Ερώτηση Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα

18/01/2016 10:17 #3971 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους.
Κρυο σημερα με βορια,αλλα χωρις χιονι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2016 11:20 #3972 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα......από την κατασπρη Κασσανδρα!!
Σχολεια κλειστα...και εγεινε χαμος με τα πιτσιρικια...........τη χιοναθρωπη .τη χιονοπόλεμος.......

Επιτελους μια ασπρη μερα ..το εστρωσε μεχρη το κυμα...οι δρομοι είναι πεντακαθαρη παντος!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης, loukas, Nikolaos Alexandropoulos, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2016 21:06 #3973 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπέρα στην παρέα!

Κρρρρρρρρρρυοοο αρκετό! Δυστυχώς (ή ευτυχώς) δεν έριξε ούτε ίχνος χιονιού εδώ..

Άστα Λουκά κάθε μέρα κοιτάω τον καιρό για το πότε θα φτιάξει κάπως να βρω ευκαιρία να πάω για ψάρεμα!!! :D
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης, loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/01/2016 08:57 #3974 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα βορειοελλαδιτες φιλοι.
Μαλακοσε ο καιρος σημερα.με μια γλυκια χειμωνιατικη βροχη και με νοτια!!

Οσο για ψαρεμα δεν φενεται να μας κανει την χαρη αυτές της μερες.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2016 08:26 #3975 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα στην παρέα.

Δε λέει να ζεστάνει ο καιρός, στους μηδέν κάθε πρωί..

Ψηνόμαστε με το φιλαράκι να πάμε την Κυριακή! Θα χρειαστούμε μπόλικα ξύλα και..όσο αντέξουμε! :unknw:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2016 13:35 #3976 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημερα φιλοι μου.
Λιακαδα μεν,παγωνια δε.Βγαινει ο ηλιος αλλα η θερμοκρασια δεν λεει να ανεβει.
Νικο απ οτι βλεπω απο βδομαδα φτιαχνει ο καιρος,οποτε καντε λιγο υπομονη για να μην το δαγκωσετε χαχαχα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2016 18:36 #3977 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπέρα στα φιλαράκια της Β.Ελλαδας μας
κ γιατι ρε παιδια δεν πατε αφου εχει τέτοιες θερμοκρασίες για κανα καλαμαρι δεν κανει στα μερη σας η βαριεστε να πατε νυχτα με ολο αυτό το κρυο αχααχαχαχ

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2016 21:22 #3978 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπέρα!!!!
Νασο.....είναι το κρυο,ειναι το κρυο τσουχτερο.να το αντεξω δεν μπωρωωωωω.(όπως λεει και το τραγουδι).
Εγω το παλευω το κρυο με καλο ντησημω(στολη κατάδυσης -στολη του σκι-εχω κλειση και με μουσαμα (κουκουλα)ολοι την βαρκα -πηρα και σομπα υγραερίου για την βαρκα..

ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΜΠΟΦΟΡΙΑ.Που θα παει θα στρωση.
Εχτες ελεγε 2-3 μποφορ ,κατεβηκα στην παραλια.....Θαλλασα φουσκομενη -γιαλο στα πρωτα μετρα ηταν λιγο ζορικα εκει που σκαει το κυμα.και μετα στον οριζοντα ανοικτα εβλεπες την θαλλασα να κανει βουνα!!!
Το σκέφτομαι για λιγο το ξανασκέφτομαι,δεν γαμι@τ@ λεω.να ταλαιποριθω και να φαω και παπαρα καλητερα να παω σπιτι να πεξω με τα παιδακια μου!!!!!!!!!

Ένα καλο που εχει ο χειμωνας ειναι που σε κραταει στο σπιτι!!!!!!!!!!!!!!
Ας ειμαστε ευχαριστημενοι με αυτά που εχουμε και εχει ο θεος στης επομενες μερες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nickzick ελπιζω να το προσπαθησης την ημερα γιατι το βραδυ ειναι ζορικα τα πραγματα...χαχαχαχαχαχαχα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2016 23:44 #3979 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλησπέρα στην παρέα!

Τελικά δεν θα πάμε καθώς του φίλου του έτυχε δουλειά στην Θεσσαλονίκη και θα λείπει το Σ/Κ. Θα προσπαθήσω να πάω στο λιμάνι για δοκιμές spinning μεσημέρι μέχρι το σούρουπο αν αντέξω...

Πάντως χωρίς φωτιά στην παραλία δεν γίνεται με τέτοιες θερμοκρασίες. Μέχρι τώρα είχαμε πάει μέρες που το μεσημέρι είχε καμιά 7-8 βαθμούς και το βράδυ έφτανε 3-4. Για αυτό το Σ/Κ λέει ότι η μέγιστη θα είναι 2-3 και η ελάχιστη -3. Και συνήθως στην παραλία είναι 2-3 βαθμούς λιγότερο από ότι στην πόλη! Οπότε και να πηγαίναμε, ακόμα και με τη φωτιά δεν ξέρω πόσο θα αντέχαμε..Θα χρειαζόμασταν σίγουρα κανένα..ουισκάκι να μας κρατάει ζεστούς! :drinks:

Το επόμενο Σ/Κ λέει για 10+ οπότε ελπίζω να τα καταφέρουμε! :D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2016 13:04 #3980 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Ψάρεμα στην βόρεια Ελλάδα
Καλημέρα στην παρέα!

Που να πας για spinning, παγωνιά χθες κ το ίδιο προβλέπεται για σήμερα! Μέχρι και το λιμάνι μας έπιασε σε ένα σημείο του πάγο, από τις σπάνιες φορές που συμβαίνει αυτό!! :shok: :shok: :shok:
(Φωτογραφίες από Αλεξούδης Δημήτρης)



Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.320 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection