- Δημοσιεύσεις: 21579
- Μου αρέσει που έλαβε 11871
Ευχομαι και πιστευω οτι ο λογοs ειναι επειδη δεν πηγαινουν αρκετεs φορεs οι φιλοι για ψαρεμα τον Χειμωνα!Κρινω και απο τον εαυτο μου που ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να παω Χειμωνα!!! Βεβαια μη ξεχναμε οτι καθε περυσι και καλυτερα απο αλιευματα!Θα δειξει απο εδω και περα...Ελπιζω να μην εχουν εξαφανιστει τα ψαρια!Η μεγαλη μειωση των αλιευματων παντωs ειναι γεγονοs!!!Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως πολύς κόσμος έχει πάψει να ποστάρει.Εκεί θέλω να σταθώ..Στο λόγο,γιατί γίνεται αυτό?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
pkatsifara έγραψε: Μουρμουρα ειναι!!!
Ντυμενη μασκαρας![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Παιδιά είπα πως είχα σκεφτεί να μην ξαναποστάρω όχι πως δε θα ξαναποστάρω!!!
Βασίλη έχουμε μιλήσει μεταξύ μας κι έχουμε ξεκαθαρίσει το θέμα περί καυγάδων.Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως πολύς κόσμος έχει πάψει να ποστάρει.Εκεί θέλω να σταθώ..Στο λόγο,γιατί γίνεται αυτό?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Παιδιά είπα πως είχα σκεφτεί να μην ξαναποστάρω όχι πως δε θα ξαναποστάρω!!!
Βασίλη έχουμε μιλήσει μεταξύ μας κι έχουμε ξεκαθαρίσει το θέμα περί καυγάδων.Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως πολύς κόσμος έχει πάψει να ποστάρει.Εκεί θέλω να σταθώ..Στο λόγο,γιατί γίνεται αυτό?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Σαs ευχαριστω πολυ αλλά αυτο το Σαββατοκυριακο δεν θα μπορεσω!!!Δεν πειραζει,κανονιστε να πατε εσειs και θα μου πειτε αποτελεσματα!Νασοοοοο η χαρα του ψαρα ειναι ο Μενιδιατηs!!!Θα περασειs τελεια!!!Μενιδιάτης έγραψε: Κουζούπηηηηηηηη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε:
η χαρα του ψαρα ειναι ο Μενιδιατηs!!!Μενιδιάτης έγραψε: Κουζούπηηηηηηηη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπραβο Θανο!Δωσε μερικεs πληροφοριεs για δολωματα κλπ!!!ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο πενταωρο ψαρεμα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημητρη η τσιπουρα πιαστηκε με μονοδολι ντοπιο και η ουγενα με μανακι!Τα ψαρεψα με τη μεθοδο του casting σε συρομενο βαριδι και μοναγκιστρο!Τοπος Σαλαμινα!Ωρες 06:00 εως 11:00!Επισης και η τσιπουρα που απεδρασε,σε μονοδολι χτυπησε!Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε:
Μπραβο Θανο!Δωσε μερικεs πληροφοριεs για δολωματα κλπ!!!ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο πενταωρο ψαρεμα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΘΑΝΟΣ έγραψε:
Δημητρη η τσιπουρα πιαστηκε με μονοδολι ντοπιο και η ουγενα με μανακι!Τα ψαρεψα με τη μεθοδο του casting σε συρομενο βαριδι και μοναγκιστρο!Τοπος Σαλαμινα!Ωρες 06:00 εως 11:00!Επισης και η τσιπουρα που απεδρασε,σε μονοδολι χτυπησε!Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε:
Μπραβο Θανο!Δωσε μερικεs πληροφοριεs για δολωματα κλπ!!!ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο πενταωρο ψαρεμα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:
ΘΑΝΟΣ έγραψε:
Δημητρη η τσιπουρα πιαστηκε με μονοδολι ντοπιο και η ουγενα με μανακι!Τα ψαρεψα με τη μεθοδο του casting σε συρομενο βαριδι και μοναγκιστρο!Τοπος Σαλαμινα!Ωρες 06:00 εως 11:00!Επισης και η τσιπουρα που απεδρασε,σε μονοδολι χτυπησε!Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε:
Μπραβο Θανο!Δωσε μερικεs πληροφοριεs για δολωματα κλπ!!!ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο πενταωρο ψαρεμα
βρε ση φοβασε μην παω εγω και τις βγαλω για αυτο πας καθε μερα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Μπραβο φιλαρακι παντα τετοια![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD