!!Στο δρομο ειναι παλι μια καινουργια του επιτυχια να μπει στο τοπικ Καθημερινεs και αποτελεσματα,αν δεν κανω λαθοs!!!
Πολλα συγχαρητηρια Σταθη!!!



Εναs παλιοs,στο ψαρεμα,Σταθηs Μυλωναs και εναs νεοs,Ευτυχηs Κουβαρακηs,κρατανε τη σημαια του ψαρεματοs ψηλα με τιs επιτυχιεs τουs!!!

Πολλα συγχαρητηρια αγαπητοι φιλοι!!! :bye: :bye: :give_heart: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": παντελης κλωναρης, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.383 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection