koukouzeli απάντησε στο θέμα '"Τα πάντα για τα βυθόμετρα"' στο φόρουμ. 10 years ago

Είναι καλύτερος και εν στάση και σε πορεία. Γιατί ο P79 είναι εσωτερικός...
Βασικά έχω τον HST και έχω τα προβλήματα που προανέφερα. Σε λίγο θα σηκώσω τις φωτογραφίες απο τον αισθητήρα και εικόνες βυθού... Γιατί πήρα και ένα p-79 που βρήκα σε καλή τιμή και σκέφτομαι πιο να κρατήσω τελικά...

Διαβάστε περισσότερα...

No Internet Connection