- Δημοσιεύσεις: 988
- Μου αρέσει που έλαβε 1353
manolis έγραψε: thn epomenh fora exei slow jigging to programa!!!!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
manolis έγραψε: Kalimera paidia shmera dokimasa to kalami ths magor craft (long fail) me to okuma metaloid 2 speed lever drag, ekana inchiku sxedon 3 ores apo 35 eos 60 metra peripoy, to apotelesma exasa ena psari sta 15 metra kato apo thn varka xoris na ksero kan th einai Malon kako karfoma apo emena,,, se genikes grames htan eyxarista kalami mhxanismos arketa elafria den me koyrasane, poly grhgoro kai kompso!!!! Allh mera pali tora pame gia doylia!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χαχαχα Μανώλη έχει δίκιο ο Μιχάλης...manolis έγραψε: kalispera paidia!!!Shmera pira sta xeria moy to kalami gia slow jiggging- inchiku-tenya gia katheti kai gia kalamaria apo oti moy eipan kani gia ola ayta!!! einai tis major craft to long fail 240 80-180gr 220eyro. apo trith perimeno to okuma metaloid lever drag 2 taxythton 460gr sta 235eyro (KRYFA APO THN GYNAIKA FYSIKA) kai eimai etoimos gia dokimes!!!pistevo oti exo kanei kalo syndiasmo meta apo poles erothseis apo atoma poy psarevoyn kai oxi emporoys!!!tha sas kratao enhmeroys!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
manolis έγραψε: kalimera synadelfoi, Shmera vaptisa to kalami kai ton mhxanismo SE 2 ores evgala mia drakaina 700gr!!!!! Skeftome na thn kano soypa mazi me ena tsoyvali patates na kaleso kai toys geitones...PO PO PO PARTY THA KANO!!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
manolis έγραψε: meta apo ayta 2 kila xanoys me garida!!! Na pame kai kati sto spiti!!!Syntekne Manta mathene kolpa!!!!XAXAXAXAXA
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD