ΓΙΩΡΓΟΣ απάντησε στο θέμα 'Slow Pitch Jigging' στο φόρουμ. 10 years ago

ΝΙΚΟΣ έγραψε:

Παιδια τελικα ποιο προτεινετε για slow? to balzer ή το majorcraft?
Και κατι αλλο...Σε περιπτωση που θελω να ασχοληθω με 2 τεχνικες, ειναι ποιο ευκολο να κανω inchiku με εξοπλισμο εξειδικευμενο για slow jigging ή το αντιθετο?


Τα εχω χρισημοποιησει και τα δυο τα καλαμια Νικο, πανω κατω στα ιδια χαρακτηριστικα ειναι!! Δεν μπορεις ευκολα να πεις ποιο και ειναι καλυτερο!! Τωρα κατα την γνωμη μου φυσικα και θα επελεγα( οπως και το εχω ηδη κανει) ενα εξοπλισμο του Slow για να κανω και Inchiku παρα το αντιθετο!! Το Slow ειναι ποιο απαιτητικη σαν τεχνικη οποτε αν τα θελεις και τα δυο πας σε εξοπλισμο του Slow!!

Διαβάστε περισσότερα...

No Internet Connection