× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

10/09/2010 13:19 #1061 από Τελάλης
Απαντήθηκε από Τελάλης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

ΔΡΑΚΑΙΝΑ:
Οι δράκαινες ανήκουν στην οικογένεια των τραχινιδών.



Η μεγάλη δράκαινα (Trachinus araneus) χαρακτηρίζεται από το μικρότερο κεφάλι το οποίο καταλήγει σε ένα στόμα το οποίο έχει διεύθυνση προς τα πάνω. Μπορεί να φτάσει στα 40 εκατοστά και είναι αρκετά επικίνδυνη.



Έχει επτά δηλητηριώδεις αγκαθωτές ακτίνες στο ραχιαίο πτερύγιο, ενώ και στην άκρη του επικαλύμματος υπάρχει ένα αγκάθι. Αυτά συνδέονται με δηλητηριώδεις αδένες, το δηλητήριο των οποίων ενεργεί τόσο στο νευρικό σύστημα του ανθρώπου όσο και στο αίμα όταν αυτός έχει την ατυχία να τσιμπηθεί. Το αποτέλεσμα σε αυτή την περίπτωση είναι ο έντονος και με διάρκεια πόνος, η λιποθυμία, ο εμετός και ο υψηλός πυρετός. Οι παρενέργειες ενός τέτοιου τσιμπήματος διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο ανάλογα με τις άμυνες και τις αντιστάσεις του οργανισμού του.



Τα ίδια ισχύουν και για τη μικρή δράκαινα (Trachinus draco) η οποία διαφέρει μορφολογικά ως προς τα χρώματα σε σχέση με τη μεγάλη δράκαινα.

Οι δράκαινες ζουν και κυνηγούν σε αμμώδεις περιοχές. Τις ζεστές μέρες του χρόνου οι δράκαινες γίνονται νωχελικές στις αντιδράσεις τους και έτσι δεν αποκλείεται κάποιος κολυμβητής να πατήσει μία και φυσικά να δεχθεί ένα αναπάντεχο τσίμπημα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να βγούμε αμέσως έξω από το νερό και αν είναι δυνατόν να επισκεφθούμε ένα σημείο που θα μας προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες. Αυτό είναι σημαντικό γιατί το τσίμπημα μιας δράκαινας (όσο μεγαλύτερη είναι σε μέγεθος, τόσο πιο επώδυνο το τσίμπημα) μπορεί σε ορισμένους να δημιουργήσει αλλεργικό σοκ με πολύ άσχημα επακόλουθα. Στο ίδιο μοτίβο και το τσίμπημα από τους σκορπιούς και τις σκορπίνες.

andronianoi.ucoz.com/news/2009-04-24-731


ΣΚΟΡΠΙΝΑ:
O Σκορπιός, Σκορπίνα ή Σκόρπαινα (Scorpaena)) είναι γένος ψαριών της οικογένειας των Σκορπενιδών (Scorpaenidae) της ομοταξίας των ακανθοπτερυγίων στο οποίο περιλαμβάνονται ευμεγέθη ψάρια των θερμών και εύκρατων θαλασσών. Φέρουν σώμα πεπιεσμένο με ογκώδη κεφαλή και με αρκετά ανεπτυγμένα πτερύγια ενώ το σώμα του από την κοιλιά και κάτω είναι λεπτό. Κύρια χαρακτηριστικά τους είναι το κόκκινο  ως επί το πλείστον χρώμα και ο μεγάλος αριθμός ακάνθων που φέρουν στο κεφάλι και τη ράχη, των οποίων όμως τα νύγματα είναι οδυνηρά αλλά και λίγο επικίνδυνα.



Οι σκορπίνες είναι ψάρια αδηφάγα και τρέφονται από άλλα μικρότερα ψάρια. Το κρέας τους είναι κάτασπρο και από τα πιό κατάλληλα στη παρασκευή εξαίρετου ζωμού. Για το λόγο αυτό, στα εστιατόρια σερβίρονται ως σούπα.



Γνωστότερα είδη στις ελληνικές θάλασσες είναι η "σκορπίνα ο χοίρος" και η "σκορπίνα η γραμφή".
Ο Σκορπιός ή σκόρπαινα αλιεύεται με δίχτυα και με όλα τα είδη αγκιστριών. Απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στην αφαίρεση του αγκιστριού, ασφαλέστερο πιάσιμο είναι από το κάτω χείλος του. Αρκετή ώρα από την αλίευσή του διατηρείται ζωντανός και σε κάθε πλησίασμα μπορεί να φουσκώσει και να αναπηδήσει προκαλώντας νύγματα που φέρνουν διαπεραστικό πόνο.

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ZMYWM2SAyu_dmM:http://img392.imageshack.us/img392/8153/scorpionou8.jpg&t=1

Ο πόνος από νύγμα σκορπιού αντιμετωπίζεται με επίθεμα από 2-3 κόκκους υπερμαγγανικού καλίου που εξουδετερώνει και το δηλητήριό του.



Η αλιεία του σκορπιού στις ελληνικές θάλασσες, από στατιστική άποψη, παρακολουθείται. Συγκεκριμένα το 2001 αλιεύθηκαν 725 τόνοι, το 2002 506 τόνοι και το 2003 662 τόνοι.

el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%BA%CE%BF...CE%AC%CF%81%CE%B9%29


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 13:28 #1062 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαχαχα με προλαβες!!
Δες και εδω τις δρακαινες ( users.sch.gr/skoud/bot/bot.htm ) και κατω κατω ειχει και τις σκορπινες! :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 13:38 #1063 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλυτερη απαντηση κ τοσο πληρης με φωτο δεν θα μπορουσε να γινει τακη

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 14:06 #1064 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παίδες μόλις παράγγειλα 5 μάνες για να πάω αύριο να δοκιμάσω το πρώτο μου παραγάδι. Θα το ρίξω στο Πόρτο Ράφτη. Όποιος ψήνετε να έρθει βόλτα να μου το πει. Θα μπώ μέσα όσο νωρίτερα μπορώ.

Και ένα βιντεακι από youtube που πέθανα στα γέλια αλλά τον παραδέχομαι
Mixali from Kerkyra 45 kg. Fish

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 14:27 #1065 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ρε αντωνη παλικαρι μου τι να σου πω να εισαι καλα 4 ατομα στο γραφειο εχουμε πεσει κατω απο τα γελια χαχαχαχαχχαχα,  παντως μπραβο του στον Μιχαλη κ το μαγιατικο του

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 15:45 #1066 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

ρε αντωνη παλικαρι μου τι να σου πω να εισαι καλα 4 ατομα στο γραφειο εχουμε πεσει κατω απο τα γελια χαχαχαχαχχαχα,  παντως μπραβο του στον Μιχαλη κ το μαγιατικο του

νασος

απίστευτες ατάκες. Εδώ στο γραφείο να δεις τι γίνετε. Περπατάνε στους διαδρόμους και φωνάζουν "σταμάτα Γιώργη .........)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 17:22 #1067 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:clapping: Νίκοοοο, Νικολάκηηη, :clapping: Νικόλαα!

Πού είσαι; Αντε γιατί σε χάσαμε.. Λοιπόν, χρειαζόμαστε Νέα. (όπως και απ'όλους τούς συνακαγιακάδες του Καλοκαιριού..πχ ο Στέφανος με την γυναίκα του απο τα Γιάννενα έχουν χαθεί εντελώς..Ισως ντρέπονται, :give_rose: μας λυπούνται, να μην μας κομπλάρουν με αυτά που πιάνουν. :tease:. :tease:.)

Λοιπόν, Νίκο, θα θέλαμε:

1) Γενικές εντυπώσεις απο το καγιάκ. Θετικά και αρνητικά που είδες απο πλεύσεις. Πόσο μακρυά πήγες, τί ώρες, πόσες φορές πήγες, σχόλια φίλων,κλπ. Επεσες καμμιά φορά μέσα άθελά σου; Με εως πόσα μποφώρ το δοκίμασες;

2) Σχόλια και φωτό απο ψαρευτικές εφορμήσεις με το καγιάκ. Μόνο απο το καγιάκ. Ας τάχεις βάλει και αλλού..δώσε μας μερικές φωτό να ζηλέψουμε..

Νάσαι καλά,

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 21:56 #1068 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη, ΣΟΣ. αυριο η πρόβλεψη δίει 3-4 Β για την περιοχή σου.


Δεν θα στο συνιστούσα για παραγάδι.  Εχεις Π.Μ.

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 22:24 #1069 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Αντώνη, ΣΟΣ. αυριο η πρόβλεψη δίει 3-4 Β για την περιοχή σου.


Δεν θα στο συνιστούσα για παραγάδι.  Εχεις Π.Μ.

Αντώνης

Δάσκαλε σε ευχαριστώ και για το τηλεφώνημα. Όντως δύσκολο αλλά τα ζωντανά δεν θα τα πετάξω. Θα ακολουθίσω το πρόγραμμα και ας μην τα ρίξω. Έτσι για να μαθαίνω τη διαδικασία. Με 4 πάει καλά το καγιακ μου και δεν θα φύγω από τον κόλπο. Ίσα ισα που χαίρομαι που οι φουσκοτοί δεν θα σκάσουν μύτη και θα έχει ισυχία ο κόλπος. Όπως ξέρεις την ασφάλεια την έχω νούμερο ένα οπότε no worries. Απλά θα κάνω τραμπάλα  :crazy: και η συρτή μεγάλες πιθανότητες.
Απλά δεν θα φύγω από τον κόλπο γιατί ο βορειάς είναι δύσκολος προς τα έξω. Όπως και να έχει θα μπω. Θα χαρώ να έρθεις !!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2010 22:37 #1070 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Ίσα ισα που χαίρομαι που οι φουσκοτοί δεν θα σκάσουν μύτη και θα έχει ισυχία ο κόλπος.

Για μαs τουs φουσκωτουs το 4αρακι δεν ειναι τιποτα Αντωνη!!!Διασκεδαστικο ειναι!!!χαχαχααχχααχαχα
Αρα μαλλον ειναι και Σαββατο θα εχει κινηση!
Βεβαια πρεπει να πουμε οτι στο Πορτο Ραφτη εχειs απανεμα σημεια λογω του νησιου του Ραφτη και οχι μονο!!!
Φιλια φιλε να εισαι καλα!!!
Μυστικο:Oπωs φτανειs απο το λιμανι του Πορτο Ραφτη στο νησακι του Ραφτη στη δεξια του πλευρα και αναμεσα σε αυτο και τη στερια κραταει πολυ καλα λιθρυνια!Η τουλαχιστον κραταγε περσυ!!!
Μη το πειs πουθενα!!!χαχαχααχαχαχαχαχαχα

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.456 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection