- Δημοσιεύσεις: 1578
- Μου αρέσει που έλαβε 1542
Καλησπέρα φιλαράκι μου, πριν απο καμία εβδομάδα είδα την συγκεκριμένη έγγραφη και καταλαβαίνεις τι έπαθα, που να δεις και την υπόλοιπη !!!!!ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Γεια σου ρε γιαννη με τους γριφους σου. ευκολακι ομως
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
για πες για πες................δωσε μου τυρακι φιλαρακιΓιαννης έγραψε: 9
Καλησπέρα φιλαράκι μου, πριν απο καμία εβδομάδα είδα την συγκεκριμένη έγγραφη και καταλαβαίνεις τι έπαθα, που να δεις και την υπόλοιπη !!!!!ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Γεια σου ρε γιαννη με τους γριφους σου. ευκολακι ομως
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
file mano einai to 150 exei apoxrosis toy gri.ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Φιλε μακη το βυθομετρο σου απ οτι ξερω ειναι ασπρομαυρο και αρα λογικα δεν υπαρχουν αποχρωσεις . προσπαθησε να καταλαβεις απο μονο σου γιατι δεν εχει πολυ μεγαλες δυνατοτητες εξηγησης. Το σιγουρο ειναι οτι ψαρια θα δεις και πολυ καλα μαλιστα αν ειναι το echo 150 βεβαια. φιλικα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μια εικόνα χίλιες λέξεις φιλε μου, είναι να τρελένεσαι τόσα ψάρια και εσύ να ρίχνεις για καλαμάρια !!!!!! Βέβαια κάποια από αυτά την πλήρωσαν στο επόμενο ψάρεμα του φίλου μου!!!!!ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε:
για πες για πες................δωσε μου τυρακι φιλαρακιΓιαννης έγραψε: 9
Καλησπέρα φιλαράκι μου, πριν απο καμία εβδομάδα είδα την συγκεκριμένη έγγραφη και καταλαβαίνεις τι έπαθα, που να δεις και την υπόλοιπη !!!!!ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Γεια σου ρε γιαννη με τους γριφους σου. ευκολακι ομως
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλησπέρα Μάκη , το βυθόμετρο σου είναι στην κατηγορία ψηφιακά αλλά είναι οι πιο οικονομική σειρά που σημαίνει ότι δεν είναι έγχρωμο που θα σε βοηθούσε να καταλάβεις πολύ πιο εύκολα την σύσταση του βυθού και η ανάλυση του (Pixels) είναι χαμηλή. Συνεπώς δύσκολα θα δεις καλαμάρια και θα μπορέσεις να καταλάβεις ότι είναι καλαμάρια αλλά το βυθόμετρο θα στα δείξει. Βέβαια όπως λέει και ο Μανώλης αν αφιερώσεις χρόνο θα μπορέσεις να καταλάβεις πολλά πράγματα για το τι γίνεται κάτω από την βάρκα σου.makis kiriakidis έγραψε:
file mano einai to 150 exei apoxrosis toy gri.ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Φιλε μακη το βυθομετρο σου απ οτι ξερω ειναι ασπρομαυρο και αρα λογικα δεν υπαρχουν αποχρωσεις . προσπαθησε να καταλαβεις απο μονο σου γιατι δεν εχει πολυ μεγαλες δυνατοτητες εξηγησης. Το σιγουρο ειναι οτι ψαρια θα δεις και πολυ καλα μαλιστα αν ειναι το echo 150 βεβαια. φιλικα
kai kati allo diabasa kapoy gia apoxh ston bitho ti enooyn ta paidia ; mhpos einai i kateyasia poy kani o bythos h apotomi;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
φιλε γιαννη επιτοπλιστων με πετονια και κανενα παραγαδακι αλλα θα ηθελα να ασχοληθώ και με κάποιο αλλο ψάρεμα και για αυτο το λογο αγόρασα το συγκεκριμένο βυθομετρο γιατι διαβασα οτι στην κατηγορια του ειναι καλοΓιαννης έγραψε:
Καλησπέρα Μάκη , το βυθόμετρο σου είναι στην κατηγορία ψηφιακά αλλά είναι οι πιο οικονομική σειρά που σημαίνει ότι δεν είναι έγχρωμο που θα σε βοηθούσε να καταλάβεις πολύ πιο εύκολα την σύσταση του βυθού και η ανάλυση του (Pixels) είναι χαμηλή. Συνεπώς δύσκολα θα δεις καλαμάρια και θα μπορέσεις να καταλάβεις ότι είναι καλαμάρια αλλά το βυθόμετρο θα στα δείξει. Βέβαια όπως λέει και ο Μανώλης αν αφιερώσεις χρόνο θα μπορέσεις να καταλάβεις πολλά πράγματα για το τι γίνεται κάτω από την βάρκα σου.makis kiriakidis έγραψε:
file mano einai to 150 exei apoxrosis toy gri.ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε: Φιλε μακη το βυθομετρο σου απ οτι ξερω ειναι ασπρομαυρο και αρα λογικα δεν υπαρχουν αποχρωσεις . προσπαθησε να καταλαβεις απο μονο σου γιατι δεν εχει πολυ μεγαλες δυνατοτητες εξηγησης. Το σιγουρο ειναι οτι ψαρια θα δεις και πολυ καλα μαλιστα αν ειναι το echo 150 βεβαια. φιλικα
kai kati allo diabasa kapoy gia apoxh ston bitho ti enooyn ta paidia ; mhpos einai i kateyasia poy kani o bythos h apotomi;
Απόχή είναι το απότομο κατέβασμα της ξέρας , πολύ καλό μέρος για ψάρεμα γενικότερα.
Με τι είδους ψάρεμα ασχολείσαι Μάκη?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλησπέρα φίλε , να σαι καλα .XeNoS έγραψε: Εντάξει,respect για το ότι κάθεσαι και μας βοηθάς ως αναφορά τα βυθόμετρα!.
Εγώ έχω αλλάξει τις απεικονήσεις και τα ψάρια φαίνονται σαν...ψάρια...Να το αλλάξω,ε?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD