Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

02/05/2012 10:46 #941 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νασοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!
δωσε μας λιγο τυρακι!!!!
σε παραγαδι?με τι δολο?
φτιαξε με λιγο!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2012 06:02 #942 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημερα μιχαλη εχεις δικιο,
ναι παραγαδι 11αρι καλαρισα
με δολο ενα καλαμαρι παταγωνιας 7 - 12 ποντους που χρησιμοποιω απο περυσι κ ειναι θανατος ειδικα για τα μαυρα κ το δολωνω ολοκληρο.
Βαθος 70 μετρα περιπου κ εζωσα την αποχη του παγκου γυρω τριγυρω , ευτηχως δεν ειχε δυνατο ρεμα κ ετσι παροτι ειχε δυνατη θαλασσα μπορεσα κ το πηρα ολο πανω χωρις απωλιες.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης, ΘΑΝΟΣ, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2012 12:04 #943 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητήρια στον Μήτσο για τις μουρμούρες του και ευχαριστώ θερμά για την αφιέωρωση στον λάβρακα !
Γειά σου Μητσάρα !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mitsos_D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2012 13:01 #944 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μην αρχίζεις την μουρμούρα κάτσε λίγο να σου πω χτες το βράδυ είχα μπλέξει με έναν λαυρακα σωστό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΩ ΜΗΤΣΟ ΜΟΡΜΟΡΑ DED!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, Mitsos_D, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2012 13:04 #945 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
χαχαχα ωραιος!Εσενα δεν σε φτανει κανεις στα λαυρακια αγορι μου θελω πολυ δουλεια για να σε φτασω!!!Ελπιζω να σαι καλα και ολα να σου πανε καλα!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": παντελης κλωναρης, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/05/2012 06:01 #946 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γεια σου ετυχη μου εμεις στα μερη μου την λεμε γλυδονα κ να ξερεις τι ειναι σπουδαιος δολος ειδικα για παραγαδι κ οχι μονο,
μαλιστα μικροι οταν ειμασταν κ ξεκιναγαμε τα πρωτα ψαρευτικα μας βηματα καναμε το βραδυ πυροφανη κ τις πιαναμε γιαλο γιαλο γιατι βγαινουν εξω εξω.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2012 01:05 #947 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: γεια σου ετυχη μου εμεις στα μερη μου την λεμε γλυδονα κ να ξερεις τι ειναι σπουδαιος δολος ειδικα για παραγαδι κ οχι μονο,
μαλιστα μικροι οταν ειμασταν κ ξεκιναγαμε τα πρωτα ψαρευτικα μας βηματα καναμε το βραδυ πυροφανη κ τις πιαναμε γιαλο γιαλο γιατι βγαινουν εξω εξω.


Να σαι καλα Νάσο μου , μακαρι να πανε και ολα καλα με τα τρεξιματα σου στο ευχομαι ολοψυχα !
Ναι εμαθα πως κανει πολυ καλο δολωμα και ειναι και νοστιμη σχετικα , οχι σιγουρα οσο το χταποδι αλλα μεζεδακι θα βγαλει
μου στοιχισε τη μυτη του hyperloop αλλα χαλαλι του , θα γκρινιαζει ο Κουζουπ ομως και σε κλεινω απο δω , θα μας μεταφερει στα σχολια του καθημερινες ελπιζω απλα στο γραψα εδω για να το δεις!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2012 13:42 #948 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) έγραψε: Βραχοσπινοκαταστάσεις... Πολύ κούραση, αλλά το αποτέλεσμα ήταν καλό.

Συγχαρητηρια Σταθη!!!Δεν χρειαζεται να πουμε τιποτα άλλο...Φιλια στουs λεβεντεs!!! :good: :ok: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2012 12:20 #949 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευτυχη καλο μου φιλαρακι,εισαι θεος!Μπραβο και παλι μπραβο!Η τσιπουρα ποτε χτυπησε;Αφου κλεισαμε το τηλεφωνο μαλλον!Ετσι; :good: :good: :good: :good: :good: :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2012 12:25 #950 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θανο αυτη ειναι η καμια βδομαδα πριν , οχι η προχτεσινη που πηρα το μεσημερι , αυτη που σου χα πει οτι πιαστηκε στο κυκλικο ενα βραδακι .. Το μουρμουρι ειναι προχτεσινο και το μυλοκοπι χτεσινο , πηρα και 2 μουρμουρες ακομη χθες και μπορω να πω οτι στεφθηκε με επιτυχια η εξορμηση !
Θεος δεν ειμαι χαχχα τυχερος ισως , να σαι καλα αδερφε !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.371 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection