× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

15/03/2013 08:55 - 15/03/2013 08:59 #2691 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ακου και το αλλο αμα μεταφερεις ψαροντουφεκο και στολες για να πας σε ενα κολπακι να ψαρεψεις σε γραφει το λιμεναρχειο γιατι λεει αυτα γινονται μονο με σκαφη που εχουν αδεια αλιειας...
και διπλα το καικι στην Ελουντα που απαγορευεται το ψαρεμα αφου εκει μεγαλωνει ολος ο γονος, ειναι κατι σαν νηοπιαγωγειο, ειχε καλαρει διχτυα και επιανε τον μισο κολπο ...
δεν θελω να μιλαω αλλο νευριαζω :diablo: :diablo:
Για αυτο στην Αμερικη εχει ψαρια και εδω εχει πετρες και φυκια...
Χτες εβλεπα σε ντοκυμανταιρ στην Αμερικη επιασαν 700 καβουρια με τους κιουρτους και κρατησαν τα 19!!!!!!!!
Πεταξαν πρωτα ολα τα θηλυκα που θα γεννουσαν μετα απο λιγο καιρο χωρις να ειναι αυγωμενα!!!!!! και μετα τα πιο μικρα..
Αντι να ψαρευουν καναν διαλογη....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Φώτης Σαρρηγεωργίου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/03/2013 09:05 #2692 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Προφανώς Αποστόλη είναι και σε ποιόν θα πέσεις. δεν μπορούμε όμως να το παίζουμε κορόνα γράμματα στο πόσο του κόβει του κάθε λιμενικού. Μία λύση που έχω σκεφτεί είναι καθετή με καρούλι και συρτή με σκέτη πετονιά δεμένη με μπάντζι πάνω στο πλάι του σκάφους. Άμα φτάσει και η δουλειά στο αμήν και τους δεις να έρχονται για έλεγχο, κόψιμο την πετονιά στην συρτή και φουντάρισμα το ήδη βαρυδωμένο καρούλι

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/03/2013 09:11 #2693 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
και αμα εχεις πιασει κανενα ψαρι θα το ριξεις στη θαλασσα με σακουλα και βαριδι?
Εγω να σου πω εχω παρει την αποφαση μου δεν ψαρευω και τελειωσε...
Το καγιακ το πηρα για βολτες και για ψαρεμα ...αλλα εμειναν μονο οι βολτες ..
Δεν πειραζει και ετσι καλα ειναι..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/03/2013 09:41 #2694 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καθάρισμα επιτόπου. Το πήρες απο τον ψαρά για να το χαρείς στην φύση

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/03/2013 09:59 #2695 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σάκηηηηηηη :bye: :bye: :bye: :bye:
που είσαι φίλε μου?

σε χάσαμε, είσαι καλά?
αυτές τις μέρες πέρναγα κοντά απ το μαγαζί σας στον πειραιά και σε σκεφτόμουνα :clapping: .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/03/2013 10:26 #2696 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Έλα παληκάρι μου... Πότε θα πιούμε μπύρες; Όλα καλά. Μου τι δίνει που δεν πάω για ψάρεμα και η ενασχόληση με το φορουμ μου το θύμιζε συνεχώς

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2013 19:08 - 28/03/2013 06:52 #2697 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα αγαπητοι καγιακερs,πλησιαζει το Καλοκαιρακι για ομορφα καγιακoταξιδια! :bye: :give_rose:



static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": antonis123, ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2013 08:22 #2698 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σωστόόόςςς !!

Μπράβο Δημήτρη μου, νάσαι καλά που μας το θυμίζεις!

Σάκη γειά σου. Και γώ στα ίδια είμαι (-ήμουνα ελπίζω..).

Καλη Ανοιξη παιδιά!

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2013 10:10 #2699 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
τωρα που μας επιασαν τα κουρεματα, τροικα, και μνημονια θα μεινουν ολα στα ονειρα !!!!!!!!!!!!!!!! :flag_cyprus

ελεγα και γω να ασχοληθω σε λιγο καιρο αλλα δεν!!! :crybaby2: :crybaby2:

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2013 11:33 #2700 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μια χαρα ειναι το καγιακ ..κανεις την γυμναστικη σου ,δεν θελει βενζινη ...και εχω και μια αγκυρουλα με αρκετο σχοινι πανω οπου θελω την φουνταρω και κανω το μπανακι μεσοπελαγα...
Το μονο προβλημα ειναι πως θα το βαλω πανω στο αυτοκινητο ..ειναι και λιγο ψηλο το αυτοκινητο
13 χρονια το εχω και ειναι μια χαρα ...το μοντελο ειναι drifter oceankayak
Να πω την αληθεια σκεφτομαι να παρω και ενα φουσκωτο που ειναι πιο ευκολο στη μεταφορα....αν καποιος γνωριζει καποιο καλο μοντελο ας το γραψει
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.447 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection