- Δημοσιεύσεις: 1762
- Μου αρέσει που έλαβε 2911
ΘΑΝΟΣ έγραψε: Να ξερεις Ευτυχη πως η σημερινη ημερα ηταν ιδανικη,απο την αποψη των βαρομετρικων φαινομενων!Αν δεν κανω λαθος χθες ειχε πανσεληνο!Κατ'εμε,μια μερα πριν και μια μερα μετα την πανσεληνο,ειναι οι καλυτερες ημερες του μηνα...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
kostas genikis έγραψε: μπραβο ευτυχη αυτο ειναι ψαρεμα και τρελα μαζι καλος ενοουμενη !!!!!!!!
ειλικρινα ζηλευω φιλους που συναντανε τετοιες καταστασεις και τετοια μερη !!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
kostas genikis έγραψε: ειλικρινα γεροι να ειμαστε μακαρι να μπορεσουμε να κανουμε μια τετοια κατασταση
να το κανονισουμε να βρεθουμε με καποια παιδια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Mπραβο Ευτυχη!!Σε βλεπω και σε χαιρομαι φιλε!Φουλ μαχιμος!Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:
Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: Μπραβο Ευτυχη!!!!
![]()
πολυ το χαρηκα φιλε,αμα μπορουσα θα εβαζα 1000 like μονο και μονο για την επιμονη σου,ετσι ειναι το ψαρεμα φιλε
Σε ευχαριστώ αδερφάκι μου , κοιμήθηκα χθες το βράδυ στις 5,30 το πρωι λογω δουλειας και ομως 8 η ωρα ημουνα ορθιος .. Και περίμενα μεχρι τις 4 για να χτυπήσει μετά ακολούθησε μια μικρή φρενίτιδα για καμιά ώρα και δυστυχώς απο τις πολλές τσιμπιές και τραβήγματα κατάφερα να βγάλω μόνο δύο ψάρια έξω , λόγω βραχωμάτων .. Δόξα τω Θεό όμως και πολύ το χάρηκα .. Φίλε έφαγα χαλάζι που πήγε καπνός χααχχαχαχα και απίστευτη βροχή και κρύο .. ΧΑΛΑΛΙΙΙ ...!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιώργος Βασιλακης έγραψε: Ευτυχη και εις ανωτερα, ειμαι σιγουρος οτι θα δεις και αλλα πολλα και καλα αποτελεσματα !!
Αλλα να χεις το νου σου γιατι ετσι ψαρευα και εγω και κατέληξα με ακροαστικαθελει συνεση το πραγμα !
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε:
Mπραβο Ευτυχη!!Σε βλεπω και σε χαιρομαι φιλε!Φουλ μαχιμος!Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:
Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: Μπραβο Ευτυχη!!!!
![]()
πολυ το χαρηκα φιλε,αμα μπορουσα θα εβαζα 1000 like μονο και μονο για την επιμονη σου,ετσι ειναι το ψαρεμα φιλε
Σε ευχαριστώ αδερφάκι μου , κοιμήθηκα χθες το βράδυ στις 5,30 το πρωι λογω δουλειας και ομως 8 η ωρα ημουνα ορθιος .. Και περίμενα μεχρι τις 4 για να χτυπήσει μετά ακολούθησε μια μικρή φρενίτιδα για καμιά ώρα και δυστυχώς απο τις πολλές τσιμπιές και τραβήγματα κατάφερα να βγάλω μόνο δύο ψάρια έξω , λόγω βραχωμάτων .. Δόξα τω Θεό όμως και πολύ το χάρηκα .. Φίλε έφαγα χαλάζι που πήγε καπνός χααχχαχαχα και απίστευτη βροχή και κρύο .. ΧΑΛΑΛΙΙΙ ...!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Oποτε δωσεις το συνθημα εγω ειμαι ετοιμος ,μπραβο και παλι!!Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:
Αρης ( ARKAlOS ) έγραψε:
Mπραβο Ευτυχη!!Σε βλεπω και σε χαιρομαι φιλε!Φουλ μαχιμος!Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:
Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: Μπραβο Ευτυχη!!!!
![]()
πολυ το χαρηκα φιλε,αμα μπορουσα θα εβαζα 1000 like μονο και μονο για την επιμονη σου,ετσι ειναι το ψαρεμα φιλε
Σε ευχαριστώ αδερφάκι μου , κοιμήθηκα χθες το βράδυ στις 5,30 το πρωι λογω δουλειας και ομως 8 η ωρα ημουνα ορθιος .. Και περίμενα μεχρι τις 4 για να χτυπήσει μετά ακολούθησε μια μικρή φρενίτιδα για καμιά ώρα και δυστυχώς απο τις πολλές τσιμπιές και τραβήγματα κατάφερα να βγάλω μόνο δύο ψάρια έξω , λόγω βραχωμάτων .. Δόξα τω Θεό όμως και πολύ το χάρηκα .. Φίλε έφαγα χαλάζι που πήγε καπνός χααχχαχαχα και απίστευτη βροχή και κρύο .. ΧΑΛΑΛΙΙΙ ...!!!
Ποθές δέ σταματούμε χαχαχα, στην επόμενη φουρτύνα ραντεβού στη μέση στο Ρεθυμνο δηλαδή , πάει ? Νά σαι καλά Άρη μου , σε ευχαριστώ !
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD