Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

09/01/2012 12:45 #691 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φαντασου να ειχε και ψαρια...
:fish: :fish1:
Συγχαρητηρια Γρηγορη μου! :good: :ok: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2012 13:10 - 09/01/2012 13:10 #692 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γρηγορηηηη,το αγαπημενο μου ψαρι ειναι η πεστροφα!Πλακα κανω!Εισαι ικανος το επομενο ΣΚ,να ποσταρεις κανα δυο απο δαυτες! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: Συγχαρητηρια φιλε μου!Παντα τετοια! :good: :good: :good: :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2012 13:27 #693 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Να 'στε καλά παιδιά!

Όπως έγραψα και στο τόπικ τέτοια ψάρια είναι η επιβράβευση κόπων ειδικά σε μία κακή χρονιά που διανύουμε τουλάχιστον στα δικά μου μέρη.Φέτος εαν έκανα αποκλειστικά jigging όπως έχω ξαναγράψει τα αποτελέσματα θα ήταν ελάχιστα.Για αυτό πρέπει να εγκληματιζόμαστε με διάφορες τεχνικές για να μπορέσουμε να έχουμε επιθυμητά αποτελέσματα.Δυστυχώς δε μπορώ να πηγαίνω όποτε θέλω να για ψάρεμα λόγω δουλειάς και λόγω του ότι μένω στην Αθήνα.Οι μέρες είναι συγκεκριμένες και μέσα σε αυτές τις μέρες πρέπει να τύχω και σε καλό καιρο,και σε καλές ψαρευτικά ημέρες κτλ κτλ,πράγμα που είναι αρκετά δύσκολο.


Υ.Γ Κύριε διαχειριστά Δημήτρη,διέγραψε εαν μπορείς από το τόπικ ''καθημερινές και αποτελέσματα'' τα δύο ποστ μου κάτω από τις φωτογραφίες καθώς είχα κάνει ένα λάθος σε πρώτη φάση και ανέβασα τις φωτό από την προηγούμενη συναγρίδα που υπάρχει στην προηγούμενη σελίδα.Το διόρθωσα και τώρα είναι όλα κομπλέ!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 00:09 #694 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Ευτυχη!!!! :good: :good: πολυ το χαρηκα φιλε,αμα μπορουσα θα εβαζα 1000 like μονο και μονο για την επιμονη σου,ετσι ειναι το ψαρεμα φιλε ;)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS ), ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 00:27 #695 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: Μπραβο Ευτυχη!!!! :good: :good: πολυ το χαρηκα φιλε,αμα μπορουσα θα εβαζα 1000 like μονο και μονο για την επιμονη σου,ετσι ειναι το ψαρεμα φιλε ;)


Σε ευχαριστώ αδερφάκι μου , κοιμήθηκα χθες το βράδυ στις 5,30 το πρωι λογω δουλειας και ομως 8 η ωρα ημουνα ορθιος .. Και περίμενα μεχρι τις 4 για να χτυπήσει μετά ακολούθησε μια μικρή φρενίτιδα για καμιά ώρα και δυστυχώς απο τις πολλές τσιμπιές και τραβήγματα κατάφερα να βγάλω μόνο δύο ψάρια έξω , λόγω βραχωμάτων .. Δόξα τω Θεό όμως και πολύ το χάρηκα .. Φίλε έφαγα χαλάζι που πήγε καπνός χααχχαχαχα και απίστευτη βροχή και κρύο .. ΧΑΛΑΛΙΙΙ ...!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τασοs Αμανατιδηs, ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 00:33 #696 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αμα το εκανες αυτο εισαι τεραστιος εγω δεν το εκανα φιλε, εισαι μουρλος με το ψαρεμα τελος :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: κριμα αμα εχασες ψαρια εχω σπασει καλαμι απο τα νευρα μου :lol2: :lol2: :lol2: ,οπως και να εχει το ευχαριστηθηκες :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 00:34 #697 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευγε Ευτυχιε!Το παν ειναι να ευχαριστιεσαι αυτο που κανεις........ :good: :good: :good: :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 01:03 #698 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: αμα το εκανες αυτο εισαι τεραστιος εγω δεν το εκανα φιλε, εισαι μουρλος με το ψαρεμα τελος :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: κριμα αμα εχασες ψαρια εχω σπασει καλαμι απο τα νευρα μου :lol2: :lol2: :lol2: ,οπως και να εχει το ευχαριστηθηκες :give_rose:


Ναί και απο αυτούς ο ένας μου βράχωσε , απλά του δωσα φρένα και μερικά λεπτάκια και μόλις βγήκε να ξεφυγει τον μαγκωσα .. Ο άλλος βγήκε απολαυστικά , κατεβασε το καλάμι αρκετα και ερχότανε με κεφαλάκια όμορφα .. Μακάρι να φτασω σε επίπεδο να μή χάνω τα ψάρια άν και ο σαργός νομίζω οτι είναι ψάρι που σου προκαλέι τέτοια θέματα γενικώς .. Απολαυστικός όμως όσο δέ παέι .. Πρώτη φορά επίσης που δοκίμασα φαραώ και απ ότι βλέπω κάνει δουλειά , βέβαια είχα τσιμπιές σε όλα τα δολώματα αλλά σε αυτόν βγήκανε !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 01:05 #699 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Ευγε Ευτυχιε!Το παν ειναι να ευχαριστιεσαι αυτο που κανεις........ :good: :good: :good: :good:


Νά σαι καλά Θάνο μου ! Μου το χρωστούσε είχα πήξει στους γύλους αχχααχχα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2012 01:30 #700 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Να ξερεις Ευτυχη πως η σημερινη ημερα ηταν ιδανικη,απο την αποψη των βαρομετρικων φαινομενων!Αν δεν κανω λαθος χθες ειχε πανσεληνο!Κατ'εμε,μια μερα πριν και μια μερα μετα την πανσεληνο,ειναι οι καλυτερες ημερες του μηνα...

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.278 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection