Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

28/01/2011 14:27 #391 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Στην αγορα του Βυρωνα!Φυσικα και γνωριζω φιλε Γιαννη!4-5 στενα προs το ταπητουργειο μενει ο πατεραs μου!Εκει στη γειτονια σου μεγαλωσα φιλε!!! :give_rose:

Μια χαρά άντε να κανονίσουμε και κανα καφεδάκι όταν ανέβεις προς τα πάνω.

Ναι φιλε πολυ ευχαριστωs.Και εσυ αν ειναι ο δρομοs σου προs Ραφηνα μου λεs! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 19:08 #392 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ο Γρηγόρης έχει τύχη φίλε μου και πόλυ μάλιστα αφού είναι κοντά στην θάλασσα και πάει όποτε βρίσκει χρόνο για ψάρεμα!!!!! Αλοίμονο σε μας που την βλέπουμε μερικά ΣΚ που ο καιρός το επιτρέπει.
Κ@λ@φ@ρδε Γρηγόρη  :rofl: :rofl: :rofl:..... χιχιχιχι

Δεν ειναι θεμα τυχης,ουτε ειναι κωλοφαρδος το παιδι...Εβαλε ενα στοχο,δουλεψε και τον πετυχε..

Τα αγαθα κοποις κτωνται....

Φιλε Αρη,ο Γιαννηs εννοει οτι ο Γρηγορηs ειναι τυχεροs που μενει κοντα στη θαλασσα και μπορει να πηγαινει συχνα για ψαρεμα και οχι οτι ειναι τυχεροs στα ψαρεματα του!Βεβαια και η τυχη χρειαζεται!!Αν και απο οτι ξερω δεν ισχυει αυτο μιαs και ο Γρηγορηs ειναι Αργυρουπολη και η βαρκα ειναι στο Ναυπλιο!Γραφει πολλα χιλιομετρα για να παει δηλαδη!!!
Φιλια Αρη μου! :give_rose:

Καλα εσας σας κοβει ο ελευθερος χρονος και η αποσταση και ο καιρος ,τι να πω και εγω που με εχει 'φυλακισει' η κριση και η τιμη της βενζινης εδω στην κρητη που ειναι 1.73/λιτρο...
Υποψην οτι το φουσκωτο απεχει 6 μετρα απο τη γλιστρα και καιρους και βροχες δεν πολυκαταλαβαινω..

Αγωνιστικους χαιρετισμους Δημητρη φιλε μου..

Με λενε Αρη (εχω 1-1/2 μηνα να παω στο ψαρεμα) και δεν ειμαι καλα....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 19:25 #393 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εχειs δικιο αγαπητε φιλε Αρη...
Το εχουν παραχεσει με τη τιμη τηs βενζινηs,να δειs που θα φτασει 2 ευρω το λιτρο...
Να εισαι παντα καλα! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2011 01:20 #394 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φιλε αρη στη σκιαθο,εδω διπλα δηλαδη,εχει αγγιξει το 1,85 και εμεις βαζουμε με 1,69.
asta la vista baby :flipa:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2011 11:12 #395 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κάτι έχει ακουστεί ότι κοντά στο καλοκαίρι μπορεί να αφαιρεθεί ο επιπλέον φόρος στην βενζίνη κι έτσι να μειωθεί η τιμή της κατά 30 λεπτά μέσο όρο.Δε ξέρω κατά πόσο ισχύουν αυτά βέβαια.Αλλά..μακάρι να' ναι αλήθεια!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2011 11:42 #396 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Κάτι έχει ακουστεί ότι κοντά στο καλοκαίρι μπορεί να αφαιρεθεί ο επιπλέον φόρος στην βενζίνη κι έτσι να μειωθεί η τιμή της κατά 30 λεπτά μέσο όρο.Δε ξέρω κατά πόσο ισχύουν αυτά βέβαια.Αλλά..μακάρι να' ναι αλήθεια!

Καλημερα Γρηγορησε .Μου ακουγεται πολυ καλο για να ειναι αληθινο.Ποτε σε αυτη τη χωρα επεσε η τιμη σε ενα προιον?
Εγω εχω ηδη προσανατολιστει σε αλλη λυση(για το ψαρεμα).Θα δωσω το φουσκωτο και θα παρω ενα συμβατικο με 10αρα μηχανη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2011 11:55 #397 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Όντως ακούγεται πολύ όμορφο για να είναι αλθινό!Βενζίνη βάζω με 1,59 περίπου.Αναπολώ τις παλιές καλές εποχές που η τιμή της ήταν στο 1 ευρώ και ποιο χαμηλά. :cray: :cray: :cray:Πάνε αυτά δυστυχώς.

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2011 12:44 #398 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ρε παιδιά μήπως αξίζει να κάνουμε μετατροπή στις 4χρονες μηχανές και να βάλουμε υγραέριο :good: ? Μιλάμε για μισή τιμή από την βενζίνη :yahoo:!!!!
Υ.Γ. Είμαστε βεβαία λίγο εκτός topic, αλλά θέλετε ανοίγουμε άλλο νήμα.
Εγώ πάντως είμαι υπό σκέψη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2011 13:24 #399 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γιαννη ανοιξε αλλο νημα καλυτερα.Δεν γινεται παντως τουλαχιστον τωρα.Εχει συζητηθει το θεμα και σε αλλο φορουμ...
Εγω εχω σκεφτει και αλλες περιπτωσεις οχι μονο το υγραεριο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2011 16:05 #400 από giorgos iraklio
Απαντήθηκε από giorgos iraklio στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
με πυρινάκι να την κάνεις μετατροπή είναι η μόνη λύση!!!!!! :tease:  :tease:
συγνώμη για την παρέμβαση αρη αλλά δεν άντεξα!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.318 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection