- Δημοσιεύσεις: 45
- Μου αρέσει που έλαβε 48
Λουκά καλημέρα,loukas έγραψε: Μπραβο Ανεστη.
Αφου χτυπανε ψαρια παει να πει πως εισαι σε καλο δρομο.Μπορει να μην ειναι συναγριδες η φαγκρια αλλα πιστευω πως θα ρθουνε κι αυτα.
Εμεις αυτα τα λεμε παλαμιδες.
Σε ποια περιοχη το εβγαλες και σε τι βαθος;Σε ρωταω διοτι μου κανει εντυπωση που εβγαλες τετοιο ψαρι τοσο νωρις.
Εδω εμφανιζονται αφου ζεσταθουν για τα καλα τα νερα,απο ιουλιο και μετα και μπορει να μεινουν μεχρι και οκτωβριο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλημέρα και στους δυο σαςAne Kane έγραψε:
... Το βάθος που έπιασα το ρίκι ή παλαμίδα όπως το λες ...loukas έγραψε: ... Εμεις αυτα τα λεμε παλαμιδες ...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιάννη καλημέρα,Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλημέρα Ανέστη , βλέπω ότι εξελίσσεσαι σε ένα πολύ δυνατό Slow Pitch Jigger !!!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αν μιλάμε για ξεκούραστο ένα είναι το ψάρεμα! Συρτή αφρού με δυο συρτές και κουδουνάκια! Άμα δεν τσιμπάει κιόλας, διαβάζεις βιβλία! Ότι πρέπει για τους ... κάποιας ηλικίας!Ane Kane έγραψε: Πάντως από άποψη κούρασης μεταξύ του slow pitch και vertical jigging δεν το συζητάω η πρώτη είναι λιγότερο επίπονη.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μιχαλη καλησπερα.Μιχάλης έγραψε:
Καλημέρα και στους δυο σαςAne Kane έγραψε:
... Το βάθος που έπιασα το ρίκι ή παλαμίδα όπως το λες ...loukas έγραψε: ... Εμεις αυτα τα λεμε παλαμιδες ...
Δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο και σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελα να προσβάλω κανένα από τους δυο σας!
Απλά διαβάζοντας την ενδιαφέρουσα συνομιλία σας για ένα ψάρεμα που δεν το κατέχω την είδα σαν ευκαιρία να καταθέσω αυτό που γνωρίζω ώστε κάτι να μαθαίνουμε όσοι παρακολουθούμε τις συζητήσεις, γιατί κανείς δεν τα ξέρει όλα.
Το ρίκι και η παλαμίδα είναι το ίδιο ψάρι. Επιστημονική ονομασία Sarda sarda. Είναι ψάρι πελαγικό και μεταναστευτικό της οικογένειας των σκομβριδών και βρίσκεται (και θηρεύει) σε όλα τα βάθη.
Η διαφορά ανάμεσα στις δυο ονομασίες σηματοδοτεί μόνο το μέγεθος.
Όταν το ψάρι είναι μικρό το λέμε παλαμίδα, το οποίο στην πασίγνωστη παστωμένη μορφή είναι η γνωστή μας «λακέρδα», ενώ όταν υπερβαίνει τα 2-3 κιλά και πάνω το ονομάζουμε ρίκι ή τορίκι.
Άρα αυτό που έπιασες Ανέστη είναι παλαμίδα. Σου εύχομαι το επόμενο να είναι ρίκι!
Καλοφάγωτη!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλημέρα Μίλτο , φαίνεται καλό μηχανάκι , ελαφρύ και γρήγορο για slow jigging και μπορείς όντως με την χαμηλή ταχύτητα να κάνεις και φύλακα ξεκούραστα.miltosz έγραψε: Καλημερα!
Τι λετε για το Okuma Metaloid M-5II 2-Speed Lever Drag .
2 ταχυτο, μικρο και σε καλη τιμη.
Θα δουλευει σε Slow Pitch Jigging, inchiku , φυλακα κτλ. μιας και εχει 6,4:1 και 3,8:1.
την γνωμη σας.
www.e-keramidaris.gr/eshop/%CF%88%CE%B1%...metaloid-detail.html
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD