Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

11/10/2008 21:22 #531 από delfini1962
Απαντήθηκε από delfini1962 στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
einai skaros ..to mono psari pou exei xoli..giauto thelei prosoxi sto katharisma na min spasi i xoli kai pikrizei..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2008 22:26 #532 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
το ψαρακι τρωγεται με τα εντερα με αρκετο λεμονακι :yes3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2008 00:56 #533 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

Κάποιοι γνωστοί μου είπαν ότι είναι λαγοκέφαλος, που ξέρετε τι σημαίνει αυτό...!!!


Ε όχι και λαγοκέφαλος ο σκάρος.....μην τρελαθούμε. Τους περισσότερους σκάρους τους έχω δει στην Κρήτη. Λένε ότι θα τους δεις μόνο σε πολύ καθαρά νερά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2008 00:58 #534 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Γουρουνόψαρο, μια χαρά τρώγεται και εκτός των άλλων λένε ότι όποιος το πιάσει θα έχει τύχη. Παίξε ένα τζόκερ ... που ξέρεις;  :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2008 12:28 #535 από Παναγιώτης Κωνσταντίνου (Constantinou)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Κωνσταντίνου (Constantinou) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Πιάστηκαν 5 από αυτά στην Λάρνακα Κυπρου με casting.
Eχουν μήκος 30-40 cm.
Ράμφος μόνο από κάτω, στόμα από πάνω, γαλάζια απόχρωση στην κοιλιά και στην διχαλωτή ουρά. Ορισμένα είχαν και 3-4 μαύρες βούλες κατά μήκος του σώματος.
Ψάχνοντας στο Fishbase ανήκουν στην οικογένεια HEMIRAMPHUS (λογικό αυτό :yes3:!!!)

Μήπως ξέρει κανένας τι είναι? Τρώγονται?
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2008 13:40 #536 από savvinos papa
Απαντήθηκε από savvinos papa στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Το όνομα του ψαριού είναι Ballyhoo (Ηµίραµφος) . Το ψάρι αυτό έφτασε στα νερά της Κύπρου και της Ελλάδας τα τελευταία 5 χρονιά λόγω των κλιματολογικών αλλαγών που είχαν σαν αποτέλεσμα την αύξησης της θερμοκρασίας των θαλασσών μας.
Τρώγεται αλλά δεν φημίζεται για την νοστιμιά του. Είναι όμως το καλύτερο δόλωμα για συρτή επιφανείας στον κόσμο. Κανένα είδος τόνου ή ξιφία δεν μπορεί να αντισταθεί σε ένα ballyhoo. Ένα search στο internet  θα σας πείσει.
Τα ballyhoo πιάνονται πανεύκολα με ζωντανή αθερίνα και buldo.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2008 18:37 #537 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
είναι οντως σκάρος και ναι υπάρχουν πολλοί στην κρήτη.το μεγαλύτερο μανικι ειναι στο καθάρισμα.με πένσα να τραβάς τα λέπια δεν φευγουνε!!!συνήθηζουν να ζουν σε νερα απότομα βράχια απόκρυμνα με τρύπες  μέσα.με καστιν δεν έχω πάρει μόνο με απίκο και τρώνε πατωτά.έχει πολύ δύναμη σε σχέση με το μεγεθος του.τρελένεται για το σαλιγκαρακι του βράχου και για κολοκυθόφυλο.παλιά τους ψαρέυανε με κιούρτους που μεσα βάζανε μερικά φύλλα.αν νομίζεις οτι η περιοχή που ψάρεψες κρατάει κάμποσους δοκίμασε να πολτοποιήσεις ενα φύλλο και φτιάξε ζύμη με ψωμί και λίγο λάδι. θα εκπλαγείς.  :victory:  :victory:

φιλικά γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2008 19:21 #538 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
τι ψάρι είναι αυτό που δεν μας άφησαν σε ησυχία χθες  στο εγγλέζικο?
πόσο μεγαλώνει?

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2008 20:01 #539 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
καλησπέρα,
σκαθαράκι θα έλεγα αν και δεν φαίνεται καλά. αλλά λόγω εποχής είμαι σχεδόν σίγουρος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2008 21:58 #540 από vaios Antoniou
Απαντήθηκε από vaios Antoniou στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Φίλε Γιώργο,

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που μου έδωσες. Είναι πολύ σημαντικές.
Θα προσπαθήσω να ψαρέψω με τον τρόπο που είπες. Αξίζει να δοκιμάσω.
Να είσαι πάντα καλά, σε ευχαριστώ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.292 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection