Ερώτηση Penn POWERSTIX

24/02/2009 14:47 #31 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Ξεχασα να πω πως οι ερωτησεις μου εχουν να κανουν με ψαρεμα και οχι με βολες στα χωραφια.

ΚΑΠΕΤΑΝ

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2009 21:56 #32 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Κυριοι τα φωτα σας.


Παιδια δεν ξερει κανεις ή εγω ρωταω κουταμαρες?

ΚΑΠΕΤΑΝ

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2009 00:05 #33 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Δημήτρη, νομίζω ότι τα Penn είναι στημένα για multi. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να τα ψαρέψεις με fixed (κι εγώ αυτό κάνω). Απλά, θα χάνεις κάποια μέτρα. Κατά τ' άλλα, είναι όπως τα λες.
ΥΓ. Αλλο πράμα με multi όμως...

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2009 12:46 #34 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Δημήτρη, νομίζω ότι τα Penn είναι στημένα για multi. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να τα ψαρέψεις με fixed (κι εγώ αυτό κάνω). Απλά, θα χάνεις κάποια μέτρα. Κατά τ' άλλα, είναι όπως τα λες.
ΥΓ. Αλο πράμα με multi όμως...


Δλδ Γιαννη απο οσο καταλαβα,
μου λες πως σε ενα καλαμι που ειναι δεμενο για μουλτι αν βαλω πανω ενα μηχανισμο για φιξ
δεν υπαρχει προβλημα περα απο το να χασω μετρα .
Μπορω να το ψαρεψω δλδ χωρις προβλημα.
Ρωταω γιατι αυτα τα καλαμια κοστισανε αρκετα χρηματα και δεν θελω να τους κανω ζημια.

Ευχαριστω

ΚΑΠΕΤΑΝ

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2009 12:54 #35 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Δημήτρη, νομίζω ότι τα Penn είναι στημένα για multi. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να τα ψαρέψεις με fixed (κι εγώ αυτό κάνω). Απλά, θα χάνεις κάποια μέτρα. Κατά τ' άλλα, είναι όπως τα λες.
ΥΓ. Αλο πράμα με multi όμως...


Δλδ Γιαννη απο οσο καταλαβα,
μου λες πως σε ενα καλαμι που ειναι δεμενο για μουλτι αν βαλω πανω ενα μηχανισμο για φιξ
δεν υπαρχει προβλημα περα απο το να χασω μετρα .
Μπορω να το ψαρεψω δλδ χωρις προβλημα.
Ρωταω γιατι αυτα τα καλαμια κοστισανε αρκετα χρηματα και δεν θελω να τους κανω ζημια.

Ευχαριστω

ΚΑΠΕΤΑΝ


Δημήτρη,
Πρόσεξε να τοποθετήσεις το μηχανισμό (fixed) σε τέτοιο ύψος (σχετικά χαμηλά από τον πρώτο από κάτω οδηγό) έτσι ώστε οι σπείρες πετονιάς που φεύγουν από το fixed κατά την ρίψη, να μην χτυπάνε πάνω στο καλάμι.

Το συγκεκιμένο καλάμι η εταιρία το δίνει και για fixed και για multi (αυτό σημαίνει το mf που γράφει επάνω). Εγώ το ψαρεύω εδώ και 2 περίπου χρόνια με fixed χωρίς κανένα πρόβλημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 10:10 #36 από Μάκης (ΙΧΘΥΣ)
Απαντήθηκε από Μάκης (ΙΧΘΥΣ) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Έχετε δοκιμάσει το εν λόγω καλάμι με δυναμικές βολές;

Αν ναι με ποια βολή και με τι γρ βαρίδιο;

Θέλω να αρχίσω να ρίχνω κάποια στιγμή αλλά φοβάμαι να μην κάνω καμιά χαζομάρα και το κλαίω.  :BangHead: Έχω το 13ft και το ψαρεύω με fix.


:bye: :bye: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 12:01 #37 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
μακη καλημερα αν θες δωσε μερικες πληροφοριες για το συγκεκρημενο καλαμι αν πχ ειναι το conventinal, ta oz klp κ θα σου πω γιατι το εχω κ εγω απο αμερικη κ γωριζω καποια πραγματα.
περιμεω εα σου για α σου πω πιο μεσημερι
ασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 12:27 #38 από Μάκης (ΙΧΘΥΣ)
Απαντήθηκε από Μάκης (ΙΧΘΥΣ) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Penn PowerXstix 13MFS

13' 3pce 4 - 6oz beachcaster which can be used with either multiplier or fixed spool reels

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 14:01 #39 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
ενταξη μακη καταλαβα τωρα για πιο καλαμι ακριβως μιλας.
Το δικο μου το πεν ειναι το conventional οπως σου ειπα πριν ειναι 2,40 νομιζω, κ λεω νομιζω γιατι αυτου του ειδους τον εξοπλισμο τον εχω στο χωριο.
Επειδη ειχα κ εγω αποριες οταν μου τα εφεραν ντυμενα με multiplier μηχανισμους κ τα δυο τον penn gti 330  νομιζω, τους εγραψα μηνυμα κ μου εξηγησαν οτι το δικο μου εκανε κ για καστ κ για σπιν κ για jig, καθως κ για συρτη με μολυβι φυλακα.
Η σειρα ολη powerstix ειναι απο τις πιο δημοφιλης στην αμερικη να ξερεις.
τωρα για το δικο σουκαλαμι που ειναι beach το λεει κ το ονομα του κ δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα κ ουτε κρυφες εκληξεις να σου επιφυλαξει.
αλλωστε 6 οζ ειναι τι να του πουνε 113,398 - 170,097 πεταει το καλαμι τι αναγκη ναχει , μηπως προκειτε να του βαλεις ποτε τετοιο μολυβι αντε το πολυ κανενα 150 σε surf.
εγω δεν νομιζω ναχεις κανενα προβλημα πουθενα ουτε multi ουτε  fixed spool βαλεις ισα ισα με τον mag  μαλλον θα ζωγραφιζει.
αυτα δεν ξερω αν βοηθησα καθολου παντως αμερικη μονο για πεν μιλανε.
φιλικα νασαος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2009 15:57 #40 από Μάκης (ΙΧΘΥΣ)
Απαντήθηκε από Μάκης (ΙΧΘΥΣ) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Το γμτο είναι που δεν σκέφτηκα να το δώσω και να ρίξουν κάποια παιδιά από τον ΦΑΡ που είχαμε βρεθεί πριν από καιρό.

Θα ήτανε μια καλή ευκαιρία για μένα να δω πως πετάει το καλάμι.

Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω τους Φώτη Κολοβό και Αντώνη Βαφειάδη για τις πολύτιμες συμβουλές τους και την υπομονή τους.  :give_rose:


ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΜΕ ΤΟ PENN; :clapping: :clapping: :clapping:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.214 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection