Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

24/11/2013 22:40 #1421 από sakis
Απαντήθηκε από sakis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
οχι 5 μιλια 15 να τα κανουν.Η φυση εκδικειται

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2013 15:10 #1422 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Με το γοφαρι, το οποιο παρεπιπτοντος ηταν εκτος υπολογισμου κ πιστηκε στην πρωτη αποχη του καβου του Αρχάγγελου, ημουν τυχερος διοτι ειχε πιαστει απο το ματι.
Το μαγιατικο ηταν η περιπτωση που σε κανει να αντιλαμβανεσαι γιατι πας για ψαρεμα.
Μαχη μεγαλη γυρω στην ωρα ειχαμε τραβαμε να σε τραβω εως οτου γυρισε τουμπα κ ανεβηκε στην επιφανεια παραδομενο.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2013 16:57 #1423 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πολλα συγχαρητηρια Νασο μου!!! :good: :ok: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2013 17:07 #1424 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ρε μπαγασα θα σου πω μια μεγαλη αληθεια.
Ειχα παει μονος μου γιατι δεν ερχοταν κανεις παρεα μου κ οταν αρχισε η μαχη με το μαγιατικο κ οταν ειδα το τσαμαδουρι να βυθίζεται η να τρεχει αναποδα με την πορεια του παραγαδιου σε οτι εχω ιερο εκεινη την στιγμη που καταλαβα οτι κανα μαγιατικο ειναι πανω αναλογιστηκα κ αναφωνησα " αχ ρε πουστη μου ναχα τον Κουζουπη κ τον Μενιδιατη παρεα να παλεψουμε το ψαρι κ να πεθανουμε στα γελια.
Εσας σκφτηκα ρε μητσο κ αυτον τον αλητη τον παλιοβολιωτη τον Μπαμπινο

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/11/2013 09:19 - 28/11/2013 09:23 #1425 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο Αλεξανδρε για τα ομορφα ψαρια.
Να πω την αληθεια μου χει λειψει η διαδικασια του καστινγκ σε ολες τις μορφες του.
Πανε σχεδον 2 χρόνια που χω να παρω τα καλαμια μου να ψωνισω δολους , να επιλεξω τοποθεσια αναλογα με τον καιρο κ γενικα ολη αυτη η υπεροχη διαδικασια που σε κρατα σε εκρηγορση..

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2013 17:55 #1426 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Σημερα το πρωι βγηκα μια βολτα για κανενα χταποδι.
Η θεα που αντικρυσα το πρωι φοβερη.Η ατμοσφαιρα παγωμενη,η θαλασσα πιο ζεστη με αποτελεσμα να αχνιζει το νερο.

Δυο καλα χταποδακια κρατησα κι αλλα τρια μικρα επεστρεψαν πισω.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Τζαβαρας Δημητρης, Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2013 18:30 #1427 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πανεμορφεs εικονεs Λουκα μου....
Να εισαι παντα καλα! :bye: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2013 23:16 #1428 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο παιδια για τις ψαριες σας :hello2: :hello2:
να μην αναφερθω σε καθε ενα ξεχωριστα :give_rose:


Να δω ποτε θα παω εγω με των κουζουπη να ποσταρουμε και εμεις κανενα :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2013 23:23 #1429 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

loukas έγραψε:


Σημερα το πρωι βγηκα μια βολτα για κανενα χταποδι.
Η θεα που αντικρυσα το πρωι φοβερη.Η ατμοσφαιρα παγωμενη,η θαλασσα πιο ζεστη με αποτελεσμα να αχνιζει το νερο.

Δυο καλα χταποδακια κρατησα κι αλλα τρια μικρα επεστρεψαν πισω.



Λουκα να μην ξεχνιωμασται :give_heart:
Πολλη ωραιες η φωτο που ανεβαζεις
αλλα τα χταποδια ακομα τα περιμενω
ουτε περπατωντας δεν θα αργουσαν τοσο :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2013 19:06 #1430 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Λουκα να μην ξεχνιωμασται :give_heart:
Πολλη ωραιες η φωτο που ανεβαζεις
αλλα τα χταποδια ακομα τα περιμενω
ουτε περπατωντας δεν θα αργουσαν τοσο :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:[/quote]
Τι να πω εγω τωρα,ειμαι αδικαιολογητος,εχεις απολυτο δικιο. :fool: :fool: :fool:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.309 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection