× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

19/05/2011 15:58 #1931 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Θόδωρε:tr_hi: :tr_hi:
καλορίζικο το σκάφος σου και καλές βόλτες!
με το καλό να βρεθούμε στα νερά,
πως αποφάσησες για φουσκωτό μετά απο τόσα που διάβασες?:shok:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2011 16:49 #1932 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
μιας και δεν μιλάτε να πω κάτι ασχετο .σημερα εβαλα βενζινη στην aegean χολαργου και με φαγανε κανονικά έκανα καταγγελία κτλ. δεν ξερω τι θα βγει το λεω να το ξέρετε να μην ψειρίσουν κι άλλον τα χουμε όλα έχουμε και αυτά πολύ βρωμιά ρε μάγκες..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2011 17:33 #1933 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αν και είναι εντελώς off topic το θέμα,
αλλά για πες περισσότερα, τι εννοεις όταν λές σε φάγανε?:umnik2:
αφού εσύ δε τρώγεσαι με τίποτα:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :lol2: :lol2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2011 17:40 #1934 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ελα ρε αντώνη με κλεψανε στην ποσοτητα τι άλλο να εννοώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2011 17:43 #1935 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπορεί να εννοούσες οτι έχει νερό μέσα και κάνει ζημιά στο αυτοκίνητο.

Φαντάζομαι για να ήταν τόσο αισθητό θα ήταν μεγάλη η κλοπή,

γιατί συνήθως δε το καταλαβαίνεις εύκολα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2011 18:02 #1936 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ναι ρε φιλε καθε μερα στα βενζιναδικα τ ακουμπαμε οχι κι ετσι ομως αντι για 20 μου βαλε για 5...και πηγα για φτηνότερα υποτίθεται .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2011 19:39 #1937 από Άκης (perlepes)
Απαντήθηκε από Άκης (perlepes) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλησπερα σε ολους!Επιστρεφω για να ζητησω τη γνωμη σας παλι,μιας που πλησιαζει και ο ιουνιος θελω να παραγγειλω απο τωρα το καγιακ για να το εχω σιγουρα.Να θυμησω οτι θελω να παρω διθεσιο γιατι θα πηγαινω για ψαρεμα και με ενα φιλο.καταρχην θελω να ρωτησω αν εχει καποιος διθεσιο ή να εχει δει καποιο, και πιο προτεινει...Ειμαι αναμεσα στα εξης...απο την feelfree το gemini premium www.cannibals.gr/wwwenglish/products.asp?sc_id=87&mc_id=1 το οποιο εχει καπου 770 ευρω.
Στο scooter gemini το οποιο εχει τα ιδια χρηματα(775) www.cannibals.gr/wwwenglish/products.asp?sc_id=87&mc_id=1
στο ocean cayak malibu two www.cannibals.gr/wwwenglish/products.asp?sc_id=87&mc_id=1 το οποιο ειναι 3.70 και βγαινει καπου 685 χωρις θεσεις ομως...δηλαδη ειναι +100 ευρω...
Και τελος απο bic to trinidad,με θεσεις και κουπια 3.60 που εχει 730 ευρω..www.kayaks.gr/BicKayaks/trinidad.htm
Επειδη ειναι απειρα μοντελα..δεν μπορω να αποφασισω,ειδικα τα παιδια στο cannibals εχουν παρα πολλα και εχω μπερδευτει πολυ...Εγω κλεινω περισσοτερο προς το malibu two γιατι εχει την δυνατοτητα τα καθισματα να μπουνε αντικρυστα ετσι ωστε οταν ψαρευεις να μην κοιτας την πλατη του αλλου.Απλα να ρωτησω κατι,περιλαμβανουν κουπια ή οχι αυτα απο cannibals?γιατι αν παρω πχ το malibu two εχει 685+100 οι θεσεις + 100(?) τα κουπια+ βασεις καλαμια...ξεφυγαμε..ασε που θα εχω και το κοστος ματαφορικης γιατι ειμαι απο ΑΡτα και θα το στειλουν απο αθηνα...πιστευω θα ειναι καπου 50-100 ευρω...Εγω θελω να δωσω μεχρι 850 καπου εκει,δεν θελω για 1ο να δωσω ενα σωρο λεφτα...1000 ευχαριστω για τη βοηθεια σας....Ακης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2011 20:23 #1938 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και, ΡΕΜΕΝΤΖΟ

Πως δένουμε το καγιάκ στην Γαλανή όταν είμαστε στην ακτή και δεν θέλουμε (η δεν μπορούμε) να το βγάλουμε έξω;

Εάν εκεί που προσαράξαμε υπάρχει πχ μώλος η βράχια, είναι δύσκολο να το βγάλουμε έξω. Πως το δένουμε με ασφάλεια «μέσα» ώστε μετά την βόλτα μας στην ξηρά, να φύγουμε αργότερα;

Pίχνετε την άγκυρα αρκετά μακριά από το μόλο και όταν βεβαιωθείτε ότι έπιασε καλά, κάνετε στο σκοινί και στο σημείο που θα το δένατε στο σκάφος μία θηλιά. Aπό αυτήν περνάτε ένα άλλο σκοινί, του οποίου τη μία άκρη δένετε σταθερά στον κρίκο της πρύμης του σκάφους. Aφήνετε μπόσικο αυτό το σκοινί, ώστε να πλησιάσει το σκάφος στο ντόκο. Tην άλλη άκρη, που κρατάτε στο χέρι σας, τη δένετε από τον κρίκο της πλώρης και, κρατώντας διπλό αυτό το σκοινί, βγαίνετε στη ξηρά. Tραβώντας τώρα την άκρη αυτού του σκοινιού που περνάει μέσα από την θηλιά του σκοινιού της άγκυρας, απομακρύνετε το σκάφος μέχρι να φτάσει η πρύμη του στη θηλιά. Tο δένετε διπλό στη δέστρα του μόλου και φεύγετε πιο ήσυχος, αν έχετε φροντίσει να μην έχει δει και κανένας τι έχετε κάνει. Όταν θα γυρίσετε, με την αντίστροφη κίνηση, δηλαδή τραβώντας το σκοινί που είναι δεμένο στην πλώρη, θα φέρετε το σκάφος κοντά σας και θα μπείτε μέσα.



Οι οδηγίες είναι αντιγραφή από την κατωτέρω διεύθυνση και τους ευχαριστούμε.
www.diathalassis.gr/technicalissues/430-...-05-10-14-42-35.html

Εχει ενδιαφέρουσες οδηγίες για σχοινιά, κόμπους κλπ. Ρίξτε μια ματά.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": speleanthropos, kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2011 22:18 #1939 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πεμπτη βραδυ ειναι θα παμε καμια βόλτα τι θα γίνει ΣΚ αντε wake up.φιλαρακο απο άρτα από διπλα καγιάκ δεν ξέρω να σου πώ ψαξου μόνος σου στο διαδικτυο και ρωτα λεπτομερειες στα καταστήματα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2011 22:35 - 19/05/2011 22:37 #1940 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Φίλε ΑΚΗ στείλε μου ΠΜ με το τηλέφωνο σου, να σου πω οτι θέλεις για το OCEAN MALIBU XL:good: :icon_thumri
φιλικά μήτσος

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.514 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection