Έχεις απόλυτο δίκιο Ηλία, εγώ το αποδίδω στο ότι δεν εμβαθύνουν πλήρως σε κάθε τεχνική, έτσι ώστε δεν γνωρίζουν τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.

Διαβάστε περισσότερα...

Υπάρχουν και στην Ελληνική αγορά τέτοια καλάμια και μάλιστα είναι και από τα φτηνά μοντέλα των εταιρειών.. αυτά που ξέρω είναι το MAVER ABYSS X και το OKUMA SOLITRON. Τα έχω και τα δύο, το maver είναι 0-25c.w. παραβολικό καλάμι στα 4.20 (αυτό έρχεται από την maver Αγγλίας), το OKUMA στα 5-25c.w. στα 3,90 ημιπαραβολικό.
Παρ' όλο που έχω προχωρήσει σε καλάμια εκατοντάδων ευρώ... δεν τα έχω δώσει και τα ψαρεύω ακόμα, είναι τα αγαπημένα μου..... Μπορεί να υπάρχουν κι άλλα, εγώ πάντως όταν ενδιαφερθώ για ένα καλάμι θα πάρω τον αντιπρόσωπο και θα τον ρωτήσω για το line rate... υπάρχει περίπτωση να αναγράφεται στις προδιαγραφές του και όχι επάνω στο καλάμι.
Από κει και πέρα δεν έχω να σου δώσω Link, θα πρέπει να ψάξεις μόνος σου...

Με εκτίμηση
Θοδωρής

Διαβάστε περισσότερα...

Δυο πράγματα,
Το βάρος που αναγράφουν οι φελλοί, είναι το αυτοφερόμενο βαρίδι. Ανάλογα με το υλικό κατασκευής τους, το συνολικό τους βάρος μπορεί αν ανεβαίνει από λίγα έως πολλά γραμμάρια.
Μην συγχέουμε το casting weight του καλαμιού (που αφορά το βάρος που μπορεί να βάλλει) με το action του που είναι η συμπεριφορά του από πλευράς παραβολής. Τελείως διαφορετικά πράγματα που δεν συμβαδίζουν. Έχω καλάμι με c.w. που λυγίζει προοδευτικά μέχρι την μέση του μεσαίου στελέχους, έχω και καλάμι με c.w. 15-30 που λυγίζει μέχρι την βάση του μηχανισμού.
Επίσης η πετονιά που μπορεί να διαχειριστεί το κάθε καλάμι δεν έχει σχέση με το c.w. αλλά με το action και την ποιότητα του carbon. Οι σοβαροί κατασκευαστές καλαμιών αναγράφουν επάνω στο καλάμι το εύρος των λιμπρών της πετονιάς που το καλάμι μπορεί να διαχειριστεί. Και το γράφω εν πλήρη επιγνώσει για τους σοβαρούς κατασκευαστές. Καλοί κατασκευαστές υπάρχουν πολλοί, σοβαροί πολύ λίγοι. Σε Ιταλικά καλάμια δεν θα βρείτε τέτοια αναγραφή, παρά μόνο σε όσα απευθύνονται στην Αγγλική αγορά. Μετά από αρκετά σπασίματα καλαμιών που δε θα πίστευες ότι με 0,14 παράμαλλο σε ζόρισμα του ψαριού ή σε μάγκωμα, θα έσπαγε το καλάμι, αποφάσισα να αγοράζω μόνο καλάμια που γράφουν επάνω το Line rate. Αν δεν τα βρίσκω στην Ελλάδα θα τα παίρνω απ' έξω.

Με εκτίμηση
Θοδωρής.

Διαβάστε περισσότερα...

Είπε μου αρέσει στις συζητήσεις 11 years ago

No Internet Connection