× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

11/09/2010 11:38 #1071 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
                        καλημερα σε ολους
Για να ακουσω τα νεα του παραγαδιου παρακαλω? Εχω σκασει απ τη ζηλια ενοειται.Φτου σας!!!!!

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2010 12:39 #1072 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
[img]

                        καλημερα σε ολους
Για να ακουσω τα νεα του παραγαδιου παρακαλω? Εχω σκασει απ τη ζηλια ενοειται.Φτου σας!!!!!

Αγαπητοί φίλοι,
Το παραγάδι σήμερα ήταν απόλυτη αποτυχία :mda: Έφαγα πολύ χρόνο το πρωί μέχρι να δολώσω μόνο 30 αγκίστρια από τα 50. Εγκατέληψα το δολώμα για να βγω νωρίς. Ο καιρός είχε 4 μποφόρ γεμάτα. Έριξα τη συρτή μου μέχρι να φτάσω σε καλό σημείο και στο τέταρτο χτύπησα ένα τονάκι περίπου 300 γραμμάρια. Κανονικά έπρεπε να συνεχίσω σε εκείνο το σημείο τη συρτή αλλά έφυγα για το παραγάδι. Το άπλωσα σχετικά εύκολα αλλά πήρε κανα 45λεπτο με τον άνεμο να με ταλαιπωρεί. Το άφησα για να βγω να κάνω ένα τσιγάρο και ο καιρός χειροτέρεψε. Πήγα να το μαζέψω μετά από καμια 1,5 ώρα αλλά δεν μπορούσα να σταθεροποιήσω το καγιακ. Φύσαγε δαιμονισμένα. Κατάφερα να ανεβάσω το καλαδούρι και το βαρίδι αλλα στο μάζεμα δεν μπορούσα να ακολουθήσω τη γραμμή του παραγαδιού. Το ρεύμα με πήγαινε στην αντίθετη πλευρά. Εκεί που άρχισα να βλέπω αγκίστρια να περιφέροντε στα πόδια μου και σκηνιά να μπερδεύονται με το κουπί εγκατέληψα. Έκοψα τη πετονιά. Τώρα όλοι θα μου πείτε  :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm: Έχετε δίκιο. Πρέπει να είναι διπλό το καγιάκ και όχι τέτοιο καιρό. Κρίμα που θα είχα τύχη με τη συρτή σήμερα. Το ευχαριστήθικα πάρα μα πάρα πολύ. Αρκετό κουπί και πολύ καλή προπόνηση σε άσχημο καιρό. Χαίρομαι που ξεψάρωσα με το καγιάκ.
Να και το τονάκι μου που μέχρι τώρα είναι το μεγαλύτερο που έχω πιάσει.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2010 16:55 #1073 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα!!
Αντωνη μεσα δεν επεσα ποτε απο το καγιακ αθελα μου ειναι πολυ σταθερο,δηλαδη πρεπει να το κανω επιτειδες!Θετικα εχω πολλα να πω,αρνητικα τιποτα προς το παρον!

Η μεγαλυτερη διαδρομη που εκανα ηταν 5+5 χιλ Συκια(απο μελισσι μερια)-Ξυλοκαστρο(εως το λιμανι) και πισω.Ητανε σαν  ολοημερη εκδρομη (10πμ-7μμ) μονος μου στην διαδρομη εκανα και συρτη στα ανοικτα επιασα 4 μαγιατικα 200-300γρ CATCH & RELEASE.
Το μετεο ειχε δωσει 1-2 μποφορ και στις γυρω περιοχες 4-5μπ ΑΛΛΑ,εγω ο ξεροκεφαλος μπηκα το πρωι με 2 μπ Α (πριμα) μια χαρα.Στον γυρισμο το απογευμα σταματησα για καθετη.Ο καιρος μεχρι στιγμης ηταν καλος.Δεθηκα σε μια βαρκα στα 200μ μεσα που ψαρευε για να ψαρεψω και εγω.Μεσα σε μια ωρα με δολωμα γαριδα επιασα καμια 10αρια γοπες στα 15 μετρα βαθος.
Οταν ομως ξεκινησα να γυρναω (τοσο γκαντεμης που ειμαι) με επιασε ενα μινι μπουρινακι κοντρα και με τα χιλια ζορια εκανα 200 μετρα για να το βγαλω εξω στην παραλια.....Τα υπολοιπα 4 χιλιομετρα τα εκανα με τα ποδια σερνοντας το καγιακ,ευτυχως ειχα το τρειλερακι μαζι! :scare: :crazy:

Εκανα και αλλες μικρες εκδρομες αλλα κοντα στο σπιτι μου σε ακτινα.Το περισσοτερο που εχω μπει μεσα και με 4 και 5 μποφορ και μερα και νυχτα μονος μου για συρτη στα 5 μετρα αποσταση απο την ακτη για κανενα γερολαυρακα αλλα τιποτα!Δεν ξερω τι γινεται στην συρτη αφρου οταν εχει κυμα δυσκολα θα παρω ψαρι με χελακι... :unknw:

Φετος μπορω να πω οτι ειναι το καλυτερο καλοκαιρι που εχω περασει κοντα στην θαλασσα!! :dance3:


Φωτογραφιες απο τα αποτελεσματα μου απο το καγιακ θα μου επιτρεψεται να ανεβασω την Δευτερα γιατι παω Ξυλοκαστρο σε λιγο! :bye:

Και.................συγνωμη για τα ορθογραφικα! :give_rose:

Γειας σας Αντωνηδες και σε ολους του καγιακαγιακακερς!! :give_heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2010 19:52 #1074 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
                γεια  παιδια
Σημερα στα Γιαννινα με 14 c ειμαι ετοιμος για τζακι.Δικιο εχεται ,εχω και εγω καιρο να δω τον Στεφανο και τη γυναικατου.    AntoniZou  o Αντ.Καντ. σε προειδοποιεισε για το καιρο.Το καλο ειναι οτι εισαι παλι πισω και τα λεμε.ΟΧΙ και σε διπλο  να εισαι ειναι  δυσκολο να σε κραταει ο δευτερος, το 4+ φταιει γι αυτο.Θα μπορουσες  εκει που εκοβες να δεσεις ξανα  στη μανα το βαριδι-καλαδουρι και να το αφησεις.Θα το μαζευες  το απογευμα, αυριο...τουλαχιστον να μη το εχανες, και να μη γινοταν επικυνδινο  για καποιον αλλο αλλα και για τα ψαρια και τη θαλασσα.Εχω διπλο σκαφος  και η ευκολια του αλλου ατομου ειναι δεδομενη. Αλλα οχι παντα. Δευτερο ατομο σημαινει και λιγος χωρος.
      Κατι τετοιο επαθα και εγω.Ανεμος 5-5,5 απο...στερια.Σιγα λεω εγω, εδω στον κολπο θα ειμαι.Η συνεχεια  ιδια ,μετη διαφορα οτι το ξεκινουσα απο γιαλο .Εφυγαν δεκα αγκιστρια πριν βαλω το κουπι στο νερο,ευτυχως ηταν ευκολο να τα παρω πισω.Αυτο στο πισω μερος της φωτο δεξαμενη ζωντανου ειναι ε????????
Που θα βρω διαχειριστη για αναφορα σφαλματος στα προφιλ?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2010 23:55 #1075 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
        Μπορει καποιος να μου πει ενω εχω ρυθμισει την κωδικοποιηση χαρακτηρων γιατι διαβαζω μονο κατι που μοιαζει  με  Ξ  και  Ο στα email μου?          (την  αγνοια μου  γ...)
        Αυτο συμβενει απ το πρωτο mail που πηρα απ τη σελιδα αυτη (PSAREMA.GR) και μετα.
Με τη ελληνικη(ISO) ΔΕΝ διαβαζω το θεμα του mail και με τη unicode(UTF-8) διαβαζω το θεμα αλλα οχι το περιεχομενο.Αλλαξα και browser...to λεω καλα?
       

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2010 13:11 #1076 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

        Μπορει καποιος να μου πει ενω εχω ρυθμισει την κωδικοποιηση χαρακτηρων γιατι διαβαζω μονο κατι που μοιαζει  με  Ξ  και  Ο στα email μου?          (την  αγνοια μου  γ...)
        Αυτο συμβενει απ το πρωτο mail που πηρα απ τη σελιδα αυτη (PSAREMA.GR) και μετα.
Με τη ελληνικη(ISO) ΔΕΝ διαβαζω το θεμα του mail και με τη unicode(UTF-8) διαβαζω το θεμα αλλα οχι το περιεχομενο.Αλλαξα και browser...to λεω καλα?
     

Δημήτρη το σωστό είναι Unicode (UTF-8). Άστο έτσι. Τώρα για τα μηνύματα που δεν θα βλέπεις σωστά θα πρέπει να είναι κατεσταμένα. Που να σου στείλω ένα email για δοκιμή; Επίσης καλό θα είναι να κάνεις καθαρίσεις τον Explorer σου. Τι browser εχεις;
Και να θυμάσε φίλε "του Σατανά είναι αυτά τα μαραφέτια!!"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 01:15 #1077 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
        antonisZou  αν ανοιξεις το προφιλ υπαρχει το mail:dimkatso@hol.gr ομως εγω δεν ανοιγω ουτε τα προφιλ.Γι αυτο ρωτησα για διαχειριστη, και που και πως να με βοηθηση.Εχω  ?? firefox
          Δημητρη κουζουπη  δεν εχω διαβασει τιποτε απο mail.
          ΝΑΣΟΣ θα δεχομουν ευχαριστως συμφωνα με τον τροπο που γραφεις,  μαθηματα  παραγαδιου, εστω εξ αποστασεως.     
          Οπως συνηθιζω να λεω          οτι εχει ο ανθρωπος....... καλο ειναι.
          anton  το  στρογγυλο πανι δεν...αστο, ειναι για να λες  οτι εχεις πανι .Αλλη μια δοκιμη τωρα με τυπου  'v' και στη συνεχεια η σειρασου.      οψωμεθα.                          (το γραφω σωστα΄?)

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 07:56 #1078 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)


          Δημητρη κουζουπη  δεν εχω διαβασει τιποτε απο mail.
   

Καλημερα Δημητρη!
Γραψε μαs το e-mail σου!Στο σαιτ υπαρχουν τα προσωπικα μηνυματα που ειναι στην Αρχικη στο προφιλ σου!Οχι στιs συζητησειs πλεον!
Φιλια φιλε να εισαι καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 12:37 #1079 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα σε ολους! Επιτελους εχω υπολογιστη!!!!!! Το Σ.Κ δεν πηγα με το καγιακ για ψαρεμα αλλα για ψ/κο. Ηταν πολυ καλα! Καλη μερα, καλες συνθηκες και καλα ψαρακια!! Σκεφτομαι να το παρω για ψαροτουφεκο σε πιο απομακρυσμενα κομματια!! (Κατσουλιδη ακους;;;)

www.psarema.gr/index.php?option=com_smf_....php?topic=13989.280

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2010 13:11 #1080 από stefass
Απαντήθηκε από stefass στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδια γεια σας και παλι. Μετα απο μια μεγαλη απουσια λογο δουλειας και ανηλειμενων υποχρεωσεων
ειμαι ξανα μαζι σας. Ευτυχως τα πραγματα δειχνουν να χαλαρωνουν λιγο και θα μπορεσουμε να ασχοληθουμε
και παλι με τα δικα μας.
Αντωνιδες καλως σας βρηκα και παλι. Οσο για τον Δημητρη τον Κατσουλιδη και τον θαναση, εχουμε να κανουμε κατι ψαρεματα φετος.... :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.352 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection