Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλησπέρα Γιάννη,
Το μάτι σου δεν είναι σωστά τοποθετημένο , θα πρέπει να πάει πιο κοντά στην μηχανή και από οσο μπορώ να καταλάβω στις φωτογραφίες κοιτάζει λίγο αριστερά.
Στο σημείο που το έχεις από πίσω έχει ένα παρατροπύδιο το οποίο δημιουργει φυσαλίδες και λογικά παράσιτα αλλα και με ταχύτητα μπορεί να χάνεις και τον βυθό. Επίσης είναι πολύ ψηλά, πρέπει να κατέβει και να πάει η βάση πρόσωπο στον καθρέπτη.
Δες στην φωτογραφία που πιστεύω ότι πρέπει να το τοποθετήσεις.
Είναι καλύτερος και εν στάση και σε πορεία. Γιατί ο P79 είναι εσωτερικός...
Βασικά έχω τον HST και έχω τα προβλήματα που προανέφερα. Σε λίγο θα σηκώσω τις φωτογραφίες απο τον αισθητήρα και εικόνες βυθού... Γιατί πήρα και ένα p-79 που βρήκα σε καλή τιμή και σκέφτομαι πιο να κρατήσω τελικά...
Διαβάστε περισσότερα...
Θα ήθελα να παραθέσω άλλη μια ερώτηση :
Airmar P66T/M DST Vs HST-DFSBL Vs Airmar P-79
Ποιο ψηφίζεται;;
Διαβάστε περισσότερα...
Ευχαριστώ πολύ Γιάννη! Τα ψαρέματα που κάνω είναι απ' όλα: Καθετή, Καλαμάρια, συρτή με ζωντανό, slow, inchiku και αραιά κανένα παραγάδι.
Μόλις μπορέσω θα σηκώσω φωτογραφίες!
Ξέρεις αν μπορώ να αντιγράψω το χάρτη που έχω της Novionics και να τον δώσω σε άλλον;;
Διαβάστε περισσότερα...
Καλησπέρα και πάλι. Βασικά έχω το HDS 5 gen1 με το απλό μάτι. Σκέφτομαι να πάω σε κάτι καλύτερο μιας και με αυτό δε μπορώ να δω ψάρια στα βαθιά. Ιδιαίτερα μετά τα 70 μέτρα. Βέβαια δε ξέρω αν για αυτό οφείλεται το μάτι, το οποίο σίγουρα δεν είναι σωστά τοποθετημένο. Αλλά θεωρώ και σωστά να τοποθετηθεί δε θα έχει τρομερή διαφορά τουλάχιστον εν στάση. Εν κινήσει σίγουρα θα έχει διαφορά. Καθώς μερικές φορές και με 10 κομβους δεν έχω ουτε καν ένδειξη βάθους στο GPS. Σταματημένος ή με 1-2 κόμβους είναι καλύτερα. Παράσιτα έχω μπόλικα. Δε ξέρω αν αλλάξω εντελώς τον αισθητήρα αν θα έχω διαφορά. Γιατί μου είπαν οτι μπορεί να έχει πάρει υγρασία μέσα... (Δε ξέρω...Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;;
Θα ανεβάσω φωτογραφίες να σχολιαστούν με την πρώτη ευκαιρία.
Έτσι βρήκα το ΗDS 10 1ης γενιας με 1200 € και το HDS 7 3ης γενιάς με τα ίδια χρήματα και είμαι υπο σκέψη....
Ευχαριστώ
Γιάννης
Διαβάστε περισσότερα...
Καλησπέρα σε όλη την παρέα! Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα. Καλύτερα κάποιος να δώσει κάποια χρήματα και να πάρει βυθόμετρο καινούριας τεχνολογίας και με μικρότερη οθόνη ή να διαθέσει τα ίδια και να πάρει κάτι παλιότερο με μεγαλύτερη οθόνη- ανάλυση; (της ίδιας εταιρίας - ποιότητας (αν και τα παλιά μου φαίνονται πιο γερές κατασκευές... χωρίς βέβαια να εχω τεκμηριωμένη άποψη, καθώς δεν έχει πέσει στα χέρια μου κάποιο απο αυτά)
Ευχαριστώ!
Διαβάστε περισσότερα...
Σκεφτόμουν να διαθεσω γυρω στα 250 € για το zen zagan ή τοblack hole hurricane. Αλλά τωρα αναρωτιεμαι και λέω αξίζει ή να πάρω το ΟLYMPUS ACTIVE JIGGING II (2) 20lb action! Αφού δουλεύει τόσο καλά σύμφωνα με το Βασίλη... ;;;;
Διαβάστε περισσότερα...
βασιλης έγραψε:
dimitris georgiou έγραψε: