Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

15/06/2013 15:01 - 15/06/2013 15:01 #1331 από Παναγιώτης
Απαντήθηκε από Παναγιώτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αποτέλεσμα από καθετή κοντα στην Αμάρυνθο Ευβοίας.....Έγινε του μπαλά σήμερα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2013 18:20 #1332 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Νασο φιλαρακι μου!Παντα τετοια και ακομη καλυτερα!!!Να σαι καλα και να περνας καλα αδερφε!! :good: :give_rose:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2013 19:23 #1333 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπέρα κ παλι αγαπητοι φιλοι ψαραδες,
Θανο τι κανεις καταρχην παλικάρι μου ολα καλα ? Ξ υγεια σου ? Ελπιζω ολα ναναι καλα απ αυτή την αποψη γιατι τελικα αν δεν εισαι καλα ολα τα υπόλοιπα χανουν την.σημασια τους κ την υποσταση τους.
Τελος παντων σε ευχαρηστω για τα καλα σου λογια αλλα να ξερεις οτι τα ψαρακια αυτα για μενα κ το σκοπο μου σημαινει οτι εισαι μεσα ως τα μπουνια για αυτο κ γω εβαλα το συναγριδι να το φαμε παρεα με καλους φιλους κ να πανε να γαμηθουνε ολα γιατι αν το συνδεσω με τα παραπάνω αν παθουμε κατι τοτε εχεις μηδεν εις το πηλικον καταλαβαινεις τι θελω να πω γιατι ισως ναχασα την ροη του λογου μου αφου γραφω απο τηλ κ δεν διναμαι να τσεκαρω τα γραγομενα μου.
Τελος παντων ειχα πει να μην ξαναβαλω φωτο στο σαιτ μιας κ τα ψαρεματα μου νομιζω οτι ισως να ξεφευγουν απο την ερασιτεχνικη ταυτότητα του σαιτμε νοιωθεις πιστευω, αλλα οταν καθαρισα τπ συναγριδι δεν αντισταιηκα.
Ελπιζω τωρα που ανεβηκε η θερμοκρασια της θαλασσας, ειναι στους 20 βαθμους τωρα, τα ψαρια να κινηθούν σε πιο γιαλινα κοματια δλδ απο 35 - 50 μετρα βαθος, μιλαω για ταμαυρα γιατι συναγριδες υπαρχουν αλλα ειναι μανικι η ολη διαδικασια, εννοω να κανεις το πρωι ζωντανο κ να προλαβεις να καλαρεις ως τις 10 το αργοτερο.
Τα μονα πραγματικα καλα ψαρεματα αθτο τον καιρο τα εκανα με τα ξιφιοπαραγαδα αλλα εκει θελεις μεγαλο σκαφος κ πάμε με ενα ξαδερφακι πουχρι ενα 11 μετρο σκαφος.
Αυτα ρε θανο μεσες ακρες τα νεα μου κ απλα υπολογιζω σε καλυτερες ψαρευτικες μερες γιατι ξερεις τι λενε οτι το ΠΑΡΑΓΑΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΙ χαχα.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2013 19:40 #1334 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Χαχαχαχα!Ωραιος ο Νασος!!!Μονο φιλαρακι μου αυτο που εχω να πω,ειναι να τα ανεβαζεις τα ψαρια σου,να τα βλεπουμε εμεις τα φιλαρακια σου να χαιρομαστε μαζι σου!!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2013 05:29 #1335 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβω Αλεξανδρε, ωραιες οι τσιπουρες, τις βλεπω ετοιμες για σχαρα χαχαχαχαχα :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2013 05:35 #1336 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
θα τις κανω εξαγωγη!!!!!!!!!!!!!!! :vampire: :vampire: ακουω παραγγελιες!!! δημοπρασια!!
παρανομος ειμαι και εγω!!!

δυστηχως δεν μπορω να τις καταναλωσω εντος 2 ημερων οποταν τις σακουλιασα :crybaby2: :crybaby2: :crybaby2: :crybaby2: :crybaby2: :crybaby2:

αυτο ειναι και το "κακο" να πηγενεις αρχες της εβδομαδας ψαερεμα

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2013 06:50 #1337 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο αλεξ,απλως προσεξε μονο..........τη συσκευασια τους :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/06/2013 10:13 #1338 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εγω δεν θα σας πω για ψαρεματα κ τα συναφη απλα σας παραθετω αυτο που εβλεπα την ωρα που πηγαινα να καλαρω κ ηταν μαγικο κ ηθελα να το μοιραστω μαζι σας

TIGHT LINES
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αρης ( ARKAlOS ), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/06/2013 10:16 #1339 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Η πορεια μου ηταν ακριβως πισω απο το καβο κ καλαρισα απο τα 65 μέτρα εως τα 80 ενα 11 αρι παραγαδι με δολο καλαμαρι.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/06/2013 12:17 #1340 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Και το αποτελεσμα Νασο μου?Ειχε επιτυχια?

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.344 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection