Ερώτηση Slow Pitch Jigging

09/05/2015 13:35 #41 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Slow Pitch Jigging

manolis έγραψε: thn epomenh fora exei slow jigging to programa!!!!!!!!!


Πρόσεξε κακομοίρη μου γιατί αν δυο - τρεις φορές πας σπίτι χωρίς ψάρι, την βλέπω την παντόφλα να σου έρχεται σβουριχτή! Σβιιιιιννννν! Για να μη σου πω ότι μπορεί να δεις το κομψό και γρήγορο καλάμι σου και σε άλλες ... χρήσεις, όπως fast kinigi tou Manoli. Πήγαινε καλύτερα να αγοράσεις κάτι, έστω φτηνιάρικο, καμιά παλαμίδα ας πούμε, γιατί δεν σε βλέπω καλά! (Χαχαχα!).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, manolis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2015 19:59 #42 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Slow Pitch Jigging

manolis έγραψε: Kalimera paidia shmera dokimasa to kalami ths magor craft (long fail) me to okuma metaloid 2 speed lever drag, ekana inchiku sxedon 3 ores apo 35 eos 60 metra peripoy, to apotelesma exasa ena psari sta 15 metra kato apo thn varka xoris na ksero kan th einai Malon kako karfoma apo emena,,, se genikes grames htan eyxarista kalami mhxanismos arketa elafria den me koyrasane, poly grhgoro kai kompso!!!! Allh mera pali tora pame gia doylia!!!!!!


Να πηγενης στους τοπους να δοκιμαζεια κανα 2-3 τεχνιτα αμα δεν τρωνε να αλαζεις τοπο.Μην καθεσε και κουραζεσαι αδικα!!!!!Επισκεψου 4-5 τοπακια δοκιμασε ,παρε τα ψαρια που ειναι να παρεις μεσα σε καμια Ωριτσα.
Σε βλεπω να κανεις χερια σαν τον Σβατσενενγκερ και να υποψιαζεται η Γυναικα σου οτι πηγενης σε Γυμναστιριο!!!!!χαχαχαχαχαχα !pecheur2# !pecheur2# !pecheur2#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": manolis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2015 20:09 #43 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Slow Pitch Jigging

manolis έγραψε: kalispera paidia!!!Shmera pira sta xeria moy to kalami gia slow jiggging- inchiku-tenya gia katheti kai gia kalamaria apo oti moy eipan kani gia ola ayta!!! einai tis major craft to long fail 240 80-180gr 220eyro. apo trith perimeno to okuma metaloid lever drag 2 taxythton 460gr sta 235eyro (KRYFA APO THN GYNAIKA FYSIKA) kai eimai etoimos gia dokimes!!!pistevo oti exo kanei kalo syndiasmo meta apo poles erothseis apo atoma poy psarevoyn kai oxi emporoys!!!tha sas kratao enhmeroys!!!!!!

Χαχαχα Μανώλη έχει δίκιο ο Μιχάλης...
www.google.gr/search?q=(KRYFA+APO+THN+GY...ome&es_sm=0&ie=UTF-8
Πρώτο πρώτο σε βγάζει.... :girl_devil: :girl_devil:

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": manolis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2015 11:53 #44 από manolis
Απαντήθηκε από manolis στο θέμα Slow Pitch Jigging
XAXAXAXAXAXAXXAXAA!!!!!!!! Basili pali kalimenos eimai doylevo se gymnastirio!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2015 12:03 #45 από manolis
Απαντήθηκε από manolis στο θέμα Slow Pitch Jigging
kalimera synadelfoi, Shmera vaptisa to kalami kai ton mhxanismo SE 2 ores evgala mia drakaina 700gr!!!!! Skeftome na thn kano soypa mazi me ena tsoyvali patates na kaleso kai toys geitones...PO PO PO PARTY THA KANO!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2015 12:15 - 10/05/2015 12:15 #46 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Slow Pitch Jigging

manolis έγραψε: kalimera synadelfoi, Shmera vaptisa to kalami kai ton mhxanismo SE 2 ores evgala mia drakaina 700gr!!!!! Skeftome na thn kano soypa mazi me ena tsoyvali patates na kaleso kai toys geitones...PO PO PO PARTY THA KANO!!!!!!!


Αυτός είσαι προχώρα. Η παντόφλα όλο και απομακρύνεται. (Χαχαχα!).

Υ.Γ.: Σούπα χωρίς δράκαινα είναι σαν μακαρονάδα χωρίς σάλτσα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, manolis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2015 22:34 #47 από Ane Kane
Απαντήθηκε από Ane Kane στο θέμα Slow Pitch Jigging
Καλησπέρα στην παρέα,
Όταν διάβαζα για χρήση λεπτού νήματος και παράμαλλου σε συνδυασμό με μηχανισμό με γρήγορη ανάκτηση δεν πίστευα πόσο σημαντικοί παράγοντες είναι αυτές οι λεπτομέρειες για ψάρεμα με την τεχνική του slow pitch. Στο τελευταίο ψάρεμα που έκανα την περασμένη Κυριακή είχα αλλάξει το νήμα σε 0,20 mm από 0,28 mm, το παράμαλλο fluorocarbon σε 0.47 mm από 0,58 mm και μηχανισμό με σχέση ανάκτησης 6.4:1 από 6.0:1 Το αποτέλεσμα φανταστικό τα λεπτά εργαλεία σε συνδυασμό με τον γρήγορο μηχανισμό σε βοηθάνε να δίνεις κίνηση και να καταλάβεις και το παραμικρό παίξιμο του πλάνου σε μεγάλο βάθος. Όποιος θέλει να ασχοληθεί με το slow pitch οι παραπάνω παράγοντες είναι σημαντικοί και θα βοηθήσουν πολύ.
ΜΦΧ
Ανέστης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE), loukas, vasilis moystakas, manolis, ΓΙΩΡΓΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2015 14:41 #48 από manolis
Απαντήθηκε από manolis στο θέμα Slow Pitch Jigging
Savvato 6 ores, Kyriakh alles 6 ores inchiku kai slow!!!!! :bad: 1 ora molyvi fylaka me nopo kalamari diko moy poly megalo psari sta 140 metra!!! Ta pire ola kai efyge!!!!!!!! :bad:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2015 14:45 #49 από manolis
Απαντήθηκε από manolis στο θέμα Slow Pitch Jigging
meta apo ayta 2 kila xanoys me garida!!! Na pame kai kati sto spiti!!!Syntekne Manta mathene kolpa!!!!XAXAXAXAXA
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2015 15:37 #50 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Slow Pitch Jigging

manolis έγραψε: meta apo ayta 2 kila xanoys me garida!!! Na pame kai kati sto spiti!!!Syntekne Manta mathene kolpa!!!!XAXAXAXAXA


Μαθαίνεις Μάνο μου, μαθαίνεις. «Εξελίξιμος»!

Υ.Γ.: Η παντόφλα έχει γίνει άφαντη!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": manolis, ΓΙΩΡΓΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.240 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection