Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

08/09/2013 17:10 #1381 από Κωστας
Απαντήθηκε από Κωστας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
επειδη γιαννη λες πως ειχε πολυ φυκι μπορει το δολωμα να κρυβοταν αναμεσα στα φυκια και για αυτο να μην σου τσιμπαγαν...μια λυση το floater

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2013 17:17 #1382 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αν γράφει action 20-40 ειναι απο 10γρ βαρυδιο μεχρι 40γρ καλυτερα ΜΗΝ βαλεις μεγαλυτερο γιατι θα εχεις προβλημα μπορει και να σπασει το καλαμι σε μια ατσαλη βολή, απο 60 ποντους εως 1 μετρο ειναι καλά για παραμαλο, τωρα αν εχει πολυ αερα,σκατωματα,φικιαδες, το κοντενουμε γιατι θα εχουμε μπερδεματα υπαρχει και υ λυση φλοατερ που ανυψωνει το δολωμα απο τον βυθο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2013 15:48 #1383 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο φιλε Ντακο. :eusa_clap:
Καλοφαγωτα. :fish1: :fish:
Ο λαβρακας, σε τι τσιμπισε? :idea1:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2013 17:02 - 09/09/2013 17:02 #1384 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Rapala η Lemax ειναι το τεχνητό, δεν θυμάμαι. ( το μεγαλυτερο που εχω βγάλει ειναι :hello: )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2013 05:07 #1385 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο σου Βαλαντη πολυ ωραια :ok: :ok:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2013 14:45 #1386 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ ΚυρΔημήτρη :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2013 09:27 #1387 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καπετανιε, εισαι καθηγητης, πως να το κανουμε. :wav:
Καλοφαγωτα. :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2013 04:57 #1388 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πολυ ωραια ψαρια κυριε Θωδορη,συγχαρητηρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/09/2013 19:05 #1389 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ωραιος ο Αλεξανδρος :wav: :wav: :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/09/2013 10:34 #1390 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
βαλαντη,τις επιασες εξω εξω?μαζεμα σιγανο?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.312 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection