Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

28/12/2008 09:27 #561 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 20:37 #562 από Στελιος1
Απαντήθηκε από Στελιος1 στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Ψαρευτηκε επανειλημενα σε βαθος 200-300 μετρα κοντα στο Αγιο Ορος σε μπαλαδομηχανη...δε ξερω αν τρωγεται παντως εχει πολλα κοκκαλα...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 21:13 #563 από tassos
Απαντήθηκε από tassos στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
σκαρμος λεγεται και ειναι πολυ νοστιμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 21:40 #564 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

τι ψάρι είναι αυτό που δεν μας άφησαν σε ησυχία χθες   στο εγγλέζικο?
πόσο μεγαλώνει?

Oυρα δεν εχει?Γιατι ειναι τοσο μικρη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2009 21:47 #565 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

τι ψάρι είναι αυτό που δεν μας άφησαν σε ησυχία χθες   στο εγγλέζικο?
πόσο μεγαλώνει?

Oυρα δεν εχει?Γιατι ειναι τοσο μικρη?



κανονική είναι αλλά είναι λυγισμένη προς τα πίσω και φαίνεται  έτσι.  :unknw:

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2009 09:29 #566 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Σκαρμός
Μικρό ψάρι πελαγίσιο. Βρίσκεται  στους αμμώδης βυθούς της βαθιάς
θάλασσας, καθώς και στα ρηχά όπου χώνετε μέσα στην άμμο
και αρπάζει μικρότερα ψάρια. Πιάνετε με συρτή και δίχτυα.
Προστίθεται στα βραστοψαρα γα σούπα….. 

My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2009 20:33 #567 από Στελιος1
Απαντήθηκε από Στελιος1 στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

Σκαρμός
Μικρό ψάρι πελαγίσιο. Βρίσκεται  στους αμμώδης βυθούς της βαθιάς
θάλασσας, καθώς και στα ρηχά όπου χώνετε μέσα στην άμμο
και αρπάζει μικρότερα ψάρια. Πιάνετε με συρτή και δίχτυα.
Προστίθεται στα βραστοψαρα γα σούπα….. 

σκαρμος λεγεται και ειναι πολυ νοστιμος


Ευχαριστω πολυ!πολυ κοκκαλο παντως πολυ κοκκαλο.... :scare:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2009 17:57 #568 από xristosxt
Απαντήθηκε από xristosxt στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Φιλοι σας χαιρετω
το περασμενο ΣΚ κοντα στο πορτο χελι εβγαλα με ψαροντουμεκο 2 πλασματα που νομιζα πως ειναι μουγκρια απο βραχια
ομως ειναι ασημενια στο σωμα, αφηνουν στο χερι ασημοχρωμα εχουν γλυκες φατσουλες οταν σου χαμιγελανε μεσα απο την τρυπα δεν εχουν σοβαρα δοντια
μηκος περιπου 50 ποντοι  και διαμετρος 5,τυλιγονται στο χερι για να αμυνθουν και ειναι αρκετα δυνατα στο ξεβραχωμα αλλα οχι σαν σμερνες
δυστηχως φωτο δεν εχω
τι ειναι? ξερει κανεις? και πως να τα μαγειρεψω?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2009 18:18 #569 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Σπάθες είναι.

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2009 18:26 #570 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Οι σπαθες δεν ειναι αφροψαρα?Πιανουν θαλαμια?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.310 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection