× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

19/07/2011 15:59 #2171 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Θοδωρή, ωραία μας τα λές με την Μαριγούλα σου. Μπράβο.! Προβλέπω ωραίες εξορμήσεις! Ορμα! Οσο περισσότρο, τόσο καλύτερα. Κάνε και τις ασκήσεις πουχουμε πεί, και δώστου. Οσο κάνεις, τόσο θα μαθαίνεις, τόσο πιο σίγουρος και ελεύθερος θα αισθάνεσαι και, θα είσαι και ασφαλής! Ορμα.!

Το να ακολουθεί (ανεβαίνει στον) τον αέρα η πλώρη είναι φυσιολογικό και το κάνουν και τα πλαστικά. Βέβαια, όσο μεγαλύτερη καρίνα, τόσο καλύτερα.

Το να αλλάζει συμπεριφορά επίσης ανάγα με το βάρος κα την κατανομή του, είναι φυσιολογικό. Μπράβο για τις παρατηρήσεις σου.

Επίσης το ν'ανέβεις επάνω ακόμα και χωρίς δεύτερο άτομο, πρέπει νάναι εύκολο. Κάντο σαν άσκηση.

Γενικά:

Το να κινείσαι μέχρι 300μ απο την ακτή σε παραλία ομαλή (που μπορείς να βγείς ανα πάσα στιγμή πχ. να μην έχει βράχια ) και παρακολουθώντας ΣΥΝΕΧΕΙΑ τον αέρα να μην φυσάει απο την ξηρά προς τα μέσα και ΧΩΡΙΣ παιδί στο σκάφος, δεν απαιτεί εκπαίδευση κλπ.

Το να κάνεις όμως όλα τα άλλα, χρειάζεται εκπαίδευση - παρατήρηση (παιχνίδι)που μπορείς να τα κάνεις μόνος σου.

Πρέπει να μάθουμε πχ να γνωρίζουμε τους αέρηδες και την δύναμή τους. Αυτό που ειδατε στον ιστότοπο, μπορεί να μην ίσχυε στο σημείο που είσαστε. Μπορεί εκεί που είαστε ναταν απάνεμα ή, όχι 3-4 Β. ενω λίγο πιο κεί, νάταν 3-4Β.
Επίσης, ΠΡΟΣΟΧΗ για τους ΤΑΞΙΔΙΑΡΗΔΕΣ πρέπει να είμαστε πάντα επιφυλακτικοί.! ΠΧ Προχθεσινό παράδειγμα:

Κυριακή απόγευμα, ετοιμαστήκαμε για ψάρεμα απο βάρκα (συγνώμη καγιακάδες μου!) στο Λουτράκι. Η πρόβλεψη ήταν 3-3.5Β. Εγινε απο το μεσημέρι ξαφνικά, (το πρωί ήταν 2Β) 6Β που κράτησε όλη μέρα, μεχρι το βράδυ αργά.Το είδαμε και δεν ανεβήκαμε κάν. Μάλιστα ενα μεγάλο τουριστικό πλοιαράκι που μεταφέρει κοσμο και περνάει τον ισθό που ρωτήσαμε, μας είπε οτι η πρόβλεψη δεν το έδινε και, τους έκανε εντύπωση!! Αρα, πάντα παίρνουμε πρόβλεψη, ετοιμαζόμαστε για +1Β και είμαστε επιφυλακτικοί....

Αυτά για την ώρα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2011 16:10 #2172 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα Αντώνη , χαίρομαι που είσαι καλά φίλε.
Σας χάσαμε..... ελπίζω όλοι να είναι στην θάλασσα γι΄ αυτό να μην γράφουν στο forum!
Καλό καλοκαίρι σε όλους

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2011 16:47 #2173 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νάσαι καλά Γιάννη, εκεί που είμαι λένε οι κρατάει μαυρόψαρα, οπότε θα δοκιμάσω (πρώτα ο Θεός) μερικές φορές συρτή βυθού, και θα τα λέμε Δάσκαλε!..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2011 16:53 #2174 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη Κουζούπη που είσαι; Σε πεθυμήσαμε.

Η ψαρούκλα που κρατάς στην φωτό είναι τσιπούρα; (Δεν τ'αναγνωρίζω, γιατι μόνο σε φωτό τα βλέπω!!) Για πές λεπτομέρειες απο το ψάρεμα...


καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2011 17:15 #2175 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα Αντωνη μου!
Εγω εδω τριγυρω ειμαι αγαπημενε μου φιλε!
Η τσιπουρα αυτη ηταν 2.5 κιλα και πιαστηκε στην Ν.Μακρη πριν λιγα χρονια!Ειναι το μεγαλυτερο ψαρι που εχω πιασει με τα καλαμια απο ακτη!
Νομιζα οτι θα ειχεs κατεβει Μαραθωνα για το Καλοκαιρακι αλλά βλεπω φετοs εισαι Λουτρακι!Μια χαρα εισαι Αντωνη μου!
Να δωσειs πολλα φιλια στην οικογενεια και οτι καλυτερο σαs ευχομαι!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2011 17:23 #2176 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιλαμε για χεσμεντεν,χαχαχαχχαχαχαχαχα...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2011 18:40 #2177 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σας παιδιά, :bye:

Αντώνη τι έγινε καλα? τι λέει το Λουτράκι?
ο Μιχάλης που είναι ρε παιδιά???

Λοιπόν ξέχασα να σας πώ,
τώρα που είχα παει Λευκάδα, σε βόλτα στα Σύβοτα Λευκάδας πάντα,
είδα τρείς γυναίκες και όχι μπεμπέκες, ξένες ήταν, με τρία wilderness κλειστού τύπου,
φορτωμένα με σκηνές, υπνοσακους, νερά και πολλά άλλα,
να κάνουν αυτό ακριβώς που ονειρεύομαι εδώ και τρία χρόνια,
πραγματικά ζήλεψα!
είχαν βγεί για ξεκούραση,
πήγα για λίγο κοντά και τις χάζεψα, με χαιρέτησαν, τις χαιρέτησα κι έφυγα!

Να δώ εμείς πότε θα το κάνουμε πραγματικότητα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/07/2011 10:36 #2178 από Σιμος Β
Απαντήθηκε από Σιμος Β στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
....Ειδατε? δουλευει το μαλαγρωμα χεχεχεχε

Φιλοι εφοπλιστες!!
Απο το τελευταιο ποστ μου εχω ριξει το κανω μεσα καμια 10αρια φορες, σε διαφορες παραλιες με διαφορους καιρους
Η μηχανη βοηθησε παρα πολυ στο ψαρεμα, πηρα και ενα λαυρακι με συρτη αφρου. Σε ολες τις εξορμησεις εκτος απο αυτη που παρα8ετω δεν εμεινα απο μπαταρια, στη διαδρομη της φωτο το ριξαμε 5:30 το πρωι και το βγαλαμε 12:00 το μεσιμερι και σχεδον σε ολη τη διαδρομη η μηχανη ηταν αναμενη σε μικρες ταχυτητες. Το Google Earth εβγαλε αποσταση 10 μιλιων. Στα μεσα της επιστροφης που μας επιασε ενα καλουτσικο αερακι καναμε και κουπι για να βοη8ησουμε λιγο τα πραγματα. Ολα αυτα με μια μπαταρια 60ΑΗ βα8ιας εκφορτισης. Εχω στο προγραμμα να ψωνισω αλλη μια ισως και λιγο μεγαλυτερη. Στην επομενη εξορμηση 8α βγαλω και μερικες φωτο.

Βασικα ολα αυτα γινονται για το μολυβι φυλακα οποτε αν τον Αυγουστο δειτε κτι κιτρινο να πηγαινει τεζα στην ανατολικη πλευρα της Λευκαδας 8α μαι εγω με κανα κτηνος πιασμενο.....

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE), mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/07/2011 12:56 #2179 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
αντωνη την καλημερα μου εχεις ,
σε χασαμε βρε μπαγασα , προφανως θα περνας καλα εκει που εισαι, αλλωστε αυτο ειναι το ζητουμενο.
ελπιζω κ ψαρευτικα να κανεις τις προσπαθειες σου, διαβασα που ειπες στον γιαννη οτι εκει που εισαι εχει μαυρα , γιατι δεν κανεις τις προσπαθειες σου να δεις τι θα μπορεσεις να κανεις με αυτα ?
καλες διακοπες λοιπον κ να περνας καλα εσυ κ η οικογενεια σου .

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/07/2011 10:41 #2180 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Βρέθηκε τρόπος να μεταφέρουμε το καγιάκ με μηχανή,
γι μένα τουλάχιστον που είμαι μηχανόβιος και για όποιον άλλο!


Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), kardamitsos , mike, tom

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.466 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection