Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

15/04/2009 18:35 #571 από xristosxt
Απαντήθηκε από xristosxt στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
ηταν σε ρηχα  περιπου 3 μετρα

πως μαγειρευονται?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2009 21:57 #572 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

Σπάθες είναι.


Μπάμπη μου ποιός σου το είπε αυτό? Ο Mr. Jack Daniels μήπως? :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2009 16:22 #573 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Τι ψαρι ειναι αυτο?Ειναι γονος και το επιασα με αποχη μεσα στο ποταμι,στην φοτο δεν φαινετε καλα γιατι ειναι τραβηγμενη απο ενυδρειο με φλας και γυαλιζει.Πανω πανω στο σωμα του εχει σκουρα πρασινα στιγματα σαν εκεινα της πεστροφας και ειναι ακριβως οπως η εστροφα μονο που μπορει και ζει και στο θαλασσινο νερο και σε νερο απο την βρυση.
Τι ειναι ???  :treaten: :violent1:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2009 16:27 #574 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μήπως είναι γόνος πέστροφας; :scratch_one-s_head:
Στις συγκεκριμένες φωτογραφίες δεν μπορώ να δω καθόλου τα ψάρια.... :unknw:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2009 16:34 #575 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Kαι εγω αυτο λεω αλλα πως γινεται και ζουνε σε αλμυρο νερο?Απο το ποταμι εκει που βγαινει ανεβαινουν κεφαλοπουλα.Μηπως ειναι γονος κεφαλου?Αλλα εδω και 2 μερες τα εχω σε ενυδρειο με γλυκο νερο και ζουνε μια χαρα!Θα προσπαθισω να βγαλω πιο καθαρες φοτογραφιες και θα ανεβασω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2009 17:04 #576 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Ποιο καθαρη δεν μπορω να βγαλω γιατι ειναι  απο κινητο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2009 17:08 #577 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Moιαζει με αθερινα ,εχουν ακριβως τα ιδια πτεριγια.Υπαρχει αθερινα του γλυκου νερου?
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2009 15:12 #578 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
kαλημερα ψαραδες επιασε ενας φιλος μου το ψαρι αυτο μπορει καποιος να μου πει τη ειναι πρωτη φορα το βλεπουμε.Το επιασε στον αφρο με ακροβατη....
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2009 15:17 #579 από Γρηγόρης (SpinnKiller)
Απαντήθηκε από Γρηγόρης (SpinnKiller) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
:shok: :shok: :shok: :shok: τετοιο πραμα πρωτη φορα βλεπω τοσα χρονια στις θαλασσες!! μοιαζει κατι σαν μεταλαγμενο

οποιoυ δεν αρεσω ας με κανει ignore ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2009 16:29 #580 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Κατι μεταλγμενο πρεπει να ειναι! :shok: :shok: Εχει καποια χαρακτηριστικα με το λαγουδοψαρο που ειναι δηλητηριοδες.Για κοιτα στο ψαρι τα μπροστινα του δοντια αμα μοιαζουν με λαγου αν ναι τοτε ειναι λαγουδοψαρο αλλα δεν εναι και ακριβως ιδιο,μονο το στομα του μοιαζει και λιγο σωμα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.273 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection