Ερώτηση Slow Pitch Jigging

31/03/2015 10:04 #21 από Ane Kane
Απαντήθηκε από Ane Kane στο θέμα Slow Pitch Jigging

loukas έγραψε: Μπραβο Ανεστη.
Αφου χτυπανε ψαρια παει να πει πως εισαι σε καλο δρομο.Μπορει να μην ειναι συναγριδες η φαγκρια αλλα πιστευω πως θα ρθουνε κι αυτα.
Εμεις αυτα τα λεμε παλαμιδες.
Σε ποια περιοχη το εβγαλες και σε τι βαθος;Σε ρωταω διοτι μου κανει εντυπωση που εβγαλες τετοιο ψαρι τοσο νωρις.
Εδω εμφανιζονται αφου ζεσταθουν για τα καλα τα νερα,απο ιουλιο και μετα και μπορει να μεινουν μεχρι και οκτωβριο.

Λουκά καλημέρα,
Το βάθος που έπιασα το ρίκι ή παλαμίδα όπως το λες ήταν στα 65 μέτρα και χτύπησε στον πάτο. Και στον Κορινθιακό αυτά τα ψάρια εμφανίζονται όπως λες όταν ζεστάνουν τα νερά αλλά βγαίνουν κάποια μεμονωμένα κομμάτια στα δίχτυα στα βαθιά.
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το μάτι του βυθομέτρου το οποίο έχω τοποθετήσει στο καΐκι εξωτερικά πάνω στην καρίνα το οποίο έχει μετακινηθεί και δεν μπορώ να εντοπίσω τα ψάρια. Για να φτιαχτεί πρέπει να βγει το καΐκι για συντήρηση πράγμα το οποίο θα γίνει μέσα στον Απρίλιο. Προς το παρόν πάω λίγο στα τυφλά. Ίσως αυτός είναι ένας λόγος που δεν έχω βγάλει μέχρι τώρα κάτι πιο αξιόλογο. Δεν με πειράζει όμως αρκεί η βόλτα στην γαλανή :good: .
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2015 10:16 #22 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Slow Pitch Jigging
Καλημερα Ανεστη.
Στα βαθεια νερα η θερμοκρασια ειναι πιο σταθερη απ οτι στα ρηχα.Ισως αυτος να ειναι ενας απο τους λογους που υπαρχουν τετοια ψαρια εκει εστω και μεμονομενα.Σε μας εδω ειναι ρηχα τα νερα οποτε οι διακυμανσεις της θερμοκρασιας μεγαλυτερες αρα και τα ψαρια επιρεαζονται περισσοτερο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2015 12:09 - 31/03/2015 12:11 #23 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Slow Pitch Jigging

Ane Kane έγραψε:

loukas έγραψε: ... Εμεις αυτα τα λεμε παλαμιδες ...

... Το βάθος που έπιασα το ρίκι ή παλαμίδα όπως το λες ...

Καλημέρα και στους δυο σας
Δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο και σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελα να προσβάλω κανένα από τους δυο σας!
Απλά διαβάζοντας την ενδιαφέρουσα συνομιλία σας για ένα ψάρεμα που δεν το κατέχω την είδα σαν ευκαιρία να καταθέσω αυτό που γνωρίζω ώστε κάτι να μαθαίνουμε όσοι παρακολουθούμε τις συζητήσεις, γιατί κανείς δεν τα ξέρει όλα.
Το ρίκι και η παλαμίδα είναι το ίδιο ψάρι. Επιστημονική ονομασία Sarda sarda. Είναι ψάρι πελαγικό και μεταναστευτικό της οικογένειας των σκομβριδών και βρίσκεται (και θηρεύει) σε όλα τα βάθη.
Η διαφορά ανάμεσα στις δυο ονομασίες σηματοδοτεί μόνο το μέγεθος.
Όταν το ψάρι είναι μικρό το λέμε παλαμίδα, το οποίο στην πασίγνωστη παστωμένη μορφή είναι η γνωστή μας «λακέρδα», ενώ όταν υπερβαίνει τα 2-3 κιλά και πάνω το ονομάζουμε ρίκι ή τορίκι.
Άρα αυτό που έπιασες Ανέστη είναι παλαμίδα. Σου εύχομαι το επόμενο να είναι ρίκι!
Καλοφάγωτη!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2015 12:46 #24 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Slow Pitch Jigging
Καλημέρα Ανέστη , βλέπω ότι εξελίσσεσαι σε ένα πολύ δυνατό Slow Pitch Jigger !!!!!!!!
!smileys-fis
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2015 12:58 #25 από Ane Kane
Απαντήθηκε από Ane Kane στο θέμα Slow Pitch Jigging

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλημέρα Ανέστη , βλέπω ότι εξελίσσεσαι σε ένα πολύ δυνατό Slow Pitch Jigger !!!!!!!!
!smileys-fis

Γιάννη καλημέρα,
προσπαθώ να μάθω την τεχνική του slow pitch jigging μέσα από βίντεο και ξένα φόρουμ. Ότι μπορώ να γράψω για να βοηθήσω και άλλα μέλη να ασχοληθούν με αυτή θα το κάνω. Ήθελα όμως και από άλλα μέλη που ασχολούνται με το slow pitch να γράψουν και αυτοί την εμπειρία τους για να γίνουμε όλοι καλύτεροι. Πάντως από άποψη κούρασης μεταξύ του slow pitch και vertical jigging δεν το συζητάω η πρώτη είναι λιγότερο επίπονη.
ΜΦΧ
Ανέστης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2015 13:09 #26 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Slow Pitch Jigging

Ane Kane έγραψε: Πάντως από άποψη κούρασης μεταξύ του slow pitch και vertical jigging δεν το συζητάω η πρώτη είναι λιγότερο επίπονη.

Αν μιλάμε για ξεκούραστο ένα είναι το ψάρεμα! Συρτή αφρού με δυο συρτές και κουδουνάκια! Άμα δεν τσιμπάει κιόλας, διαβάζεις βιβλία! Ότι πρέπει για τους ... κάποιας ηλικίας!
(Χαχαχαχα)!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2015 15:05 #27 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Slow Pitch Jigging

Μιχάλης έγραψε:

Ane Kane έγραψε:

loukas έγραψε: ... Εμεις αυτα τα λεμε παλαμιδες ...

... Το βάθος που έπιασα το ρίκι ή παλαμίδα όπως το λες ...

Καλημέρα και στους δυο σας
Δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο και σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελα να προσβάλω κανένα από τους δυο σας!
Απλά διαβάζοντας την ενδιαφέρουσα συνομιλία σας για ένα ψάρεμα που δεν το κατέχω την είδα σαν ευκαιρία να καταθέσω αυτό που γνωρίζω ώστε κάτι να μαθαίνουμε όσοι παρακολουθούμε τις συζητήσεις, γιατί κανείς δεν τα ξέρει όλα.
Το ρίκι και η παλαμίδα είναι το ίδιο ψάρι. Επιστημονική ονομασία Sarda sarda. Είναι ψάρι πελαγικό και μεταναστευτικό της οικογένειας των σκομβριδών και βρίσκεται (και θηρεύει) σε όλα τα βάθη.
Η διαφορά ανάμεσα στις δυο ονομασίες σηματοδοτεί μόνο το μέγεθος.
Όταν το ψάρι είναι μικρό το λέμε παλαμίδα, το οποίο στην πασίγνωστη παστωμένη μορφή είναι η γνωστή μας «λακέρδα», ενώ όταν υπερβαίνει τα 2-3 κιλά και πάνω το ονομάζουμε ρίκι ή τορίκι.
Άρα αυτό που έπιασες Ανέστη είναι παλαμίδα. Σου εύχομαι το επόμενο να είναι ρίκι!
Καλοφάγωτη!

Μιχαλη καλησπερα.
Δεν κανεις καθολου τον εξυπνο,ισα ισα που μαθαινουμε ολοι κατι που δεν γνωριζουμε.
Προσωπικα ειχα την εντυπωση πως ειναι διαφορετικα ψαρια της ιδιας οικογενειας (τονοειδη).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2015 10:02 #28 από miltosz
Απαντήθηκε από miltosz στο θέμα Slow Pitch Jigging
Καλημερα!

Τι λετε για το Okuma Metaloid M-5II 2-Speed Lever Drag .
2 ταχυτο, μικρο και σε καλη τιμη.

Θα δουλευει σε Slow Pitch Jigging, inchiku , φυλακα κτλ. μιας και εχει 6,4:1 και 3,8:1.

την γνωμη σας.


www.e-keramidaris.gr/eshop/%CF%88%CE%B1%...metaloid-detail.html
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": manolis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2015 10:28 #29 από miltosz
Απαντήθηκε από miltosz στο θέμα Slow Pitch Jigging
Και η ποιο μικρή του εκδοσή που μου αρέσει καλύτερα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2015 12:21 #30 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Slow Pitch Jigging

miltosz έγραψε: Καλημερα!

Τι λετε για το Okuma Metaloid M-5II 2-Speed Lever Drag .
2 ταχυτο, μικρο και σε καλη τιμη.

Θα δουλευει σε Slow Pitch Jigging, inchiku , φυλακα κτλ. μιας και εχει 6,4:1 και 3,8:1.

την γνωμη σας.



www.e-keramidaris.gr/eshop/%CF%88%CE%B1%...metaloid-detail.html

Καλημέρα Μίλτο , φαίνεται καλό μηχανάκι , ελαφρύ και γρήγορο για slow jigging και μπορείς όντως με την χαμηλή ταχύτητα να κάνεις και φύλακα ξεκούραστα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": manolis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.171 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection