× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

17/04/2011 19:51 #1691 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
τι προτεινεται γυρω στα 4 μετρα κατω απο 900 ευρω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2011 20:45 #1692 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλώς ηρθατε στην παρέα των καγιάκ.Επειδη εγώ είμαι νέοσ στο 'αθλημα δεν προτείνω μην θεωρηθεί διαφημιση.Ψάχνοντασ πάντωσ μερονυχτα στο ίντερνετ και ρωτώντασ παραλληλα τουσ παλιότερουσ κατέληξα στο καγιάκ που πήρα.Να σκεφτείτε πάντωσ όλεσ τισ παραμέτρουσ πχ. κουβάλημα after sale accesories ενημερωση κι εξειδίκευση καταστήματοσ κτλ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2011 22:24 #1693 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αδράξτε την ευκαιρία και πάρτε έτοιμη γνώση απο προηγούμενες σελίδεςτου τόπικ καθώς και απο ξένα σάιτ με τεράστια εμπειρία.ΚΑΙ απλά προσαρμόστετα στα ελληνικά δεδομένα.
sotiris συνήθως οτι πληρώνεις παίρνεις.Και εγω θέλω να εχω τα χέρια μου ελεύθερα στη συρτή αλλά ενα HOBBY δεν το φτάνει η τσέπη μου.OCEAN θα βρείς στα λεφτα που ζητάς.Ξεκαθάρισε ΠΡΩΤΑ τι θέλεις να κάνεις και με ποιές παραμέτρους.Εκτός αν υπάρχει χρήμα για πειραματισμούς.
ΣΑΚΗΗΗΗΗΗΗ για volcano να του πούμε του ανθρώπου?
ΜΙΚΕ πως το βλέπεις το δικόσου? θα καλύψει αυτό που ήθελες?
Ε και να δω κι αλλο Δημήτρη εδω...κρυφτήτε Αντώνηδες το τοπικ θα γιορτάζει οκτώβριο.
Να ξαναρωτήσω αν ξέρει κανείς γιατί μια φωτο μηχανή δεν παίζει την εγγραφή της σε βίντεο ούτε σε tv ούτε σε pc.pentax optio w20 το μοντέλο.
danias εύχομαι με το καλό και σύντομα ,έπειτα όμως απο καλό ψάξειμο και αν γίνεται δοκιμές.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2011 22:42 #1694 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σας γειά σας:bye:

παιδιά, εσείς που ψάχνεστε τώρα για αγορά, ενημερώνω οτι υπάρχει μια περίπτωση
να πουλήσω το δικό μου το οποίο είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 6-7 φορές έχει βραχεί, και με άριστη συντήριση.

ocean prowler 13 angler.

αν ενδιαφέρεται κάποιος ας στείλει πμ με τηλέφωνο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/04/2011 23:30 #1695 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σωτήρη, Δημήτρη και Γιάννη καλώς ήρθατε στην παρέα μας.:tr_hi: :wav:

Αν και όλα τα καγιάκ πλέον είναι καλά, μήν βιαστείτε να αγοράσετε. Αφιερώστε χρόνο στο να διαβάσετε πράγματα γύρω απο την χρήση και τα πιθανά προβλήματά τους και τα υπέρ και κατά γενικών κατηγοριών όπως, φαρδιά -στενά, μακρυά-κοντά.

Αυτό θα σας βοηθήσει (αν δεν έχετε εμπειρία) να συνειδητοποιήσετε τις χρήσεις που σας ταιριάζουν καλύτερα για να καλύψετε τις ανάγκες σας και, το κόστος συνολικά του αναγκαίου εξοπλισμού (χονδρικά). Αυτά είναι πολύ βασικά γιατί πολλές φορές φανταζόμαστε οτι θα αγοράσουμε κάτι για κάποια χρήση που αργότερα συνηδητοποιούμε οτι δεν μας αρέσει ή δεν μας βολεύει, ή, ή, ή,.. διαβάστε για να σκεφτείτε πράγματα πρακτικά, πέρα απο τις διαφημίσεις που μας επηρεάζουν πάντα θετικά...

Δημήτρη για την ερώτηση για φωτό, θα εύρισκες σίγουρα απάντηση σε ιστότοπο για φωτό αποκλειστικά.

Γιάννη το ψάρεμα με καγιάκ απαγορεύεται δυστυχώς στην Ελλάδα (λόγω βλακείας).

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/04/2011 00:04 - 18/04/2011 00:13 #1696 από dimitris
Απαντήθηκε από dimitris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
kalimera paidia,

kolisa ki ego to mikrobio fetos to kalokairi apo ena ksaderfo, kai fetos apofasisa tin agora enos kayak.
prosanatolizome se feel free, cobra, kai wilderness systems tarpon.
O politis pou itan stin ekthesi me ta feel free mou eipe oti einai europaiki eteria, alla ego eida sto internet oti einai made in Asia......
cixi feel free manufacturer.
www.feelfree.cn/kayak/product.htm, telika ti pezei? ksereis kaneis?

sorry gia ta greeklish alla den exo egatastis ta ellinika, tha to kano sintoma

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/04/2011 00:18 #1697 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη (νέε) Καλώς ήρθες.!

:wav:

Τα Ελληνικά κατά 99,9% υπάρχουν στον Η/Υ σου . Δες τα. Σου έστειλα και Προσωπικό Μύνημα.

Μπορεί να κατασκευάζονται στην Ασία, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι η μαμά εταιρεία είναι Ασιατική. Δεν παίζει και ιδιαίτερο ρόλο πλέον..

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/04/2011 01:24 #1698 από petrosssss
Απαντήθηκε από petrosssss στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σε όλη την καγιακοπαρέα!!!!

Ευχαρσώ πολυ για τα σχόλιά σας σχετικά με τα cobra!!Το κόψιμο τους είναι φαρδύ αλλά υπάρχουν και μοντέλα πιο μακριά και στενά όπως το navigator που αναφέρει ο sotirisk και το marauder (στα 900ευρω περίπου).
Επισκέφτηκα και τους Cannibals πρόσφατα και κάποια μοντέλα μου κίνησαν το ενδιαφέρον .Αν είχα τα χρήματα θα προτιμούσα κάποιο hobie γιατί όσο να ναι σου αφίνει τα χέρια ελεύθερα και είναι πιο ξεκούραστο νομίζω . Πολύ καλές εντυπώσεις μου άφησε τo Ocean Prowler Trident 13 Angler (1050 ευρώ). Νομίζω ότι διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός καγιακ που προορίζεται για ψάρεμα με θέση αποκλειστικά για βυθόμετρο και την μπαταρία του,στεγανούς χώρους και γενικά είναι πολύ ευρύχωρο σκάφος.Εχει πολύ καλή πλεύση απ ότι έχω διαβάσει και δε συγκρίνεται με τα cobra (περίπου ίδια τιμή τα 4μετρα). Πολύ καλό μοντέλο είναι και το moken 12(περίπου 850 ευρώ) ,ένα άνετο καγιάκ με μικρότερο μέγεθος απ το προηγούμενο .Εγώ φίλε sotirisk αυτό θα σου πρότεινα άν θές κάτι στα χρήματα που αναφέρεις .

Αυτααααα.....χεχεχε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/04/2011 02:09 #1699 από dimitris
Απαντήθηκε από dimitris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Πέτρο,

θέλω να πω σου πώ οτι τυγχάνει να έχω δοκιμάσει το fish n dive στην Κρήτη , πρόπερσι, σε ενα τύπο αμερικάνο που νοικιαζει.'
Οταν με είδε μου έδωσε κατευθείαν αυτο καθως ολα τα διπλά ήταν νοικιασμένα και εγω επισεις τα έχω τα κιλά μου.
107κιλα 1,84 υψος,
το σκαφος επλεε άνετα και δεν με κουρασε,
πιστευω οτι το πλατος δεν επιρεάζει πολυ τις τριβές,, τι 85 τι 98 τι 92,,,
επισεις εβαλα τι γυναικα μου να κάτσει για μια βόλτα και ήταν οκ.πίσω έχει μεγαλο χώρο και πολύ υπερυψομένο.
Είδα ότι είναι άκριβα σκάφοι καθως η τιμή που άκουσα ήταν 640 EUROS στην έκθεση.
πάντως αν είχα τα χρήματα θα το χτύπαγα,,,,,, Προς το παρόν κοιτάω για τιποτα πιο οικονομικό,,,
επιλογή είναι το pescador της mainstream, - καμια σχέση με cobra αλλά η τιμη που άκουσα ήταν super.

ΜΦΧ

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/04/2011 02:42 #1700 από petrosssss
Απαντήθηκε από petrosssss στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σου και σενα Δημήτρη,
θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω το συγκεκριμένο μοντέλο .Στο πλάι έχει και θήκη για ψαροτούφεκο απ όσο θυμάμαι .Αν το πλάτος δεν επηρεάζει πολυ τις τριβές θα με ενδιέφερε .Θυμάσαι το μέρος στην Κρήτη που νοικιάζονται?επειδή μένω στο Ηράκλειο θα μου άρεσε να το επισκεφτώ .
Οσο για το pescador το εχω δει από κοντά και μου άρεσει .Δε γνωρίζω περισσότερα .Στο ψάξιμο είμαι ακόμα! :-)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.484 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection