Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

25/09/2013 14:58 #1391 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σε λημάνι με οχι πολυ βαθια νερά απο 3 -6 μετρα εχει εκει, μαζεμα σιγα σιγα και κανω τιναγματακια αν καταλαβω οτι πιαστηκε και τραβιξει κανω ενα καρφωμα λιγο δυνατο, αν καταλαβω οτι ξεπιαστηκε κανω 2 σηκωματα το καλαμι λιγο αποτομα και πολλες φορες ξαναχτυπαει :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2013 09:16 #1392 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
πολυ ωραια Βαλαντη ,, στα Μουδανια τις πηρες;;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2013 10:10 #1393 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο καπετάνιε για τα ψάρια , έχεις απόλυτο δίκιο για τις λίτσες όταν τρώνε μπορείς να πάρεις πολλές ..... επίσης επειδή είναι πολύ μάχημα ψάρια είναι δύσκολο να τις κάνεις release διότι χάνουν πολύ αίμα κατα την διάρκεια της μάχης και συνήθως δεν αντέχουν.
Είσαι πολύ σωστός και πάλι μπράβο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2013 17:57 #1394 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΚυρΔημήτρη οχι, στο αγγελοχωρι, και στην αγ.τριαδα (μεσα σε χαρτι σκληρο, και καταψηξη) για δολωμα τις θελω :D
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2013 18:32 #1395 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παρ"ολο τον πονο στην μεση, δεν κρατουσα μακρυα, απο την θαλασσα.
Μπηκαμε χθες απογευμα στην βαρκα, για συρτη. Λαδια ο καιρος, και ζεστη.
Κανα δυωρο καναμε συρτη, και μετα καθετη. Στην συρτη, τιποτα τσιμπια. Ανοιχτηκαμε λιγο, βρηκαμε την ξερα, και καναμε την καθετη μας.
Μονο περκες τσιμπουσαν. Κρατησαμε τις μεγαλες, και επιστροφη.
Μου κανει εντυπωση, η ελειψη κυνηγοψαρων.
Ειδαμε και μια βαρκα, να κουβαλα θαμνους. Τους κανουν λενε, τοπους για κυνηγους. :fish:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2013 21:49 #1396 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
oο πατέρας μου έφτιαχνε σχεδιες απο κλάμια και τις φουνταρε με μια πέτρα.μαλάγρωνε με σαρδ'ελα και γινόταν το έλα να δεις απο κυνηγούς.εμένα δε μου αρέσει αυτό η θάλασσα δεν ανήκει σε κανέναν άμα χτυπήσει κάποιο σκάφος αυτό τι θα γίνει...?ίσως αλάξε για κάποιο λόγο η πορεία που περνάνε τα ψάρια ίσως πάνε κάπου αλλού άλοι συρταδόροι εκεί πιάνουν?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2013 23:47 #1397 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν το εχω ξαναδει αυτο, φιλε Χρηστο.. Εχω ακουσει ομως, για διαφορες ιστοριες.
Λογικα, θα πρεπει να ειναι σταθερο. Και με φωτεινη σημανση βεβαια. Αντε τωρα νυχτα, να πεσεις επανω του. :crybaby2:
Σημερα η παρεα μου που ξαναπηγε, ειχαν δυο ξεψαρισματα. (εγω ρηλαξ)
Μια και εχω χρονο τωρα, φτιαχνω μια πατεντα, για μπαφες. (απο DVD που ειδα, του περιοδ. Ψαρεμα)
Παντως, και αλλες βαρκες που βλεπω, δεν παιρνουν ψαρια. (24 βαθμους, εχουν τα νερα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2013 19:33 #1398 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Λουκα εγω το χταποδι θελω να μου στειλεις :crazy: :crazy: :crazy:

Ωραιοςςςςςςςςςςςςςςς
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/10/2013 00:20 #1399 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Λουκα εγω το χταποδι θελω να μου στειλεις :crazy: :crazy: :crazy:

Ωραιοςςςςςςςςςςςςςςς

Δημητρη το στειλα,ερχεται.
Το χταποδι, τα καλαμαρια και οι σουπιες ειναι σταθερη αξια.Ειτε τα φας σημερα, ειτε αυριο, ειτε μετα απο δυο μηνες πραγματικα ειναι πολυ νοστιμα.Ασε που τα καλαμαρια και οι σουπιες,ζωντανα, ειναι το καλυτερο δολωμα.
Αυτο μπορει να μας το επιβεβαιωσει και ο Γιαννης(STAY ALIVE).
Γιαννη που εισαι φιλε μου;Σε χασαμε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/10/2013 11:48 #1400 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

loukas έγραψε:

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Λουκα εγω το χταποδι θελω να μου στειλεις :crazy: :crazy: :crazy:

Ωραιοςςςςςςςςςςςςςςς

Δημητρη το στειλα,ερχεται.
Το χταποδι, τα καλαμαρια και οι σουπιες ειναι σταθερη αξια.Ειτε τα φας σημερα, ειτε αυριο, ειτε μετα απο δυο μηνες πραγματικα ειναι πολυ νοστιμα.Ασε που τα καλαμαρια και οι σουπιες,ζωντανα, ειναι το καλυτερο δολωμα.
Αυτο μπορει να μας το επιβεβαιωσει και ο Γιαννης(STAY ALIVE).
Γιαννη που εισαι φιλε μου;Σε χασαμε.


Καλημέρα Λουκά, φίλε μου τρέχω με την δουλειά , με την βάρκα μου(όπως ξέρεις...) και δεν προλαβαίνω ....... Σας διαβάζω βέβαια γιατί είστε ωραίο παρεάκι.....
Το χταποδάκι με courier το έστειλες????? :non_banana1
Από Νοέμβριο ευελπιστώ να είμαι και εγώ στο νερό γιατί ο γιος μου πριν μια εβδομάδα ξεκίνησε ψάρι και πρέπει να του φέρω.... και γαμώ τις δικαιολογίες δεν έχω βρει για την γυναίκα μου? :icon_thumle :icon_thumle :icon_thumle
Την καλημέρα μου σε όλους τους φίλους
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.287 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection