Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

26/01/2011 18:02 #371 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γρηγορη μου,ειμαι σιγουροs οτι μια μερα θα ποσταρειs κανεναν φαλαινοκαρχαρια!!!Μονο μη ξεχασειs  να τον αφησειs να φυγει γιατι ειναι μικροs για σενα... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Να εισαι καλα! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2011 18:28 #372 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σήμερα έδωσα την ποιο δυνατή μου μάχη μέχρι στιγμής.Μάχη 20 λεπτών με έναν ξυφία 17 κιλών! :give_rose:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2011 19:47 #373 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Σήμερα έδωσα την ποιο δυνατή μου μάχη μέχρι στιγμής.Μάχη 20 λεπτών με έναν ξυφία 17 κιλών! :give_rose:

Και το αποτελεσμα?

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2011 19:52 #374 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μη δω κανα τρελλο αποτελεσμα,γρηγορη,εχω παει κι αγοραζω βαρκα και κατεβαινω να δεσω διπλα σου ακριβως :tease:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2011 20:10 #375 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θα ανεβάσω τις φωτό αύριο λογικά καθώς σήμερα ήρθα κατευθείαν στη δουλειά και δεν έχω προλάβει να κάνω τίποτα.17 κιλά ακριβώς ζυγίστηκε ο ξιφίας και η μάχη του ήταν φοβερή.Και το καλύτερο ήταν ότι δεν ήξερα τι ψάρι ήταν μέχρι που το είδα στον αφρό.

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 08:53 #376 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε Γρηγορη εδω στην Ελλαδα αδικησε!Πρεπει να παs εξωτερικο να κανειs διεθνη καριερα στο ψαρεμα... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Να εισαι παντα καλα αγαπημενε φιλε! :give_rose: :heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 09:15 #377 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γρηγορη επειδη βλεπω οτι σε παει δε πας μια βολτα κι απο καζινο μερια,μπας και εχουμε κανα καινουργιο ταραμας?
μονο που εσενα θα σε λενε στην αμερικη,gregory planos. :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 13:58 #378 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τι να πω... είναι... ανάμικτα τα συναισθήματα...



























:beee:  :blush:  :bye:  :cray:  :give_rose:  :aggressive:  :clapping:  :dirol:  :new_russian:14:  :beach:  :crazy:  :dance3:  :yu:  :fool:  :give_heart:  :good:  :heart:  :lazy:  :lol2:  :air_kiss:  :mda:  :mega_shok:  :nea:  :ok:  :pleasantry:  :rofl:  :rtfm:  :sad:  :scare:  :scratch_one-s_head:  :search:  :secret:  :shok:  :shout:  :sorry:  :spiteful:  :stinker:  :swoon:  :tease:  :thank_you2:  :this:  :treaten:  :unknw:  :victory:  :whistle3:  :yahoo:  :yes3:  :yess:  :yes:


.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 16:25 #379 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Φίλε Νάσο , για το Γρηγόρη δεν νομίζω ότι ισχύει μόνο αυτό που είπες "Σου παει στο χερι φιλε μου η εν λογω τεχνικη " ούτε είναι θέμα τύχης. Και «εξηγούμε» :
Από ότι φαίνεται (προσωπική μου άποψη) ο Γρηγόρης i) έχει «φάει» πολλές ώρες στην εκμάθηση και τις βελτίωση της τεχνικής του jigging ii) έχει αφιερώσει αρκετές ώρες στην αναζήτηση πληροφοριών στον internet iii) έχει “επενδύσει” ένα σεβαστό ποσό σε εξοπλισμό (εξίσου σημαντικό γιατί ο καλός εξοπλισμός σε βοηθάει να εξελίξεις την τεχνική σου) iv) από ότι φαίνεται το 70% του  ψαρευτικού του χρόνου είναι αφιερωμένο στο jigging……αρά δεν έτυχε… πέτυχε
Ο Γρηγόρης λοιπόν αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με την τεχνική που του αρέσει  σε αντίθεση με εκείνους που προσπαθούν μέσα σε λίγο χρόνο και με λίγα χρήματα να σηκώσουν όλοι την θάλασσα.
To jigging είναι δύσκολη τεχνική ή οποία εξελίσσεται συνέχεια και γρήγορα αρα θέλει κόπο και χρόνο αλλά και τα αποτελέσματα δεν είναι και άσχημα …….ε?
Μπράβο και πάλι Γρηγόρη :victory:….. σου εύχομαι το επόμενο ψάρι να είναι μαγιάτικο over 20KG να χαρείς μάχη !!!!!

Αγαπητε φιλε Γιαννη ο Νασοs λεγονταs <<Σου παει στο χερι φιλε μου η εν λογω τεχνικη >> αυτο ακριβωs που λεs εννοει!Δεν αναφερεται στη τυχη!
Ο Γρηγορηs πραγματι προσπαθει για το καλυτερο και του αξιζουν χιλια μπραβο!Οπωs και σε σενα βεβαια γιατι γνωριζω οτι προσπαθειs με πολυ καλα αποτελεσματα!
Να εισαι καλα! :give_rose:
Αντε Γρηγορη ποιοs στη χαρη σου εγινεs και θεμα συζητησηs!Με τη καλη εννοια παντα... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 17:18 #380 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ίσως να μην το διατύπωσα σωστά , ουσιαστικά ανέλυσα τα λεγόμενα του Νάσου καθώς ήθελα οι φίλοι που θέλουν να ασχοληθούν με το jigging «να καταλάβουν» πως τα αποτελέσματα είναι προσπάθεια και συνδυασμός πραγμάτων.  Και δεν είναι τυχερά !!!!
Ένα επίσης μεγάλο προτέρημα της τεχνικής αυτής είναι ότι μπορούμε να απελευθερώσουμε :victory: πολλά από τα ψάρια που φέρνουμε γιατί δεν ταλαιπωρούνται τόσο πολύ όσο με άλλες τεχνικές ψαρέματος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.249 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection