Ερώτηση Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα

03/02/2016 10:35 #3991 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα στην παρέα!

Χθες μπουνάτσα όπως λες Βασίλη, άπνοια και θάλασσα τόσο λάδι που ούτε το καλοκαίρι δεν την βρίσκεις έτσι! Μετά τη δουλειά δεν άντεξα και πήγα 16:00-18:30 αλλά και πάλι ούτε τσιμπιά! Απόλαυσα πάντως την ησυχία, ήταν φανταστικά!

Ήταν και κάποιοι άλλοι ψαράδες δίπλα μου και παρατηρήσαμε ότι η θάλασσα ήταν βρώμικη, φαινόταν σχεδόν μαύρη και αναρωτηθήκαμε μήπως ο Έβρος κατέβασε πολλά νερά και έχουν φτάσει στις ακτές μας με συνέπεια να έχουν έρθει γλυκά νερά εκτός από την βρωμιά! Αυτό δεν το ξέρω καθώς δεν έχω εμπειρία από τέτοιες καταστάσεις αλλά όντως θα μπορούσε να είναι μια περίπτωση.. :unknw:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/02/2016 17:19 #3992 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπέρα στην παρέα!

Κρύο και πάλι, περιμένουμε μεσοβδόμαδα να φτιάξει κάπως μήπως και καταφέρουμε και πάμε σε καμιά παραλία! :ok:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/02/2016 10:46 #3993 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημερα στην βορεια ελλαδα.
Νικο απο αυριο ανεβαινει η θερμοκρασια,το μεσημερι θα μπορεις να ψαρεψεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2016 15:46 #3994 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολα τα φιλαρακια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2016 20:47 #3995 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπέρα στην παρέα!

Λουκά από αύριο σταματάνε οι παγωνιές και αρχίζουν οι βροχές!! Ψάρεμα σε αναμονή! :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2016 22:53 #3996 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπερα φιλοι μου.
Νικο ο καιρος μια χαρα ειναι για σενα.Σημερα στο σπασιμο του νοτια εαν εβγαινες μπορει να σκαλωνες κανενα λαυρακι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2016 09:35 #3997 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα στην παρέα!

Άσε Λουκά χθες πρέπει να ήταν τέλεια μέρα για ψάρεμα, στο σπάσιμο όπως λες, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε χρόνος. Και το πρωί που πήγαινα στη δουλειά και το μεσημέρι που έφυγα, είδα κόσμο στο δελφίνι και ζήλευααααααααααα!!! :cray:

Το Σ/Κ καλά θα είναι αλλά μάλλον θα μας τα χαλάσει η βροχή. Για να δούμε... :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/02/2016 11:59 #3998 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημερα φιλοι μου απ τα βορεια.
Νικο βροχη δεν βλεπω να ριχνει,πολυ πολυ να ψιχαλισει λιγο και να μην σας αφησει να ψησετε λουκανικα χαχαχα.
Παρε και κανενα αδιαβροχο μαζι και φυγε.
Χθες και προχθες,ο νοτιας εβγαλε πολυ τσουτσουνι και σωληνα στην παραλια του απαλου.
Καλο σαββατοκυριακο σε ολους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2016 11:12 #3999 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημερα στα φιλαρακια της βορειας πατριδας μας.
Εφτιαξε η μερα μετα την βροχη.Μονο που ο νοτιας μας κραταει μακρια απο την θαλασσα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2016 18:09 #4000 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
καλησπέρα στους βορειοελλαδιτες φιλους!!!μετα από αρκετες μερες.

Παιδια βρηκα την απολιτη ψαρευτική απολαυση που συνδιαζετε με αποτέλεσμα !!!
Κανο μια εξορμηση την εβδομαδα και πηγενω σε 2 παγκους που βρηκα(μυστικα μερη--αγνωστα ) και περνω μετριμενα 12 ψαρια.Μετα φευγω και την επομενη εβδομαδα παλλη.
2 γευματα την εβδομαδα από 6 ψαρια. τελια

τη ψαρια από 300γρ εως κιλο(εχει και μεγαλιτερα αλλα δεν τα πηραζω---για την ωρα τουλάχιστον) ---τσαουσακια και συναγριδουλες αντε και κανα σκαθαρι η σαργο.

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, loukas, Nikolaos Alexandropoulos, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.346 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection