Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

17/08/2012 13:38 #1031 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μαλιστα........Συγγνωμη Παναγιωτη μου!!!Οτι θελειs λοιπον το συζηταμε!!!
Παντωs ειναι λιγο στενάχωρο εσυ νεο παιδι 15,16 χρονων να μην εχειs που να μιλησειs!!!Τι να πω και εγω που πλησιαζω τα 50 Παναγιωτη μου!!!Σιγουρα θα εχειs πολλεs παρεεs να τα πειτε!Εσυ Παναγιωτη θα πιανειs τη πετρα και θα τη στυβειs!Εγω δεν μπορω να στυψω ουτε λεμονοκουπα!!!χαχαχααχαχαχαχα
Λοιπον Παναγιωτη μου,στο θεμα σου τωρα,δεν μπορω να διακρινω καλα απο τη φωτο ποιο ψαρι εννοει,η ηλικια που λεγαμε,αλλα μαλλον φαγκρι ειναι!!!!!
:bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 13:46 #1032 από Ζώης
Απαντήθηκε από Ζώης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Θανάση !!! :yahoo:

Ν΄αγαπάς την ευθύνη. Να λες, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη Γη. Αν δεν σωθεί, εγώ φταίω. (Ν. Καζαντζάκης).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 14:07 #1033 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
κανείς όμως δεν ασχολείτε σχεδόν με το ψάρεμα μονο ελάχιστοι φίλοι
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2012 17:22 #1034 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητήρια στους Σταθη , Νάσο και Θάνο για τα ψαράκια , μπράβο μάγκες μου να στε καλα !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2012 15:56 - 20/08/2012 15:56 #1035 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
κύριε Ευτύχη!
κύριε Ευτύχη!
Αδεια αλιείας έχετε?








χεχεχε!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Αντωνης Νικολαου , Ευτύχης Κουβαράκης, Ευθύμιος και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2012 19:26 #1036 από johntg6
Απαντήθηκε από johntg6 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!να πάρω και εγω ενα!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/08/2012 23:28 #1037 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μενιδιάτης έγραψε: κύριε Ευτύχη!
κύριε Ευτύχη!
Αδεια αλιείας έχετε?








χεχεχε!


Κι όμως Μένι χααχαχ το χα βρει , το χα παει στη πεθερα μου η οποια ΑΡΝΗΘΗΚΕ να υπογράψει χαχχααχχα!
Για να μαι ειλικρινης το χα βρει στο προφιλ ενος παιδιου στο facebook και το χα κλεψει απο κει , το εκτυπωσα αλλα δεν ενδώσανε πεθερά και νύφη !!! αχχααχαχ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/08/2012 05:53 - 22/08/2012 05:58 #1038 από Danton (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από Danton (Δημήτρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευτύχη, επειδή είμαστε φιλαράκια και σε νοιάζομαι, επικοινώνησα με την πεθερά και τη γυναίκα σου και πηρα με φαξ υπογεγραμμένη την απαραίτητη άδεια για να πας για ψαρεματάκι ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!!
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/08/2012 06:00 #1039 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
δημητρη εγω θελω για την μάνα μου χαχαχα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), mike fisherman

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/08/2012 11:06 #1040 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

Μενιδιάτης έγραψε: κύριε Ευτύχη!
Κι όμως Μένι χααχαχ το χα βρει , το χα παει στη πεθερα μου η οποια ΑΡΝΗΘΗΚΕ να υπογράψει χαχχααχχα!
Για να μαι ειλικρινης το χα βρει στο προφιλ ενος παιδιου στο facebook και το χα κλεψει απο κει , το εκτυπωσα αλλα δεν ενδώσανε πεθερά και νύφη !!! αχχααχαχ


Eίναι επειδή η πεθερά θέλει εγγονάκια. Για αυτό δεν σου δίνει άδεια.
:occasion14:


.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.339 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection