Αυτόν εννοείς Δημήτρη οτι τον δουλεύεις με εξοπλισμό inchiku και κάνει δουλειά;;;
Αυτός είναι για Long fall;
Οι περισσοτεροι πλανοι του Slow Pitch Jigging κανουν και Long Fall λογο του οτι το κεντρο βαρους τους ειναι στην μεση, οπου αυτο ειναι και το κυριο χαρακτηριστικο της τεχνικης αυτης και ουσιαστικα και η διαφοροποιηση απο το Vertical Jigging!!
Παιδια τελικα ποιο προτεινετε για slow? to balzer ή το majorcraft?
Και κατι αλλο...Σε περιπτωση που θελω να ασχοληθω με 2 τεχνικες, ειναι ποιο ευκολο να κανω inchiku με εξοπλισμο εξειδικευμενο για slow jigging ή το αντιθετο?
Τα εχω χρισημοποιησει και τα δυο τα καλαμια Νικο, πανω κατω στα ιδια χαρακτηριστικα ειναι!! Δεν μπορεις ευκολα να πεις ποιο και ειναι καλυτερο!! Τωρα κατα την γνωμη μου φυσικα και θα επελεγα( οπως και το εχω ηδη κανει) ενα εξοπλισμο του Slow για να κανω και Inchiku παρα το αντιθετο!! Το Slow ειναι ποιο απαιτητικη σαν τεχνικη οποτε αν τα θελεις και τα δυο πας σε εξοπλισμο του Slow!!
Οπότε αν κάποιος θέλει να ασκήσει το άθλημα... πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή τον εξοπλισμό του...
Έβγαλε και η Balzer καλάμι για slow ;;;;
Το έχει δοκιμάσει κανείς; Η τιμή του δεν ειναι πολύ πάνω απο το φθηνό της Major Craft!
Άραγε να κάνει δουλειά...
Κατά Πόσο όμως μπορεί κάποιος να προσδιορίσει τα μέτρα που θα ψαρεύει....
Το παιχνίδι παίζεται ως εξης: ψάχνεις και όπου βρεις καλό μέρος ή ψάρια στο βυθόμετρο σου τότε ρίχνεις... ή κάνω λάθος....
Εκτός άν έχεις ήδη βρεί τους ψαρότοπούς σου και πάς συστημένος...Τότε συμφωνώ!
Αλλά όταν ξεκινάει κάποιος πάει ψάχνοντας.
Πώς πρέπει να στίσει το καλάμι του;;;
Σιγουρα για να ασχοληθεις με το συγκεκριμενο ψαρεμα πρεπει να παρεις καλαμι εξιδικευμενο για αυτη την τεχνικη, τωρα ο μηχανισμος ειναι ενα αλλο θεμα!!
Μηχανισμοι απο 5.2:1 και πανω κανουν για αυτο το ψαρεμα, βεβαια οσο ποιο γρηγοροι ειναι τοσο καλυτερο και οσο ανεβαινει το ποσο που εχεις διαθεσει η προκειται να διαθεσεις τοτε τοσο μικραινει ο μιχανισμος ειναι ποιο ελαφρυς και κατα συνεπεια ποιο ξεκουραστος!!
Αν εννοεις οτι τωρα ξεκινας το ψαρεμα γενικοτερα τοτε ναι δεν ξερεις που ειναι τα ψαρια και πας ψαχνοντας οποτε σε αυτη την περιπτωση μπερδευει πολυ το πραγμα ως προς την επιλογη καλαμιου και Action!! Ομως στις περισσοτερες περιπτωσεις πανω κατω στα μερη που ψαρευουμε χρονια ξερουμε περιπου σε τι βαθη κινουνται τα ψαρια τις περιοδους που εμεις τα ψαρευουμε οποτε μπορουμε να υπολογισουμε!! Σιγουρα οποια επιλογη και να κανουμε καπου θα συμβιβαστουμε γιατι δεν γινεται ενα καλαμι να μας βγαζει το ιδιο καλες κινησεις και ρηχα αλλα και βαθεια!!
Τωρα για το καλαμι της Balzer ειναι ενα καλο αξιοπιστο καλαμι προσεγμενο στην κατασκευη του και προσιτο στην τιμη σε σχεση με αλλα!!
Με την θηκη του οπως ολα τα καλαμια της σειρας Adrenalin!!