× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

21/07/2011 10:48 #2181 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
μπραβο πατεντα στο vfr 800
κομπλε ο τυπος κ τι δεν εχει παρει μαζι του για να αντιμετωσπιση προφανως ολα τα ενδεχομενα του ταξιδιου
αναρωτιεμε μονο αν λεω αν κανει πως το φερνει ο διαολος κ σηκωνετε λιγο η μυτη του κανο μετα θα εχουμε
νεο τυπο αεροσκαφους ?
επισης κ ενα σωληνακι συνδεδεμενο με το μπροστινο ψυγειακι θαναι οτι πρπει για δροσισμα κατα την διαδρομη οπως εχουν κ οι αναβατες συνδεδεμενο το σωληνακι του νερου απο την καμπουρα της στολης εως το μπροστα μερος του κρανους στα moto gp

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike, Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2011 18:06 #2182 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εεεεεεεεεεεεεεε :bye:
τι έγινε παιδιά?
πού χαθήκατε όλοι κι ερήμωσε η σελίδα μας?

πού εξαφανίστηκε όλη η παρέα?
ελπίζω να είστε στις θάλασσες και να καλοπερνάτε,

φίλε Σίμο νομίζω οτι το σκαφάκι σου είναι τελείως παιδικό μόνο για την πλάκα σου,
να προσέχεις πάααααρα πολύ, αυτά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2011 18:10 - 29/07/2011 15:38 #2183 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σου Αντωνη μου!Ευχομαι να εισαι καλα!Σιγουρα καπου μαστιγωνουν τη θαλασσα με τα κουπια τουs οι φιλοι!Εσυ δεν θα τραβηχτειs πουθενα?
Καλα κουπια σε ολουs!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2011 10:08 #2184 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημέρα παίδες ελπίζω να περνάτε καλά .αντώνη είχα σκοπό να σε π΄΄αρω τηλ να παμε αλλά εχω λίγο την μέση και είπα να τ αναβάλλω μέχρι να είμαι τελείως οκ.πήγες λευκάδα κι ούτε φώτο?πέτυχα κι εγώ τα wilderness ta κιτρινα πρέπει να ναι στις φώτο μου .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2011 11:03 #2185 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ο Μιχάλης παιδιά,

βρε καλώς τον Μιχαλάκηηηηη!
που εισαι εσυ παλικάρι μου? σ έφαγε καμιά γοργόνα?
τι επαθε η μέση? μήπως την κούρασες πολύ τώρα στις διακοπές? :lol2:
και σου είπα να προσέχεις, εσύ μ άκουσες.

Εγώ αύριο την κοπανάω απ την Αθήνα και ψάξτε να με βρείτε, χε χε :wav: :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2011 13:24 #2186 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
χεχεχε απ τον πολύ υπνο και το πολύ ψάρεμα αντωνάκη.καλά να περάσεις και αμα θέλουμε θα σε βρούμε οπότε το νου σου.καλό ταξίδι πάντως οπου πας.TALEBEL...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/07/2011 21:59 #2187 από Σιμος Β
Απαντήθηκε από Σιμος Β στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

antonis123 έγραψε: Εεεεεεεεεεεεεεε :bye:
τι έγινε παιδιά?
πού χαθήκατε όλοι κι ερήμωσε η σελίδα μας?

πού εξαφανίστηκε όλη η παρέα?
ελπίζω να είστε στις θάλασσες και να καλοπερνάτε,

φίλε Σίμο νομίζω οτι το σκαφάκι σου είναι τελείως παιδικό μόνο για την πλάκα σου,
να προσέχεις πάααααρα πολύ, αυτά!


Το να προσεχει καποιος στη θαλασσα, οπως και να μην πανικοβαλεται νομιζω πως ειναι δεδομενο και αυτονοητο...

Φυσικα και ειναι για την πλακα μου, ανοιγομαι ελαχιστα. Ο στοχος οταν το αγορασα ηταν να μπορω να ψαρεψω λιγο πιο μακρυα απο οτι μπορουσα απ εξω και να δω λιγο τι παιζει μεσα στη 8αλασσα ετσι οταν παρω κατι μεγαλυτερο να μην ειμαι εντελως ανιδεος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2011 19:07 #2188 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Την καλησπέρα μου σε όλους από την όμορφη Λέσβο. Βρισκομαι στο Ταβάρι (νότια) και καγιακοψαρεύω σχεδόν κάθε μέρα. Πόλλες εμπειρίες, όμορφα τοπία...αλλά λιγα ψάρια. Εντυπώσεις αναλυτικά μολις επιστρέψω. Το internet λιγο δύσκολο εδω...Εύχομαι καλά να περνάτε όλοι σας (ιδιαίτερα οι Αντώνηδες και ο Mike) και καλή αντάμωση στην Αθήνα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2011 21:54 #2189 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
και έλεγα τι ειναι το ταβάρι.αντοναρα χαιρετισματα στο σκαλοχωρι που ειχα κανει σουπερ διακοπες με σουπερ ανθρωπους ,αν μπορεις παρ το καγιακ και βρες την σκάλα σκαλοχωριου και αμα πας παρε με να σου πω παρτην οικογένεια έχει μαγαζί με πραγματικά ψάρι ημέρας τσαμπου λιμανι νομίζω θα με θυμηθεις καλόκαλόκαιρι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/07/2011 22:03 #2190 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
α και σήμερα πέτυχα εναν θεότρελλο με 2 καγιάκ παρακαλώ φορτωμένα στο λαύριο.Τασσο αν τελικά μπήκες στο σαιτ μην διστάσεις να γραφτείς αντε ν ανεβαίνουμε.καντιδ κουζουπ και σόλα τα παιδιά του λόχου πολλά χαιρετίσματα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.527 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection