Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

03/03/2012 21:56 #831 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Παντελη.Πολυ ωραια :fish: :fish1:
Παλι στο ποταμι της Ζαχαρως τα εβγαλες;

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 01:49 #832 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
oxι αυτα αλου ,.εχω τοσα μεροι να παω ,30 χμ δεξια και 30 χμ αρηστερα,εχω και εγω 10 μεριες και τις ανανεονω σηνεχος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Πέτρος Κρητικός (pikrit)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 01:55 - 04/03/2012 02:04 #833 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Αμαλιαδας έγραψε: Παντελη τα πεθανες φιλε .Μπραβο
στην σκασιμο του κυματος τα εβγαλες 'η μακρινες βολες???

ξεκιναμαι ριχνοντας διαφορα βαθη εκει που θα παρουμε το προτο ριχνουμαι και τα αλα ,και αναλογα τον καιρο και τα τσιμπιματα διαμορφονουμε τις βολες μας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 10:38 #834 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Παντελή που αλλάζετε ψαρότοπους και δεν ψαρεύετε συνέχεια το ίδιο μέρος που σας έδωσε ψάρια!
Έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι ώστε να φροντίζουμε!

Το μόνο που, αν μου επιτρέπεις, θα πω είναι ότι ειδικά αφού βγάζετε τόσα ψάρια ας πούμε αυτά που είναι οριακά σε ηλικία αναπαραγωγής, περίπου στα 35-38 εκατοστά, ίσως και να μπορείτε να τα απελευθερώνετε!

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 10:49 #835 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο δημητρη γιωργο για τις κυριες και το κυριο.αν θελετε πειτε μας για τα αγκιστρια που χρησιμοποιησατε.κυκλικο κλασικο ή aberdeen?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 10:59 #836 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπαμπη τα αγκυστρια ηταν κυκλικα εγω δεν τα ηξερα ο Γιωργος μου τα εδωσε για δοκιμη
οι 2 κυριες ηταν δικες μου, και τα υπολοιπα του Γιωργου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 11:03 #837 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
νουμερο?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 11:14 #838 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: νουμερο?


Μπαμπη εγω δεν τα ηξερα
μολις μπει ο Γιωργος θα σου πει περισοτερα
το μονο που ξερω ειναι οτι τους τα εχει προτηνη ο Δημητρης ο κουζουπακος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 17:32 #839 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: μπραβο δημητρη γιωργο για τις κυριες και το κυριο.αν θελετε πειτε μας για τα αγκιστρια που χρησιμοποιησατε.κυκλικο κλασικο ή aberdeen?



κυκλικο της Μustad Mπαμπη νουμερο 2 κωδικο δεν θυμαμαι εαν θες θα κοιταξω να σου πω ο Δημητρης μας τα προτεινε και εχουμε βρει την υγεια μας και δεν μας παει το σ@#$%το στην καλτσα καθε φορα που εχουμε καλο ψαρι, πιανοντε απ εξω παντα, εχουν 3 ευρω και εχει 15 μεσα :vampire:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2012 19:04 #840 από syrianos1
Απαντήθηκε από syrianos1 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
δεν μου εμφανίζει τις φωτό στο "Σαββατοκύριακο και αποτελέσματα" (???)
το έχω μόνο εγώ αυτό το πρόβλημα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.277 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection