× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

13/09/2016 18:10 #3075 από andreas69
Απαντήθηκε από andreas69 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Η χρήση που προορίζεται....ψάρεμα (καθετή-συρτή) και βολτες κοντυνές και μακρυνές.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2016 19:56 #3076 από Bασιλης Λ.
Απαντήθηκε από Bασιλης Λ. στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

andreas69 έγραψε: Καλησπέρα σας......ποια είναι η γνώμη σας για αυτό ;;;;;
www.car.gr/6045216-duke

:good: :good: :good: Τελειο , ειναι οτι χρειαχεται για το ψαρεμα κ με δυνατοτητες για πολλες πατεντες , το καθισμα ειναι στη σωστη θεση κ πισω εχει πολυ χωρο για διαφορα οπως ψυγειακι, σακιδιο ή κουτι με δολωματα-τεχνιτα δολωματα , ακομα κ ηλεκτρικη μηχανη μπαινει σε περιπτωση που δεις οτι αξιζει!!!
Αν θα αγοραζα πλαστικο σαν αυτο θα αγοραζα κ αν ειχα παραπανω λεφτα ενα με προπελα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": andreas69

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2016 22:41 #3077 από andreas69
Απαντήθηκε από andreas69 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Βέβαια έχω βρει από φίλο και ένα μεταχειρισμένο Prowler Big Game II
www.oceankayak.com/kayaks/angler_kayaks/prowler_big_game_II/
και όπως καταλαβαίνετε είναι η απόφαση δύσκολη........

Εσείς ποιο θα διαλέγατε από τα δύο και γιατί;;;;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2016 00:52 #3078 από Bασιλης Λ.
Απαντήθηκε από Bασιλης Λ. στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εγω θα διαλεγα το Ocean kayak γιατι προσωπικα μου αρεσουν τα φαρδυα καγιακ 86 εκατοστα οπως ειναι αυτο , το καθισμα του που ειναι ανετο, ειναι δοκιμασμενα κ ειναι πολυ σταθερα κ ειναι Οcean Kayak εγγυημενο προιον!
στα μειον του εναι οι χωροι που εχει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": andreas69

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2016 01:01 #3079 από andreas69
Απαντήθηκε από andreas69 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Bασιλης Λ. έγραψε: Εγω θα διαλεγα το Ocean kayak γιατι προσωπικα μου αρεσουν τα φαρδυα καγιακ 86 εκατοστα οπως ειναι αυτο , το καθισμα του που ειναι ανετο, ειναι δοκιμασμενα κ ειναι πολυ σταθερα κ ειναι Οcean Kayak εγγυημενο προιον!
στα μειον του εναι οι χωροι που εχει.


Επεδή το έχω δοκιμάσει όσον αφορά την θέση και την άνεση που παρέχει σε έναν ψηλό κωπηλάτη (όπως εγώ που είμαι 1.85) δεν παίζεται..........μπορείς να ψαρύεις χωρίς καμία ενόχληση πολλές ώρες !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2016 18:30 #3080 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Αντρέα.

Και τα 2 πολύ καλά είναι. Βεβαια το Ocean ειναι γνωστό απο πολύ παληά.

Επιπλεον σε αυτά που αναφέρει ο ΨαροΒασίλης !pecheur2# , προσθέτω οτι το Duke ειναι μακρύτερο και στενότερο, αρα γρηγορότερο και ενδείκνυται περισσότερο για αποστάσεις και συρτή.

Θα σου πρότεινα να περάσεις να το δείς και να ζητήσεις να κάτσεις μέσα, να αισθανθείς τα πόδια σου και λίγο την θέση ψαρέματος. Σε πολλά καταστήματα σε αφήνουν να κάτσεις μέσα ενω το καγιάκ ειναι στο πάτωμα. Δεν χαλάει. Επίσης δες καλύτερα την μάρκα και ψάξτο και σε άλλα καταστήματα.

Περιμένουμε νέα,

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": andreas69

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2016 23:01 #3081 από andreas69
Απαντήθηκε από andreas69 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: Γειά σου Αντρέα.

Και τα 2 πολύ καλά είναι. Βεβαια το Ocean ειναι γνωστό απο πολύ παληά.

Επιπλεον σε αυτά που αναφέρει ο ΨαροΒασίλης !pecheur2# , προσθέτω οτι το Duke ειναι μακρύτερο και στενότερο, αρα γρηγορότερο και ενδείκνυται περισσότερο για αποστάσεις και συρτή.

Θα σου πρότεινα να περάσεις να το δείς και να ζητήσεις να κάτσεις μέσα, να αισθανθείς τα πόδια σου και λίγο την θέση ψαρέματος. Σε πολλά καταστήματα σε αφήνουν να κάτσεις μέσα ενω το καγιάκ ειναι στο πάτωμα. Δεν χαλάει. Επίσης δες καλύτερα την μάρκα και ψάξτο και σε άλλα καταστήματα.

Περιμένουμε νέα,

καγιακΑντώνης


Αντώνη σε ευχαριστώ.......εσύ έχεις να μου προτείνεις κάποιο καγιάκ για την χρήση που θέλω κάνω;;;;(από εδώ ή εάν θέλεις με π.μ.)..............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2016 11:15 #3082 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δεν ξέρω αν δεν δοκιμάσω.

Εγώ πχ προτιμώ την συνεχή κίνηση γιατι βαριέμαι να κάθομαι στατικά περισσότερο απο 1 ώρα. Επίσης μ'αρέσει να διανύω αποστάσεις για εξερεύνηση, βόλτα κλπ. Αρα θα με ΄"βόλευε" καλύτερα (θεωρητικά) το DUKE. Αλλά, πως είναι οταν κάθεσαι μέσα; Μπορεί να μην μ'αρέσει - βολεύει για ψάρεμα. Εγω σε καθετή, μπορώ μονο αν κάθομαι με τα πόδια απ'εξω (καθετα) στο σκάφος. Σε αυτό βολεύει; Στο Ocean και μονο απο τις φωτό καταλαβαίνω οτι βολεύει πολύ. Γι'αυτό πχ δεν με βολεύουν καθόλου τα φουσκωτά.

Παίζει ρόλο επίσης η ηλικία σου, τα κιλά σου, η ευλυγισία και το ύψος σου. Επεξηγώ:

Ηλικία - ευλυγισία. Οσο μεγαλώνουμε, τόσο "βαραίνουμε" και έχουμε ανάγκη απο περισσότερη άνεση κινήσεων- χώρου και δεν είμαστε συνήθως διατεθειμένοι να κάτσουμε πολλές ώρες στο καγιάκ.

Βάρος: Εαν είμαστε πάνω απο 100 κιλά, καλύτερα να είμαστε σε σκάφος φαρδύτερο απο 78 εκ. ώστε να εχουμε μεγαλύτερη άνεση κινήσεων και περισσότερο σταθεροί στο σκάφος. Οσο πιο βαρείς είμαστε τόσο πιο ψηλά ανεβαίνει το κέντρο βάρους του συστήματος σκάφος-άνθρωπος και η ισορροπία ανατρέπεται ευκολότερα. Επίσης είναι δυσκολότερο να ανέβουμε στο σκάφος οταν είμαστε στο νερό. (Ασκηση-ΣΟΣ)
Υπάρχουν σκάφη που αναφέρουν πχ, μέγιστο βάρος επιβάτη 98 κιλά. Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν μπορεί το σκάφος να σηκώσει άνετα και 105 κιλά, αλλά θα είναι πολύ δύσκολο να κάνει κουπί ο με τα 105, γιατι θα ανατρέπεται πολύ εύκολα.
Υψος: Παίζει ρόλο η συνολική απόσταση που μας επιτρέπει να καθόμαστε άνετα στο καγιάκ, απο το κάθισμα εως το τέρμα-άκρη που φτάνουν οι πατούσες μας. Να μπορούν τα πόδια μας να απλωθούν (εως και με πολύ μικρή-ανοιχτή γωνία στα γόνατα) και να μην είμαστε υποχρεωμένοι να εχουμε συνέχεια τα γόνατα ψηλά και τις πατούσες μας κοντά στους γοφούς επειδή δεν φθάνει το μήκος του σκάφους στην θέση που καθόμαστε.

Ελπίζω να βοήθησα, :friends:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": andreas69, Bασιλης Λ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2016 18:58 #3083 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ Αντώνη για άλλη μια φορά για τα φώτα σου..
Μένω Θεσσαλονίκη αυτό το διάστημα οπότε δύσκολο να ψαχτώ Αθήνα.
Η αλήθεια είναι ότι έχω φάει λίγο κόλλημα με το leisure dave απλά με αγχώνει το ότι είναι κοντό σε σχέση με όλα όσα έχω δει (26cm). Δεν ξέρω μήπως επηρεάζει αρνητικά...
Ακόμα βέβαια δε θα προχωρήσω σε αγορά γιατί έχουμε βάλει μπρος για τρίτο κουτσούβελο, οπότε χάνει την προτεραιότητα προς το παρών το kayak..Μέχρι τότε θα βάλω μπάρες στο αμάξι και θα το ψάξω και παραπάνω. Θα κουράζω και με τις ερωτήσεις μου εσάς τους παλιούς έμπειρους καγιακάδες..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2016 19:57 - 15/09/2016 20:01 #3084 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:bye:
Υπάρχουν σίγουρα και στην Θεσσαλονίκη καταστήματα.

Οι Cannibals ξεκίνησαν απο εκεί. Κάνε βόλτα και ρώτα. Μπορεί να τυχεις και σε πωλητές που τάχουν δοκιμάσει.

Το οτι δεν βιάζεσαι είναι καλό. Για σχάρα κοίταξε να είναι γερή. Οχι φθηνή. Τα σκάφη είναι σχετικά βαριά και ασκούνται μεγάλες πλευρικές δυνάμεις απο τον αέρα όταν τρέχει το αυτοκίνητο.

Χαρά μας να βοηθάμε γιατί μας αρέσει να τα σκεφτόμαστε-ψάχνουμε. Και χαίρομαι και ευχαριστώ και τον ΨαροΒασίλη που είναι σε αυτό το κλίμα. :yes3: :yahoo:

:bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.328 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection