Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

15/10/2008 22:04 #541 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Σκαθάρι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2008 22:10 #542 από Βασίλης (Nosferatu)
Απαντήθηκε από Βασίλης (Nosferatu) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Σκαθαροζούμης!!! :crazy:

Now here is a tale, a story to be told
Of a young girl, but fifteen years old
Impaled as a vampire, her mother burned as a witch
Now these were the crimes, the crimes of the rich...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2008 22:22 #543 από Αντώνης Τζενετίδης(Barber)
Απαντήθηκε από Αντώνης Τζενετίδης(Barber) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
σκαθαρακι ειναι :yes3:...κ ευχομαι ολα αυτα τα πιτσιρικια να καταφερουν να μεγαλωσουν καποια στιγμη κ να γινουν κανονικοι σκαθαροζουμιδες :yes3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2008 22:25 #544 από Σταύρος (stavrosxania)
Απαντήθηκε από Σταύρος (stavrosxania) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
γεια σας κι απο μενα! Να συμπληρωσω οτι ο σκαρος στην σχαρα ψηνεται με τα λεπια, και πολυυυυυυυυ αλατι, τα οποια αφου ψηθει φευγουν πολυ ευκολα!

ΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2008 23:32 #545 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Βαιε και συ να σαι καλα!! και καλη δύναμη για όταν πας!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2008 09:59 #546 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
το ψαρι υπαρχει και στις 2 φοτος εχει ομως αλαξει χρωμα.... μηπως γνωριζει κανεις τι ψαρι ειναι... ?? 

My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 14:30 #547 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Δυστιχώς οι εικόνες δεν αφήνουν περιθώρια για ξεκάθαρη άποψη, σκορπίνα πάντως δεν είναι έτσι?

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 17:11 #548 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
εκτος και αν ειναι μετελαγμενη... χε. χε... εαν κατεβασης την φωτογραφια  και κανεις μεγενθυση φαινετε αρκετα καλα .. παρολα αυτα δεν μπορω να καταλαβω τι ψαρι ειναι αυτο... περιμενω μπας και καποιος το γνωριζει...

My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 18:37 #549 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Κατά 99% είναι θηλυκός γερμανός, ο οποίος έχει πάρει αμυντική στάση. Γι`αυτό και έχει ανασηκωμένα τα ραχιαία...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 19:19 #550 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
γιαννη σε ευχαριστω ... υπαρχουν πουθενα πληροφοριες για αυτο το ψαρι.. regards andreas xxx

My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.253 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection